Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(83)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(82)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(34)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(78)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Włodarski Ziemowit
(3)
Batorski Jarema
(2)
Gillespie Paula
(2)
Goodlad Sinclair
(2)
Johnson Robert L
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Lerner Neal
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Senge Peter M
(2)
Agee Karen Sue 1948-
(1)
Anderson Jason
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Balkemore Sarah-Jayne
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Blythman Margo
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boud David
(1)
Brent Rebecca
(1)
Brock Annie
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brown H. Douglas 1941-
(1)
Brown James Dean
(1)
Bygate Martin
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Cohen Ruth
(1)
Colman Andrew M
(1)
Coombe Christine A. (Christine Anne) 1962-
(1)
Cottrell Stella
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dansereau Donald F
(1)
Dickinson Leslie
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Ehren Barbara J
(1)
Ellis Rod
(1)
Falchikov Nancy 1939-
(1)
Felder Richard M
(1)
Frith Uta
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Géron Aurélien
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hampton Daphne
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Harris Neil
(1)
Highton Melissa
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hodges Russ 1958-
(1)
Hollins Peter
(1)
Hryniewicz Janusz T. (1948- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Keith
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kosińska Maria
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Laurs Deborah
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Lewicka Grażyna
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Matuszkiewicz-Górska Maria
(1)
McCombs Barbara
(1)
Mejzińska Grażyna
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Miller Piotr
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Neale Robert
(1)
Newbern Dianna
(1)
Niebrój Lesław
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nikodemska El Tairy Hanna
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Phillips D. C. (1938- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Kalifornia (USA)
(6)
Kiribati
(5)
Anglia
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Ohio (USA)
(2)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(19)
portugalski
(1)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
UCZENIE SIĘ
(38)
JĘZYKI
(12)
Uczenie się
(12)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(11)
Strategie uczenia się
(10)
NAUCZANIE
(9)
Tutoring
(9)
Metody nauczania
(7)
Motywacja uczenia się
(7)
Nauczanie języków obcych
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(4)
PAMIĘĆ
(4)
Pamięć
(4)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(3)
Coaching
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Korepetycje
(2)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja
(2)
MÓZG
(2)
Nauczanie
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRACA UMYSŁOWA
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
Uczenie się maszyn
(2)
Układ nerwowy
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZAWÓD
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
BEHAWIORYZM
(1)
CZYTANIE
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Etologia
(1)
Genetyka
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Językoznawstwo
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kształcenie
(1)
Language acquisition
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language disorders
(1)
Learning, Psychology of
(1)
MNEMOTECHNIKA
(1)
Metodologia
(1)
Mnemotechnika
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurobiologia
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Odruchy
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
POŁOŻNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Poznanie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychomotoryka
(1)
Psychopatologia
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Różnice indywidualne
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(6)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Biologia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
uczenie się
(11)
organizacja ucząca się
(8)
teaching
(8)
language
(7)
language acquisition
(5)
learning
(5)
motywacja
(5)
nauczanie
(5)
pamięć
(5)
study and teaching
(5)
tutor
(5)
tutoring
(5)
motivation
(4)
peer teaching
(4)
psychology
(4)
English language
(3)
emocje
(3)
nauczyciel
(3)
peer tutoring
(3)
study
(3)
uczenie maszynowe
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
applied linguistics
(2)
coaching
(2)
dzieci
(2)
inteligencja emocjonalna
(2)
język obcy
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kultura organizacyjna
(2)
learning strategies
(2)
linguistics
(2)
myślenie
(2)
organizacja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rodzice
(2)
second language acquisition
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
terapia
(2)
uczeń
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
writing centers
(2)
wspomnienia
(2)
zmysły
(2)
EFL
(1)
Japanese speakers
(1)
academic achievement
(1)
adolescent writers
(1)
aktywizacja
(1)
aktywność
(1)
algorytm
(1)
algorytm uczenia się
(1)
arteterapia
(1)
autonomia
(1)
autonomy
(1)
badania psychologiczne
(1)
bezpieczeństwo informacyjne
(1)
biopsychologia
(1)
brain
(1)
ból
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
cognition
(1)
cognitive style
(1)
czynności fizjologiczne
(1)
czynności ochronne
(1)
czynności rozrodcze
(1)
czynności ruchowe
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dieta
(1)
dokument elektroniczny
(1)
dziedziczenie cech
(1)
e-learning
(1)
education
(1)
edukacja
(1)
edukacja szkolna
(1)
efektywność pracy
(1)
effective teaching
(1)
glottodydaktyka
(1)
higher education
(1)
homeostaza wewnątrzustrojowa
(1)
individual difference
(1)
individual differences
(1)
inteligencja
(1)
interactive tasks
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kierowanie
(1)
kinezjologia edukacyjna
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje językowe
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
kultura organizacji
(1)
language teacher
(1)
learning strategy
(1)
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
mentor
(1)
methodology
(1)
metoda Montessori
(1)
modern English
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 301, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Indeks.
Bestsellerowy poradnik "Jak się uczyć" pomógł milionom osób zdobywać wiedzę mądrzej zamiast większym wysiłkiem. "Jak się uczyć" przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami - dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. Dzięki niej poznasz dogłębnie podstawowe elementy procesu uczenia się - czyli czytanie, pisanie, zarządzanie czasem, pamięć i umiejętność zdawania testów i egzaminów - po to, żeby niczego nie przegapić w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskazówki, jak najlepiej przygotować sobie warunki sprzyjające nauce, jak wyróżniać się w klasie czy grupie, jak prowadzić poszukiwania online i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18312.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 313-365) and indexes.
The sixth edition of Principles of Language Learning and Teaching offers new ways of viewing and teaching second language acquisition (SLA) based on the latest research. Providing a comprehensive overview of the theoretical viewpoints that have shaped language teaching today, the text explains the pedagogical relevance of SLA research in reader-friendly prose. The new edition of this classic text, used by teacher-education programs worldwide, reflects the most recent themes in SLA research, updated references, and a summation of current issues and perspectives.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19025.XXIV.14 [Czytelnia A], 21429.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Cambridge Guides Series)
Includes bibliographical references and index.
This book provides an up-to-date and comprehensive overview of research methods in second-language teaching and learning, from experts in the field. The Cambridge Guide to Research in Language Teaching and Learning covers 36 core areas of second-language research, organised into four main sections: Primary Considerations; Getting Ready; Doing the Research; Research Contexts. Presenting in-depth but easy to understand theoretical overviews, along with practical advice, the volume is aimed at 'students of research', including pre-service and in-service language teachers who are interested in research methods, as well as those studying research methods in Bachelor, MA, or PhD graduate programs around the world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17998.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 211-216
In this groundbreaking book, two leading authorities in the field review what we really know about how and when the brain learns, and consider the implications of this knowledge for educational policy and practice. Pioneering book in emerging field from two leading authorities. Reviews in an accessible style what we know about how and when the brain learns. Draws out the implications of this knowledge for educational policy and practice. Covers studies on learning during the whole of development, including adulthood. Looks at what we can learn from brain research about children with learning difficulties, and how this can inform remedial education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8387.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9768.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc). Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6260.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy uczące się / Paweł Cichosz. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - 894 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 863-879. Indeks.
Książka jest poświęcona metodom konstruowania uczących się programów komputerowych, zdolnych do poprawy swego działania na podstawie doświadczeń z przeszłości. Programy tego typu w zautomatyzowany sposób zdobywają wiedzę, którą wykorzystują do realizacji postawionych przed nimi zadań. Autor przybliża czytelnikowi proces uczenia się systemów z algorytmicznego punktu widzenia. Wyjaśnia, na czym polega indukcyjne uczenie się. Przedstawia dwa główne podejścia do tego zagadnienia: indukcję drzew decyzyjnych i indukcję reguł decyzyjnych. Omawia probabilistyczne metody uczenia się, a także metody grupowania pojęciowego. Zajmuje się problemami przekształcania zbioru atrybutów. Przedstawia wybrane algorytmy uczenia się aproksymacji funkcji. Opisuje odkrywanie zależności w danych i uczenia się automatów i problem uczenia się systemów ze wzmocnieniem. Wartość merytoryczną książki podnoszą liczne ćwiczenia, podzielone na tradycyjne, laboratoryjne i projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13893 [Magazyn 1], P.13894 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Ta książka jest szczególnym przewodnikiem po uczeniu się. Oparta na osiągnięciach wielu dyscyplin nauki, w uporządkowany sposób przedstawia wszystkie etapy procesu uczenia się. Omówiono w niej najlepsze techniki skutecznego uczenia się, uwzględniwszy wykorzystanie wrodzonych mechanizmów fizjologicznych, a także zasady tworzenia optymalnego środowiska do nauki. Sporo miejsca poświęcono temu, jak angażującym, przyjemnym i motywującym doświadczeniem może się ona okazać. Znalazły się tu również wskazówki, jak wykształcić w sobie nawyk uczenia się. Szybko się przekonasz, że zdolność efektywnego przyswajania wiedzy jest jednym z najcenniejszych zasobów, jakie można posiadać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22587.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22586.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-164.
Kinezjologia Edukacyjna – fenomen skuteczności jest jedyną w Polsce publikacją zawierającą prezentację badań naukowych prowadzonych przez wybitnych i uznanych na świecie naukowców, których wnioski są zbieżne z założeniami Kinezjologii Edukacyjnej dr. ph. Paula Dennisona. Publikacja przeznaczona jest dla wszystkich zainteresowanych poznaniem podstaw naukowych metody oraz dla tych, którzy chcieliby podnieść jakość swojego życia. Napisana z pasją, barwnym językiem, prezentuje sposób wprowadzania korzystnych zmian w życiu każdego człowieka. W żywy, interesujący sposób autorka opisuje przypadki osób, które dzięki jej pomocy odzyskały kontrolę nad swoim życiem lub uczyniły je radośniejszym. Prezentacja tych osobistych doświadczeń, poparta licznymi przykładami z praktyki autorki, jak również relacje osób korzystających z metod kinezjologicznych, nadają książce walor autentyczności. Hanna Nikodemska El Tairy jest trenerem Kinezjologii Edukacyjnej od siedemnastu lat, za swoje osiągnięcia została wpisana do Who is Who w Polsce. Jej prace są znane w kraju i za granicą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17976 [Magazyn 1], P.17975 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19510.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19509.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Study Skills and Supporting Learning / Stella Cottrell. - Houndmills, New York : Palgrave Macmillan, cop. 2001. - XVI, 356 s. ; 25 cm.
Index s. 352-356
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7986.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9295.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Światowy bestseller! 10 milionów sprzedanych egzemplarzy! Chcesz myśleć sprawniej niż inni? Będziesz zaskoczony, jak bardzo można ulepszyć funkcjonowanie mózgu i jak wiele osiągnąć dzięki nowym technikom pracy umysłowej. Autorzy postanowili połączyć swe siły w pracy nad tą wyjątkową książką. Rewolucja w uczeniu okazała się strzałem w dziesiątkę. Okrzyknięta światowym bestsellerem, przełamuje obiegowe poglądy na temat granic zdolności poznawczych człowieka. To, co dawniej wydawało się niewykonalne – jak przeczytanie kilkuset stron w ciągu godziny lub nauczenie się obcego języka przez jeden miesiąc – dziś okazuje się możliwe. Co więcej, mnóstwo ludzi już korzysta z tych umiejętności w praktyce. Każdy może je zdobyć w stosunkowo krótkim czasie, opanowując kilkadziesiąt skutecznych technik przyswajania i porządkowania informacji. Jak sprostać wymaganiom współczesnych nauczycieli i pracodawców? Myśleć szybciej i sprawniej? Z łatwością przyswajać nowe dziedziny wiedzy, prędko opanowywać języki obce, poradzić sobie z każdym wyzwaniem? Przeczytaj tę książkę! Już miliony ludzi korzystają z zawartych w niej rad, a ich liczba wzrasta z każdym dniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2838.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy chcesz uczyć się szybciej i trwale zapamiętać/ czy interesuje cię jak zwalczyć stres podczas nauki i w trakcie zdawania egzaminów? Czy masz zamiar ucząc się odnieść sukces? Jeśli TAK-to książka dla Ciebie. W lekkiej i przyjaznej formie zaprezentowano tu wiele prostych ćwiczeń, pomocnych m.in. w rozwijaniu zdolności koncentracji i lepszego zapamiętywania treści, doskonalenia wyobraźni i twórczego myślenia, radzenia sobie ze stresem i publicznym wystąpieniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2718 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3862.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2717.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7511.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5005.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5664.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść rozprawy stanowi właściwe rozwinięcie zamierzonego celu: uzasadnione naukowo podniesienie sposobu nauczania i uczenia się, tak na poziomie akademickim jak również w zakresie szkolnictwa ogólnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10430.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta to vademecum szybkiego i skutecznego, a także atrakcyjnego i nienudnego uczenia się. Autor prezentuje całą paletę technik edukacyjnych, udziela szczegółowych wskazówek jak ćwiczyć pamięć, jakie zastosować chwyty mnemotechniczne, jakimi metodami uczyć się języków obcych, jak posługiwać się zdobyczami techniki. Zawiera praktyczna ćwiczenia i trafne wskazówki, dzięki którym uczeń może przyswajać sobie wiedzę szybko i skutecznie, ucząc się jednocześnie myślenia kreatywnego i umiejętnego zarządzania czasem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3865 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2720.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Self-instruction in language learning / Leslie Dickinson. - Cambridge [Cambridgeshire] ; New York : Cambridge University Press, 1987. - VIII, 200 pages : illustrations ; 24 cm.
(New directions in language teaching)
Includes index.
Bibliography: p. 190-195.
Emphasis is placed on displaying the advantages of various forms of self-instruction in this exploration of the ways teachers can help students become more independent in their language learning. A wealth of exercise material, activities, and testing techniques are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18936.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.994.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.995.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.996.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.987.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Tyt. oryg.: Motivating students to learn, 1998.
Bibliogr. s. 254-269. Indeksy.
Autor przedstawia zasady, sposoby i strategie motywowania uczniów do uczenia się z wykorzystaniem ich już istniejącej motywacji wewnętrznej oraz nagród zewnętrznych. Książka systematyzuje wiedzę na temat motywacji, może być traktowana jako praktyczny przewodnik po strategiach motywacyjnych. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedź na pytania: jak pracować nad motywacją każdego ucznia w klasie, jak dostosowywać strategie motywacyjne do różnic indywidualnych i grupowych oraz przypadków "trudnych" oraz jak sytuować strategie motywacyjne w planowaniu lekcji, aranżacji grup i przestrzeni, w dobieraniu stylu nauczania i oceniania. Jere Brophy, znany w świecie profesor psychologii i edukacji, zaangażowany w wielu projektach z zakresu psychologii uczenia się i nauczania, ukazuje Czytelnikom mozliwości wykorzystania w szkole najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11301.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12426.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11559.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching Languages, Literatures, and Cultures)
Bibliogr. s. 195-202. Indeksy.
Authors offer a holistic approach to postsecondary language teaching that integrates the study of literature and culture into every level of the curriculum. By studying multiple genres ranging from popular to elite, students gain an understanding of multiple communicative frameworks - and develop multiple literacies. Authors propose the use of a sequence of template - generated exercises that leads students from basic grammar paterns to a sophisticated grasp of the interrelations among language use, meaning and cultural context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14041.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej