Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(31)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(7)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aluchna Maria
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gregory Anne
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lignar Karolina
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(37)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(5)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
MARKETING
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
REKLAMA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Public relations
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(35)
sponsoring
(10)
komunikacja
(7)
wizerunek
(6)
etyka
(5)
lobbing
(5)
sytuacja kryzysowa
(5)
komunikacja marketingowa
(4)
komunikacja społeczna
(4)
media
(4)
reklama
(4)
wizerunek firmy
(4)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
komunikacja wewnętrzna
(3)
marka
(3)
marketing
(3)
media relations
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
zarządzanie
(3)
Internet
(2)
administracja publiczna
(2)
informacja publiczna
(2)
internal relations
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
media społecznościowe
(2)
portal społecznościowy
(2)
targi
(2)
turystyka
(2)
Facebook
(1)
Intranet
(1)
architektura
(1)
autoprezentacja
(1)
branding
(1)
czarny PR
(1)
dobro osobiste
(1)
e-commerce
(1)
efektywność
(1)
event
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
impreza firmowa
(1)
innowacje
(1)
instytucje społeczne
(1)
kampania promocyjna
(1)
klaster technologiczny
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
leksykon
(1)
logo
(1)
marketing społecznościowy
(1)
materiały konferencyjne
(1)
media masowe
(1)
motywowanie pracowników
(1)
obszar recepcji turystycznej
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka informacyjna
(1)
poradnik
(1)
prasa
(1)
promocja
(1)
reklama internetowa
(1)
relacje społeczne
(1)
reputacja
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
savoir-vivre
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
strategia
(1)
strona WWW
(1)
tożsamość
(1)
wolność słowa
(1)
wycena
(1)
wystrój wnętrz
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zaufanie
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest pokłosiem seminarium zorganizowanego 7 grudnia 2001 r. w Katowicach przez Kolegium Zarządzania i Katedrę Nauk Humanistycznych oraz studencką organizację "Progress". Ze względu na dydaktyczną przydatność i naukową wartość zaprezentowanych podczas seminarium materiałów postanowiono wykorzystać je w przedstawionej niżej formie. Materiały te mają charakter naukowy, są bowiem oparte na obiektywnych i zweryfikowanych, wypracowanych metodami badawczymi przez przedstawicieli dyscypliny PR źródłach. Mogą służyć nie tylko inspiracjom dalszych badań bądź dyskusjom naukowym, ale także dydaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3100.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej: istotę puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania; formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozważań zawartych w niniejszej książce jest wkład pracy w rozwój nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczegółowej ekonomika turystyki, a dotyczący: twórczej systematyzacji istniejącego dorobku naukowego oraz próby jego krytycznej oceny, czego zwieńczeniem są autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwiązania złożonych problemów, odnoszących się do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pogłębienia wiedzy naukowej na temat kształtowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformułowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybutów - potencjału wzrostowego i siły oddziaływania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13459.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14424.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations instytucji użyteczności publicznej / red. Ewa Hope. - Gdańsk : Scientific Publishing Group, 2005. - 216, [1] s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Public Relations)
Bibliogr. przy pracach.
Książka trafia w wyraźnie widoczne zapotrzebowanie, z jednej strony bowiem instytucje użyteczności publicznej coraz częściej sięgają po narzędzia i metody public relations, a z drugiej - odczuwają brak specjalistów, którzy dysponują doświadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze życia publicznego. Niewątpliwym walorem proponowanej publikacji jest właśnie odwołanie się do licznych przykładów konkretnych działań w zakresie PR w różnych typach instytucji, w tym takich, jak szkoła, szpital i straż miejska. Niektóre z tekstów mają niemal instruktażowy charakter, toteż publikacja ta może się okazać bardzo użyteczną pomocą zarówno dla kierownictwa takich instytucji, jak również dla ich pracowników odpowiedzialnych za kontakt z publicznością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5123 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6229.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Sylwetki ekspertów s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16650.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5042.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5041.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Celem publikacji oprócz aspektu poznawczego jest pobudzenie do działania bibliotekarzy pracujących w bibliotekach wszystkich typów. Zamieszczone w niej artykuły są owocem badań, przemyśleń, doświadczeń osobistych, obserwacji uczestniczącej i studiów literaturowych przedstawicieli nauki i praktyki bibliotekarstwa naukowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9896.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18700.IX.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22722.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22721.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1071 [Magazyn 1], P.1072 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 217-228. Indeks.
Książka zawiera wartościowy zbiór wiadomości do studiowania PR i do jego zastosowania w działalności administracji publicznej. Może być przydatna dla administracji państwowych i samorządowych nastawionych w swojej działalności na orientację marketingową. W świetle zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego naszego kraju oraz procesów dostosowawczych do zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10624.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10623.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja była bardzo ważnym wydarzeniem naukowym. Stała się bowiem polem wymiany doświadczeń oraz prezentacji wyników badań marketingowych. Przyczyniła się również do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarządzania organizacją. Współcześnie każda organizacja powinna uwzględnić w swojej strategii działania nie tylko aspekt zysku, ale również kwestię społecznej odpowiedzialności oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. Właśnie dlatego Public Relations staje się coraz ważniejszym instrumentem zarządzania organizacją, ale również obszarem badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd.: 2008.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Motywem przewodnim publikacji jest partnerska współpraca bibliotek z innymi instytucjami działającymi w najbliższym otoczeniu biblioteki. Poznanie specyfiki tego otoczenia jest ważne, ponieważ, jak w przedmowie pisze Elżbieta Okularczyk, kustosz biblioteki WSH, "znajomość realiów środowiska powinna bezpośrednio determinować kierunki i styl działania na rzecz sprostania rosnącym potrzebom obecnych i przyszłych czytelników". Publikacja "Partnerzy bibliotek" wieloaspektowo i nowatorsko omawia kwestię partnerstwa bibliotek z innymi instytucjami, zarówno tymi istniejącymi fizycznie, jak i tymi wirtualnymi, a teksty uzupełniają streszczenia, słowa kluczowe w języku polskim i angielskim oraz bibliografia załącznikowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10502.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej