Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(100)
Forma i typ
Książki
(100)
Dostępność
dostępne
(103)
tylko na miejscu
(91)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(55)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(53)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(91)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(5)
Penc Józef (1939- )
(4)
Blaik Piotr
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Ciesielski Marek
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chick Anne
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerska Joanna
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garstka Małgorzata
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janowska Zdzisława (1940- )
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichniak Irena
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Morris Michael
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Porada-Rochoń Małgorzata
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Regester Michael
(1)
Rogowski Andrzej
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzęchowski Jerzy
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stos Daniel
(1)
Stępniak-Kucharska Anna
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Walas-Trębacz Jolanta
(1)
Warner Tony
(1)
Werpachowski Wojciech (1951- )
(1)
Witczak Hubert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(100)
Język
polski
(99)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(84)
ZARZĄDZANIE
(41)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(16)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
KADRY
(8)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
TURYSTYKA
(7)
INNOWACJE
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
OTOCZENIE FIRMY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
CONTROLLING
(2)
INFORMACJA
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Organizacja
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(23)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(11)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(47)
zarządzanie
(25)
zarządzanie strategiczne
(16)
organizacja
(9)
przedsiębiorczość
(7)
konkurencyjność
(6)
otoczenie przedsiębiorstwa
(6)
przywództwo
(6)
strategia
(6)
zarządzanie jakością
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
Lean Management
(5)
globalizacja
(5)
logistyka
(5)
marketing
(5)
motywowanie pracowników
(5)
restrukturyzacja
(5)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
controlling
(4)
etyka biznesu
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
kultura organizacyjna
(4)
misja firmy
(4)
motywacja
(4)
ocena pracowników
(4)
analiza SWOT
(3)
innowacje
(3)
kapitał intelektualny
(3)
kapitał ludzki
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
kryzys
(3)
kultura organizacji
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
planowanie
(3)
produkcja
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
reengineering
(3)
rekrutacja pracowników
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
struktura organizacyjna
(3)
system logistyczny
(3)
system produkcyjny
(3)
wizja firmy
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie logistyczne
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zatrudnienie
(3)
alians strategiczny
(2)
analiza strategiczna
(2)
biznesplan
(2)
controlling finansowy
(2)
controlling personalny
(2)
działalność operacyjna
(2)
e-biznes
(2)
finanse
(2)
fuzja
(2)
informacja
(2)
kontrola
(2)
marka
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
menedżer
(2)
modele biznesowe
(2)
motywowanie
(2)
organizacja pracy
(2)
organizacja ucząca się
(2)
outsourcing
(2)
partycypacja
(2)
proces produkcyjny
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
rozwój zawodowy
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
szkolenie pracowników
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
zarządzanie produkcją
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zasoby
(2)
zwolnienia pracowników
(2)
Internet
(1)
aktywa obrotowe
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza portfelowa
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
benchmarking
(1)
bhp
(1)
biznes elektroniczny
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
cena
(1)
corporate governance
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
czas pracy
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: zasady działania, warunki sukcesu.
Książka stanowi zbiór wskazówek jak kreować, kierować oraz utrzymywać zmiany w organizacji, aby lepiej przystosować jej własną zmienność do zmienności otoczenia, z którym pozostaje ona w ciągłej i dynamicznej interakcji. Szczególną uwagę zwrócono w niej na projektowanie zmian i kluczowe czynniki ich wprowadzania, aby mogły być one realizowane szybko i skutecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4042 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4040.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość : podstawy teoretyczne / Teresa Piecuch. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 249-258 i przy rozdz. Indeks.
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, charakterystykę przedsiębiorcy, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych. Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13408.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14171.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "Communication skills for information systems" 1995.
Bibliogr. s. [331].
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1412.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-248.
„Restrukturyzacja przedsiębiorstw. Przesłanki i procedury”, to praca prezentująca tematykę związaną z projektowaniem i wprowadzaniem zmian w przedsiębiorstwie. Podręcznik zawiera podstawowe zagadnienia z teorii i praktyki zmian restrukturyzacyjnych. Podręcznik ukazuje przy pomocy jakich metod i technik restrukturyzacyjnych przedsiębiorstwa mogą doprowadzić do poprawy swojej efektywności ekonomicznej w sferze finansowej, majątkowo-produkcyjnej, organizacyjnej oraz decyzyjno-własnościowej. Przedstawiono również powiązania przeprowadzonych zmian w jednej sferze działalności z pozostałymi obszarami funkcjonowania podmiotu. Publikacja składa się z dziewięciu rozdziałów, w których przedstawiono zagadnienia dotyczące : istoty przedsiębiorstwa, zmian restrukturyzacyjnych, restrukturyzacji poszczególnych obszarów działania podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8889.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest przedstawienie najważniejszych metod analizy strategicznej na przykładach oraz wskazanie praktycznych aspektów analizy strategicznej w zakresie wykorzystania przedstawionych metod i narzędzi. Prezentowane w książce przykłady opisują różne problemy strategiczne oraz wskazują na potrzebę doboru właściwych metod analizy, odpowiednich do rozwiązywania problemów. Prezentowane metody analizy oraz przykłady zostały opracowane przez pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na podstawie własnych doświadczeń w pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6694.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6693.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13353.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14358.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery grupy zagadnień: wspomaganie decyzji logistycznych przedsiębiorstwa w zarządzaniu łańcuchem dostaw; metody i systemy komputerowe wspomagające planowanie produkcji; zarządzanie jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstwach produkcyjnych; operacyjne prognozowanie popytu na rynkach docelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8808 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10282.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w biznesie / redakcja Marek Ciesielski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 237 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
Bibliografia strony: 235-237.
Autorzy książki podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili pojęcia podstawowe i relacje między logistyką a współczesnymi koncepcjami zarządzania. Ponadto poruszyli zagadnienia zogniskowane wokół systemów logistycznych przedsiębiorstw, zapasów, kosztów, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji. Uwypuklili problematykę sieci dostaw jako wyzwanie strategiczne dla wielu polskich firm oraz funkcjonowanie wybranych operatorów logistycznych i tendencje rozwojowe branży usług logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4698 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5087.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4685.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik obejmuje uporządkowany, całościowy wykład dotyczący zarządzania wiedzą. Cieszy się ono coraz większym zainteresowaniem, od kiedy do świadomości wszystkich teoretyków i praktyków zarządzania dotarło, że świat zmierza do gospodarki opartej na wiedzy. Wykład koncentruje się wokół pięciu zjawisk dotyczących wiedzy w firmie: odkrywanie wiedzy, tworzenie wiedzy, wartościowanie wiedzy, rozprzestrzenianie wiedzy, wykorzystywanie wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9086 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10705.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 329-333.
Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17783 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19116.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19115.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-264
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Ma realistyczny, doradczy i praktyczny charakter. Wiele jej wątków poparte jest przykładami z życia gospodarczego. Dużą wartość poznawczą mają rozważania na temat transformacji przedsiębiorstwa do gospodarki sieciowej, odbiorcy końcowego oraz marketingu relacji. W Polsce nie ma takiej pozycji bibliograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytania problemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8816.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10290.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-289.
Tematyka opracowania obejmuje ważne i aktualne problemy gospodarki polskiej i europejskiej. Podstawowym celem pracy jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad skomplikowaną problematyką innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Przedstawia problematykę determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12140 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12139.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13261.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej