Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(43)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Dziekoński Michał
(2)
Kluzek Marta
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Elkin Paul M
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gorlewski Bartłomiej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Hagel John
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stefko Olga
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Wiśniewska Dorota
(1)
Wolański Michał
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(44)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
MARKETING
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
KADRY
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
BUDŻET
(1)
Biznesplan
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OGRODNICTWO
(1)
OUTSOURCING
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(25)
biznesplan
(19)
analiza SWOT
(7)
plan marketingowy
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
analiza strategiczna
(4)
planowanie
(4)
planowanie finansowe
(4)
strategia
(4)
działalność gospodarcza
(3)
finansowanie
(3)
firma
(3)
audyt marketingowy
(2)
finanse
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
plan strategiczny
(2)
planowanie strategiczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zdolność kredytowa
(2)
TQM
(1)
agrobiznes
(1)
analiza finansowa
(1)
atrakcyjność inwestycyjna
(1)
budżetowanie
(1)
cykl życia produktu
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
dywidendy
(1)
finance
(1)
franchising
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
geografia gospodarcza
(1)
gospodarka przestrzenna
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka
(1)
lokalizacja
(1)
management
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
misja firmy
(1)
model ekonometryczny
(1)
negocjacje
(1)
ocena ryzyka
(1)
ochrona konkurencji
(1)
offshoring
(1)
ogrodnictwo
(1)
organizacja
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
plan finansowy
(1)
podatek
(1)
podmiot gospodarczy
(1)
potencjał
(1)
potencjał przedsiębiorstwa
(1)
prognozowanie
(1)
project
(1)
projekt europejski
(1)
przejęcie
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
resuscytacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rynek
(1)
rynek kapitałowy
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
szereg czasowy
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizja firmy
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zatrudnienie
(1)
zintegrowany system zarządzania
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1736.IX.6 [Magazyn 1], P.1252 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 293-320.
Walorem pracy jest podjęcie w niej tematu badawczego dużej wagi, a zarazem oryginalnego , nieczęsto uwzględnianego w badaniach naukowyh. Wydaje się bezdyskusyjne, że przekształcanie zasobów i przeobrażanie przedsiębiorstw pod kątem przyszłości, a zwłaszcza przyszłych uwarunkowań rozwoju, jest jednym z najtrudniejszych wyzwań dla zarządzających, a zarazem warunkiem osiągnięcia sukcesów współczesnych przedsiębiorstw. Wiąże się to z trudno przewidywalnymi szansami i zagrożeniami rozwojowymi, które wywierają coraz większy wpływ na organizacje, a zarzem pozostawiają coraz mniej czasu na reakcje na nie. Tworzenie potencjału pozwalającego na wykorzystanie owych możliwości wymaga coraz częściej przejmowania inicjatywy strategicznej, działania z wyprzedzeniem, odnawiania potencjału przedsiębiorstwa, zanim stanie się to ewidentnie niezbędne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12174.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Polecamy książkę, która jest jak bardzo dobra multiwitamina. Dostarcza kompleksowego wsparcia osobom, które chcą poznać świat finansów i funkcjonować w tym świecie, a zatem jest wsparciem dla szerokiego grona czytelników. Kompleksowość wiąże się z szerokim spektrum poruszanych zagadnień: od finansów osobistych po finanse międzynarodowe, od finansów publicznych po finanse przedsiębiorstw, od prostych instrumentów finansowych, jak czek, po te notowane na giełdach papierów wartościowych. Co ważne, zagadnienia te przedstawiono w świetnie przyswajalnej pigułce. Przyswajalność tej pigułki wynika z formy i języka przekazu. Czytelnik znajdzie tu przejrzyste definicje i liczne przykłady oraz ilustracje. Znajdzie też zadania, które umożliwią mu weryfikację zdobytej wiedzy. Choć podręcznik był tworzony z myślą o młodzieży przygotowującej się do Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Finansach „Finansomania”, z pewnością będzie też wsparciem dla wielu innych czytelników i poszerzy grono finansomaniaków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej