Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(29)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Briggs Susan
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Johann Maria
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
TURYSTYKA
(35)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Marketing
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
USŁUGI
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
marketing
(12)
turystyka
(11)
produkt turystyczny
(5)
badania marketingowe
(4)
rynek turystyczny
(4)
promocja
(3)
usługi turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing relacji
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
obsługa klienta
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
region turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
strategia marketingowa
(2)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
biuro podróży
(1)
cena
(1)
e-biznes
(1)
impreza turystyczna
(1)
konsument
(1)
marka
(1)
marketing turystyczny
(1)
marketing-mix
(1)
obszar cenny
(1)
plan marketingowy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
reklama
(1)
rynek usług
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój turystyki i podmiotów świadczących usługi turystyczne w regionach uzależniony jest od szeregu czynników. Gospodarka turystyczna nie istniałaby bez dóbr przyrody, którymi są: wody powierzchniowe, lasy, użytki zielone i pola. Stanowią one rdzeń produktu turystycznego oraz decydują o wartości i atrakcyjności wypoczynku czy podróży. Poza walorami turystycznymi istotną rolę odgrywają władze samorządowe. To od nich zależy, jak będzie rozwijała się turystyka i w jakim stopniu. Zjawiskiem najbardziej niepokojącym jest sytuacja, kiedy występują na danym obszarze walory turystyczne (przyrodnicze, krajobrazowe, kulturowe), gleby są mało urodzajne, a brak jest inicjatyw w za-kresie rozwoju turystyki. Na takie i inne sytuacje zwracają szczególną uwagę autorzy opracowanych artykułów. Zagadnienia poruszane w monografii dotyczą: - ogólnych uwarunkowań rozwoju turystyki w regionie, - wybranych problemów rozwoju turystyki w układzie jednostek terytorialnych, - wyników badań rozwoju turystyki w regionach, - wybranych problemów promocji turystyki w regionach, - finansowania działalności turystycznej. Książka adresowana jest przede wszystkim do tych osób, które zajmują sie szeroko pojętą działalnością turystyczną. Zawarty w niej materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, instytucji i organizacji zajmujących się turystyką, studentów, szkół ponadgimnazjalnych, policealnych i pomaturalnych, a także osób prowadzących działalność gospodarcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5630 [Magazyn 1], P.4833 [Magazyn 1], P.4834 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5221.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5220.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej