Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Czarnecki Witold (1927- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Grella Janusz
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Ożdziński Jan
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
TURYSTYKA
(10)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
POLSKA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
Polska
(1)
Rosja
(1)
antropologia
(1)
dialog międzykulturowy
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
konsument
(1)
rynek turystyczny
(1)
stereotyp
(1)
turystyka
(1)
zachowania turystyczne
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje takie zagadnienia jak: społeczno-kulturowa analiza kondycji turystyki i współczesnego turysty, o antropologicznym wymiarze turystyki i aksjologii podróżowania, turystyka wobec wyzwań globalizującego się świata, turystyczne peregrynacje śladami kulturowego dziedzictwa i ośrodków kultu religijnego, turystyka jako forma szkolnej edukacji. Budzi nadzieję, iż obszar badawczy turystyki w polskim środowisku naukowym jest rozwijany w gronie przedstawicieli reprezentujących tak różne profesje. Dominują wśród nich, trzeba przyznać, przedstawiciele nauk społecznych, ale nie brak tu badaczy z innych dziedzin nauki. Któż, jak nie przedstawiciele nauk o człowieku, społeczeństwie i kulturze dostarczą turystyce ogólną teorię człowieka i społeczeństwa, spełniając w tym względzie funkcję integrującą i pobudzając samoświadomość nauk o turystyce? Świadectwem takiej teoretycznej i zarazem praktycznej integracji jest ta książka - plon badań przedstawicieli wymienionych wcześniej dyscyplin naukowych. Jest ona zbiorem prac o dość szerokim spektrum tematycznym, które zostały zgrupowane i przedstawione w pięciu częściach, każda opatrzona stosownym tytułem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4487.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce turystyka ukazana jest jako jedna z gałęzi przemysłu, która jest niezwykle ważna ze strony ekonomicznej, politycznej czy też kulturowej. Jej rozwój uzależniony jest od sytuacji zdrowotnej, gospodarczej danego kraju bądź regionu. Poruszona w publikacji jest także rola wychowawcza turystyki, podróże niosą ze sobą nowe informacje o innych kulturach, kształcą, pobudzają do kreatywnego myślenia. Turystyka uczy współistnienia człowieka i przyrody. W książce głównym problemem poruszonym przez autorkę jest wpływ turystyki na środowisko, który wynika między innymi ze wzrostu masowej turystyki, z postępu technicznego, kultury i religii. Autorka pragnie przedstawić jakie są we współczesnym świecie najważniejsze wyzwania ekologiczne, a także jak ważną rolę ma do spełnienia kształtowanie świadomości ekologicznej oraz zapobieganie degradacji naturalnego środowiska. Książka napisana jest w sposób przykuwający uwagę czytelnika, opisywane problemy pomagają zrozumieć zamieszczone liczne wykresy, ilustracje. Sposób w jaki napisana jest książka pozwala szybko, łatwo odszukać interesujące czytelnika informacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4031.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4486.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna w XXI wieku - Szanse i bariery rozwoju w warunkach integracji międzynarodowej dotyczy takich zagadnień jak: turystyka stymulatorem rozwoju społeczno, gospodarczego Europy, ogólne uwarunkowania rozwoju turystyki a integracja europejska, wpływ integracji europejskiej na rozwój turystyki w skali regionalnej i lokalnej. Co czeka polską turystykę w najbliższych latach, co się w niej zmieni w związku z integracją europejską, to pytanie na które starali się odpowiedzieć autorzy poszczególnych rozdziałów niniejszej monografii, która publikowana jest w roku będącym jubileuszem 30-lecia istnienia Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Publikacja przeznaczona jest dla praktyków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3571.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3785.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka, obok przemysłu zbrojeniowego, paliwowego i farmaceutycznego, stała się największą gałęzią gospodarki na świecie. Dochody z niej to niemal 11% produktu światowego brutto. Zakłada się, że dochody z turystyki w UE za lat 8-10 wzrosną o około 30%, a zatrudnienie w turystyce o około 36%. Wzrasta zainteresowanie turystyką indywidualną, a także tak zwaną „zieloną turystyką”, a więc ogólnie rzecz biorąc terenami wiejskimi. Zamieszczone w tej książce artykuły, wyniki prowadzonych badań naukowych, zbierane informacje przybliżą nam problematykę stref podmiejskich Warszawy, Gdańska, Białegostoku, zagadnień turystyki występujących w miastach i miasteczkach (Supraśl, Białowieża, Czaplinek, miasteczka Wielkopolski), a także wykorzystanie i dalszy rozwój obiektów rekreacji i agroturystyki na obszarach wiejskich Kaszub, Podlasia, Nadodrza, Górnego Śląska, a także Litwy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7049.XX.1 [Wypożyczalnia B], P.5592.XX.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7045.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5300.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Varia Culturalia)
Bibliogr. s. 319-334.
Niniejsza książka, wpisując się w nurt badań relacji hosts and guests (pomiędzy społecznością gospodarzy-tubylców i gości-turystów), prowadzonych przez antropologów od lat 70. XX wieku, stawia pytania o znaczenie turystyki w kontaktach polsko-rosyjskich. Punktem wyjścia dla refleksji jest znane pojęcie "dialogu międzykulturowego". Termin, który na stałe zagościł w dyskursie naukowym, stając się poręcznym "listkiem figowym", zostaje skonfrontowany z realnością niełatwych, gdyż obarczonych balastem historii i wzajemnych uprzedzeń, kontaktów Polaków i Rosjan. Choć turystyka rzadko pojawia się w kontekście analiz stosunków między Polską i Rosją, to właśnie ona może się okazać mostem łączącym obydwa narody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13255.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej