Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Benkler Yochai
(1)
DeTienne Kristen Bell
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Gadalińska Elżbieta
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sikorska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(10)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
GOSPODARKA
(1)
INTERNET
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
TRANSMISJA DANYCH
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
społeczeństwo informacyjne
(2)
edukacja
(1)
ekonomia polityczna
(1)
gospodarka
(1)
informacja
(1)
integracja europejska
(1)
kapitał społeczny
(1)
kultura cyfrowa
(1)
ludność
(1)
media masowe
(1)
polityka
(1)
prawo do prywatności
(1)
prawo własności
(1)
psychologia mediów
(1)
religijność
(1)
rozwój gospodarczy
(1)
rynek pracy
(1)
społeczeństwo
(1)
społeczeństwo sieci
(1)
stan zdrowia
(1)
struktura społeczna
(1)
styl życia
(1)
ubóstwo
(1)
wykluczenie cyfrowe
(1)
władza
(1)
zamożność
(1)
środki masowego przekazu
(1)
środowisko cyfrowe
(1)
życie rodzinne
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Wealth of networks : how social production transforms markets and freedom" 2006.
Autor przedstawia społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty wzrostu znaczenia nierynkowego wytwarzania informacji, wiedzy i kultury w środowisku cyfrowym na zasadzie partnerstwa. Doświadczamy przejścia do kolejnego etapu gospodarki informacyjnej - etapu sieciowej gospodarki informacyjnej, której cechy konstytutywne to istnienie produkcji niedochodowej i nierynkowej, a głównym w niej zasobem jest czas i zaangażowanie użytkowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8600.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10028.VI.11 [Czytelnia B], 10027.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
E.4 CZYT.
Jest to najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka jest syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6420 [Magazyn 1], P.6421 [Magazyn 1], P.6422 [Magazyn 1], P.6419 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5626.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.6418.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7108.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E.4 CZYT.
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2627.VI.11 [Magazyn 1], P.1767 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczeństwem informacyjnym zajmują się przedstawiciele wielu dziedzin nauki i praktyki: filozofowie, socjologowie, ekonomiści, lekarze, inżynierowie i politycy. Szczególną rolę w powstającej formacji społeczno-ekonomicznej odgrywają informatycy rozumiejący znaczenie i potrzebę szerokiego wykorzystania komputerów we wszystkich dziedzinach życia. Zastosowanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych wymaga zaś zadbania o bezpieczeństwo systemów komputerowych oraz przetwarzanych w nich danych. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniu tą tematyką, autorzy poruszają w książce zagadnienia dotyczące rozwoju nowych technologii komputerowych i teleinformatycznych oraz opisują ich zastosowania w elektronicznej administracji, gospodarce i edukacji. Publikacja jest adresowana do studentów zarządzania i ekonomii oraz do osób chcących dowiedzieć się więcej na tematy związane z nową formacją społeczno-ekonomiczną. Może być zarówno podręcznikiem, jak i poradnikiem dla kadry menedżerskiej zainteresowanej nowymi technologiami informacyjnymi i ich bezpieczeństwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7233.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8153.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang., niem.
Bibliogr. s. 432-453. Indeks.
Prezentowana pozycja składa się z ośmiu rozpraw poświęconych aktualnym problemom teorii komurtikowania masowego. Autor omawia między innymi istotę i charakter współczesnego społeczeństwa medialnego, dziennikarstwo w perspektywie teoretycznej, uwarunkowania europejskiej opinii publicznej oraz teorię społecznego odbioru mediów. W swoich analizach odwołuje się do klasycznego i współczesnego dorobku europejskiej i amerykańskiej nauki o komunikowaniu. Celem książki jest pogłębienie wiedzy teoretycznej i empirycznej o mediach, wskazanie na ich rosnące znaczenie w życiu jednostek i społeczeństw. Przeznaczona jest dła medioznawców, dziennikarzy, pracowników działów publtc reiations oraz studentów politologii, socjologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8885.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10441.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Electronic Communication. Using Technology for Effective Business Writting and Speaking
Indeks s. 155-160
Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania nim, a także sposoby uatrakcyjnienia (dodatki graficzne, prezentacje itp.). Książka umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi obszarami, aspektami i dziedzinami komunikacji elektronicznej, a więc: - tendencjami w komunikacji elektronicznej (e-biznes, telepraca, przedsiębiorstwa internetowe), - elektronicznymi narzędziami zbierania informacji (intranet, ekstranet, badania przez internet), - elektronicznymi narzędziami przekazywania informacji w formie pisemnej (e-mail, faks, fora i czaty internetowe, wizytówki multimedialne), - projektowaniem witryn internetowych, - elektronicznymi narzędziami komunikacji werbalnej (prezentacje, konferencje elektroniczne, telefon), - elektronicznymi narzędziami wykorzystywanymi w trakcie szukania pracy (projektowanie i rozpowszechnianie życiorysu w wersji elektronicznej, poszukiwanie pracy za pośrednictwem internetu). W czasach, gdy efektywne przekazywanie informacji stanowi jedną z kluczowych kwestii, a ich forma jest tak samo ważna jak treści, książka ta stanowi cenną pomoc w codziennej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7745.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8749.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 659-684. Indeks.
Wszystko zaczyna się od ludzi: to oni stanowią materię społeczeństwa. To motto socjologów, którzy zajmują się badaniem życia społecznego. Dzięki prowadzonym przez nich analizom łatwiej zrozumieć zmiany, które wpływają na każdego z nas, i odpowiedzieć na nurtujące wielu pytania. Dlaczego żyjemy coraz dłużej, mamy coraz mniej dzieci i coraz częściej zawierane małżeństwa kończą się rozwodem? Dlaczego czekamy w długich kolejkach do lekarza i czy faktycznie Polacy są wierzący? Po co ludzie pracują i czy kiedykolwiek będziemy zarabiać tyle, ile na Zachodzie? Kiążka ma za zadanie nie tylko uczyć wyobraźni socjologicznej, ale również pokazywać historyczne, polityczne i ekonomiczne uwarunkowania przemian, jakie dzieją się na naszych oczach. Interaktywna struktura rozdziałów ma ułatwić łączenie ze sobą pozornie odległych zjawisk i zachęcać do krytycznego myślenia, zapraszając do wgłębienia się w socjologiczne spojrzenie na świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12972.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14101.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 317-336 i przy częściach. Indeksy.
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji, a także funkcje i obszary badawcze pedagogiki mediów. Przybliża rolę radia, filmu i telewizji w wychowaniu i patologii. Ponadto autorzy omawiają zmiany w modelach nauczania oraz znaczenie technologii informacyjnej w procesie kształcenia, dokształcania i samokształcenia, w diagnostyce i terapii pedagogicznej, zarządzaniu edukacją, badaniach nauczycielskich, szkolnictwie zawodowym oraz edukacji na odległość. Publikacja porusza też zagadnienia metodyki kształcenia edukacji medialnej i technologii informacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5148.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6275.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The network society : social aspects of new media" 1999.
Bibliogr. s. 371-385. Indeks.
Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13596.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14615.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 257-284. Indeks.
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9022.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10596.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej