Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
TURYSTYKA
(6)
BIUROWOŚĆ
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
USŁUGI
(1)
Gatunek
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
e-biznes
(1)
hotel
(1)
korespondencja handlowa
(1)
korespondencja służbowa
(1)
marketing
(1)
praca biurowa
(1)
przedsiębiorczość
(1)
rynek turystyczny
(1)
turystyka
(1)
zarządzanie
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowano nowoczesne ujęcie ekonomiki i przedsiębiorstwa turystycznego oraz problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego tym przedsiębiorstwem. Przedstawiono rolę przedsiębiorstwa na rynku turystycznym, zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, a także oczekiwania dalsze i konkurencyjne tego typu przedsiębiorstw. Wiele miejsca w książce poświęcono na omówienie instrumentów bezpośredniego i pośredniego oddziaływania na zachowania przedsiębiorców, a także organizacji finansów. Publikacja przeznaczona jest dla studentów i przedsiębiorców z branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6109 [Magazyn 1], P.6107 [Magazyn 1], P.5926 [Magazyn 1], P.6105 [Magazyn 1], P.5927 [Magazyn 1], P.4910 [Magazyn 1], P.6108 [Magazyn 1], P.4912 [Magazyn 1], P.6104 [Magazyn 1], P.5928 [Magazyn 1], P.4911 [Magazyn 1], P.6106 [Magazyn 1], P.6103 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5479.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5478.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje komplementarny sposób patrzenia na marketing turystyczny, kładąc szczególny nacisk na zgodność procesu organizacji imprezy i obsługi ich uczestników z koncepcją marketingu rozumianego instrumentalnie. Książka jest przydatna na wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się organizacją i obsługą imprez turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Książka obejmuje m.in.: charakterystykę celów współczesnej turystyki, charakterystykę usług turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych, zarządzanie turystyczne, działalność biur podróży, badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6639 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2], P.6636 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6640 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5566.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7514.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: procedury, relacje międzyludzkie, pracownicy, standardy.
Bibliogr. s. 345-352.
"Książka to unikatowy "podręcznik" dla branży turystycznej. Należy podkreślić, że dawno na rynku wydawniczym nie pojawiło się tak interdyscyplinarne i profesjonalnie przygotowanie kompendium wiedzy w omawianym temacie. Autorka podeszła dynamicznie i wnikliwie do problematyki, prezentując, jak powinna funkcjonować współczesna administracja w nowoczenym przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13959.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej