Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(31)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(7)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aluchna Maria
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gregory Anne
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lignar Karolina
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(37)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(5)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
MARKETING
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
REKLAMA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Public relations
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(35)
sponsoring
(10)
komunikacja
(7)
wizerunek
(6)
etyka
(5)
lobbing
(5)
sytuacja kryzysowa
(5)
komunikacja marketingowa
(4)
komunikacja społeczna
(4)
media
(4)
reklama
(4)
wizerunek firmy
(4)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
komunikacja wewnętrzna
(3)
marka
(3)
marketing
(3)
media relations
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
zarządzanie
(3)
Internet
(2)
administracja publiczna
(2)
informacja publiczna
(2)
internal relations
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
media społecznościowe
(2)
portal społecznościowy
(2)
targi
(2)
turystyka
(2)
Facebook
(1)
Intranet
(1)
architektura
(1)
autoprezentacja
(1)
branding
(1)
czarny PR
(1)
dobro osobiste
(1)
e-commerce
(1)
efektywność
(1)
event
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
impreza firmowa
(1)
innowacje
(1)
instytucje społeczne
(1)
kampania promocyjna
(1)
klaster technologiczny
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
leksykon
(1)
logo
(1)
marketing społecznościowy
(1)
materiały konferencyjne
(1)
media masowe
(1)
motywowanie pracowników
(1)
obszar recepcji turystycznej
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka informacyjna
(1)
poradnik
(1)
prasa
(1)
promocja
(1)
reklama internetowa
(1)
relacje społeczne
(1)
reputacja
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
savoir-vivre
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
strategia
(1)
strona WWW
(1)
tożsamość
(1)
wolność słowa
(1)
wycena
(1)
wystrój wnętrz
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zaufanie
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18700.IX.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22722.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22721.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1071 [Magazyn 1], P.1072 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 217-228. Indeks.
Książka zawiera wartościowy zbiór wiadomości do studiowania PR i do jego zastosowania w działalności administracji publicznej. Może być przydatna dla administracji państwowych i samorządowych nastawionych w swojej działalności na orientację marketingową. W świetle zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego naszego kraju oraz procesów dostosowawczych do zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10624.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10623.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja była bardzo ważnym wydarzeniem naukowym. Stała się bowiem polem wymiany doświadczeń oraz prezentacji wyników badań marketingowych. Przyczyniła się również do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarządzania organizacją. Współcześnie każda organizacja powinna uwzględnić w swojej strategii działania nie tylko aspekt zysku, ale również kwestię społecznej odpowiedzialności oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. Właśnie dlatego Public Relations staje się coraz ważniejszym instrumentem zarządzania organizacją, ale również obszarem badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd.: 2008.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Motywem przewodnim publikacji jest partnerska współpraca bibliotek z innymi instytucjami działającymi w najbliższym otoczeniu biblioteki. Poznanie specyfiki tego otoczenia jest ważne, ponieważ, jak w przedmowie pisze Elżbieta Okularczyk, kustosz biblioteki WSH, "znajomość realiów środowiska powinna bezpośrednio determinować kierunki i styl działania na rzecz sprostania rosnącym potrzebom obecnych i przyszłych czytelników". Publikacja "Partnerzy bibliotek" wieloaspektowo i nowatorsko omawia kwestię partnerstwa bibliotek z innymi instytucjami, zarówno tymi istniejącymi fizycznie, jak i tymi wirtualnymi, a teksty uzupełniają streszczenia, słowa kluczowe w języku polskim i angielskim oraz bibliografia załącznikowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10502.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej