Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Buko Jacek
(3)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
TURYSTYKA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
USŁUGI
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
POPYT
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
STUDENCI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
rynek turystyczny
(4)
turystyka
(4)
agroturystyka
(3)
hotelarstwo
(3)
popyt turystyczny
(3)
produkt turystyczny
(3)
aktywność turystyczna
(2)
gastronomia
(2)
konkurencyjność
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
ruch turystyczny
(2)
usługi turystyczne
(2)
aerobik
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
baza noclegowa
(1)
biuro podróży
(1)
ekoturystyka
(1)
funkcja turystyczna
(1)
golf
(1)
hokej na trawie
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
klient
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
kultura fizyczna
(1)
linie lotnicze
(1)
marketing
(1)
piłka nożna
(1)
piłka ręczna
(1)
portal internetowy
(1)
portal społecznościowy
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
rekreacja
(1)
segmentacja rynku
(1)
sport
(1)
survival
(1)
szlak kulturowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kajakowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka medyczna
(1)
turystyka przyjazdowa
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
wartość
(1)
wegetarianizm
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
żeglarstwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki wartości dla klienta w sektorze usługowym na przykładzie usług turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystykę pojęć i składników koncepcji wartości dla klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rynku usług turystycznych, przedstawienie metodyki badań wartości dla klienta oraz przeprowadzenie analizy wartości dla klienta w świetle wyników badań empirycznych. Praca składa sie z trzech rozdziałów i jest przeznaczona dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11872.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13052.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przekazujemy do rąk Państwa książkę Rachunek satelitarny turystyki dla Polski opracowaną na podstawie danych za rok 2002. Celem wydania jest rozpowszechnienie idei i metodologii rachunku satelitarnego turystyki (RST) jako kompleksowej analizy stanu turystyki i jej wpływu na gospodarkę narodową. Światowa Organizacja Turystyki, Eurostat, ONZ oraz Bank Światowy od lat wskazują na istotną rolę, jaką pełni RST jako narzędzie wykorzystywane w polityce turystycznej poszczególnych państw. Obecnie w Eurostacie trwają prace nad włączeniem rachunku satelitarnego turystyki do obowiązkowych działań w ramach dyrektywy statystycznej UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6678.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8973 [Magazyn 1], P.8974 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7750.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10548.XX.4 [Czytelnia B], 8757.XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej