Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(50)
tylko na miejscu
(30)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(29)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Briggs Susan
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Johann Maria
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
TURYSTYKA
(35)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Marketing
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
USŁUGI
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
marketing
(12)
turystyka
(11)
produkt turystyczny
(5)
badania marketingowe
(4)
rynek turystyczny
(4)
promocja
(3)
usługi turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing relacji
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
obsługa klienta
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
region turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
strategia marketingowa
(2)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
biuro podróży
(1)
cena
(1)
e-biznes
(1)
impreza turystyczna
(1)
konsument
(1)
marka
(1)
marketing turystyczny
(1)
marketing-mix
(1)
obszar cenny
(1)
plan marketingowy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
reklama
(1)
rynek usług
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Książka obejmuje m.in.: charakterystykę celów współczesnej turystyki, charakterystykę usług turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych, zarządzanie turystyczne, działalność biur podróży, badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6639 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2], P.6636 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6640 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5566.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7514.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8911.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10001.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10000.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 190-191.
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5770 [Magazyn 1], P.5769 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5495.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6899.XX.5 [Czytelnia B], 6898.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18689.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój turystyki i podmiotów świadczących usługi turystyczne w regionach uzależniony jest od szeregu czynników. Gospodarka turystyczna nie istniałaby bez dóbr przyrody, którymi są: wody powierzchniowe, lasy, użytki zielone i pola. Stanowią one rdzeń produktu turystycznego oraz decydują o wartości i atrakcyjności wypoczynku czy podróży. Poza walorami turystycznymi istotną rolę odgrywają władze samorządowe. To od nich zależy, jak będzie rozwijała się turystyka i w jakim stopniu. Zjawiskiem najbardziej niepokojącym jest sytuacja, kiedy występują na danym obszarze walory turystyczne (przyrodnicze, krajobrazowe, kulturowe), gleby są mało urodzajne, a brak jest inicjatyw w za-kresie rozwoju turystyki. Na takie i inne sytuacje zwracają szczególną uwagę autorzy opracowanych artykułów. Zagadnienia poruszane w monografii dotyczą: - ogólnych uwarunkowań rozwoju turystyki w regionie, - wybranych problemów rozwoju turystyki w układzie jednostek terytorialnych, - wyników badań rozwoju turystyki w regionach, - wybranych problemów promocji turystyki w regionach, - finansowania działalności turystycznej. Książka adresowana jest przede wszystkim do tych osób, które zajmują sie szeroko pojętą działalnością turystyczną. Zawarty w niej materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, instytucji i organizacji zajmujących się turystyką, studentów, szkół ponadgimnazjalnych, policealnych i pomaturalnych, a także osób prowadzących działalność gospodarcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5630 [Magazyn 1], P.4833 [Magazyn 1], P.4834 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5221.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5220.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej