Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(68)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(51)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(30)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(60)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lieberman David J
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Wojciszke Bogdan
(2)
Adler Ronald B. (1946- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Charles Sara C
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Duch-Krzystoszek Danuta
(1)
Eason Adam
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoser Henryk (1942- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Klej Ewa
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Majewska-Gałęziak Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Maxfield David
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
McMillan Ron
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Monge Sánchez Miguel Ángel (1940- )
(1)
Morreale S.P
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Proctor Russell F
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(69)
Temat
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(13)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(7)
PRACA
(7)
KONFLIKT
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MAŁŻEŃSTWO
(4)
ORGANIZACJE
(4)
PORADNIKI
(4)
SOCJOTECHNIKA
(4)
ETYKA BIZNESU
(3)
EUTANAZJA
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PORONIENIE SZTUCZNE
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
CHORZY w RODZINIE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
EKOLOGIA
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
LEKARZE
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MIŁOŚĆ
(2)
MOTYWACJA
(2)
NEGOCJACJE
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
RODZICE
(2)
SZPITALE
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(2)
ŻYDZI
(2)
ASERTYWNOŚĆ
(1)
AUTOPSYCHOTERAPIA
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIOETYKA
(1)
CHORZY
(1)
DUSZPASTERSTWO CHORYCH
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
ETYKA LEKARSKA
(1)
EUGENIKA
(1)
GENOTERAPIA
(1)
KLONOWANIE
(1)
KOMÓRKI MACIERZYSTE
(1)
KONFLIKT RODZINNY
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MEDYCYNA
(1)
MYŚLENIE
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OFIARY KATASTROF i WYPADKÓW
(1)
PEDAGODZY SPECJALNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZINA
(1)
ROZRÓD
(1)
SMUTEK
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
TRANSPLANTACJA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
WYCHOWANIE SEKSUALNE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZAPŁODNIENIE SZTUCZNE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ŚMIERĆ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
stosunki interpersonalne
(8)
komunikacja interpersonalna
(7)
konflikt
(7)
zachowania organizacyjne
(6)
osobowość
(5)
komunikacja
(4)
kultura organizacji
(4)
motywacja
(4)
psychologia
(4)
umiejętności komunikacyjne
(4)
komunikacja społeczna
(3)
małżeństwo
(3)
motywowanie pracowników
(3)
negocjacje
(3)
praca
(3)
praca socjalna
(3)
przywództwo
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(3)
zarządzanie
(3)
agresja
(2)
asertywność
(2)
diagnoza społeczna
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
grupa
(2)
interwencja
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
lekarz
(2)
mediacja
(2)
miłość
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
pracownik
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
płeć
(2)
rodzina
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wartości
(2)
więź emocjonalna
(2)
wywieranie wpływu
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zespół
(2)
aborcja
(1)
akcja ratunkowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
antykoncepcja
(1)
autoterapia
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bibliotekarz
(1)
bioetyka
(1)
ból
(1)
celibat
(1)
cierpienie
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
duszpasterstwo
(1)
duszpasterstwo terapeutyczne
(1)
dzieci
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
edukacja seksualna
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka lekarska
(1)
eugenika
(1)
eutanazja
(1)
gniew
(1)
gry
(1)
głowa rodziny
(1)
informacja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
język
(1)
katolicyzm
(1)
klauzula sumienia
(1)
klient
(1)
klonowanie
(1)
kod komunikacyjny
(1)
komisja etyczna
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komórki macierzyste
(1)
konflikt małżeński
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
lojalność
(1)
manipulacja
(1)
medycyna
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
nadwrażliwość
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
obowiązki domowe
(1)
ocena pracowników
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8702.III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10177.III.10 [Czytelnia B], 10176.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5242.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6448.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bestseller)
Tyt. oryg.: Exercising influence, 2000.
Niniejsza publikacja pomyślana jest jako praktyczny przewodnik służący rozwijaniu imiejętności wywierania wpływu na innych. Treść ksiązki została podzielona na trzy części. Pierwsza część skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych ndo tego, aby skutecznie wpływać na innych. Część druga dostarcza praktycznych porad dotyczących przygotowania, wprowadzenia w życie oraz późniejszego przeanalizowania sytuacji wywierania wpływu. Trzecia, ostatnia część, omawia ważne kwestie, które pojawiają sie podczas wywierania wpływu, jak równiez specyficzne zastosowania umiejętności wpływania na innych. Krótkie rozdziały w każdej części omawiają określoną, istotną sferę wywierania wpływu we wszelkich aspektach życia. Każdy rozdział kończy się przydatnym zestawem ćwiczeń, dzięki którym Czytelnik będzie umiał wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12507.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Team roles at work" 1993.
Indeks.
W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. R. M. Belbin pisze, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków. Każdy z nas prezentuje bowiem określony typ pracownika i może pełnić odmienną rolę w zespole. Dzięki tej ksiażce dowiemy się, jak skutecznie porozumiewać się w firmie i kształtować takie relacje między pracownikami, by nasza praca była efektywna i przebiegała sprawnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8504.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9145.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4656.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5025.III.10 [Czytelnia B], 5026.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Soft skills : das Kienbaum Trainingsprogramm", 2006
Indeks.
Umiejętności osobiste nie tylko poprawiają jakość komunikacji, wpływają także na jej skuteczność. Kadra kierownicza, która dzięki przekazom werbalnym, a także mowie ciała prezentuje się przekonująco, szybko zdobywa przychylność partnerów biznesowych i klientów. Książka przeznaczona jest dla tych, którzy czują, że mogliby się jeszcze czegoś nauczyć na temat umiejętności osobistych. Pomoże ona Czytelnikowi uświadomić sobie, jak rozwinięte są jego umiejętności oraz jak ma je udoskonalić. Przedstawione są w niej najważniejsze umiejętności osobiste, a także wskazówki, w jaki sposób i kiedy je stosować, a przede wszystkim, jak można je wyćwiczyć. Przedmiotem tego poradnika nie są teorie dotyczące umiejętności osobistych, lecz przedstawia on skuteczne narzędzia sprawdzone w codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10998.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2657 [Magazyn 1], P.4761 [Magazyn 1], 3911 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Książka z dziedziny psychologii społecznej prezentuje różne techniki wywierania wpływu na innych ludzi. Skierowana jest także do tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Sztukę wpływania na innych mogą wykorzystywać osoby, które zawodowo pracują na takich stanowiskach, jak: dziennikarz, psycholog, kierownik, negocjator, specjalista od reklamy i marketingu, prawnik, ekonomista, nauczyciel i wychowawca. Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę o ludzkich zachowaniach i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów, a także dla tych, którzy chcą się obronić przed jej niepożądanym wpływem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6439.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6438.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10398.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka nie tylko dla tych, którzy zawodowo zajmują się pomaganiem innym, bo w tej roli - osoby udzielającej rad i wsparcia może występować i występuje w życiu każdy. W jaki sposób lepiej przygotować się do niej i lepiej ją spełniać, co można w takich sytuacjach, gdy możemy i chcemy pomóc, zrobić - stara się wyjaśnić ta książka. Książka pomyślana jest jako źródło wsparcia i praktycznej pomocy dla paraprofesjonalnych doradców, którzy chca podnieść swą zdolność efektywnej pracy z innymi ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3748.III.9 [Czytelnia B], 3747.III.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1740.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5045.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomoc Psychologiczna)
Tyt. oryg.: Make peace with anyone, 2002.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak: zakończyć spór rodzinny, uzyskać przeprosiny od największego uparciucha, zacząć od nowa każdą relację lub przyjaźń, radzić sobie z trudnymi osobami, zdobyć powszechny szacunek, na jaki zasługujesz, znacznie poprawić jakość swoich związków, uzyskać przebaczenie, gdy trochę narozrabiałeś, nakłonić każdego do spojrzenia na sytuację z twojego punku widzenia. Zawarte w niej techniki i strategie psychologiczne są proste i łatwe do zrozumienia, a ich efekty następują od razu. Autor prezentuje sposoby szybkiego rozwiązywania wszelkich sporów, niezależnie od tego, jak długo trwają lub jak wiele osób jest w nie zaangażowanych. Swoją wiedzę opiera na głębokim rozumieniu natury człowieka i związanych z nią sprzeczności między intencją a zachowaniem, które prowadzą do konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3909 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3908.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : "Antykwa", 2000. - 256 s. : rys. ; 21 cm.
Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie. rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę. jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2353 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2354.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej