Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(83)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(82)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(33)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(78)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Włodarski Ziemowit
(3)
Batorski Jarema
(2)
Gillespie Paula
(2)
Goodlad Sinclair
(2)
Johnson Robert L
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Lerner Neal
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Senge Peter M
(2)
Agee Karen Sue 1948-
(1)
Anderson Jason
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Balkemore Sarah-Jayne
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Blythman Margo
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boud David
(1)
Brent Rebecca
(1)
Brock Annie
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brown H. Douglas 1941-
(1)
Brown James Dean
(1)
Bygate Martin
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Cohen Ruth
(1)
Colman Andrew M
(1)
Coombe Christine A. (Christine Anne) 1962-
(1)
Cottrell Stella
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dansereau Donald F
(1)
Dickinson Leslie
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dryden Gordon (1931- )
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Ehren Barbara J
(1)
Ellis Rod
(1)
Falchikov Nancy 1939-
(1)
Felder Richard M
(1)
Frith Uta
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Géron Aurélien
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hampton Daphne
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Harris Neil
(1)
Highton Melissa
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hodges Russ 1958-
(1)
Hollins Peter
(1)
Hryniewicz Janusz T. (1948- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Keith
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kosińska Maria
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Laurs Deborah
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Lewicka Grażyna
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Matuszkiewicz-Górska Maria
(1)
McCombs Barbara
(1)
Mejzińska Grażyna
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Miller Piotr
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Neale Robert
(1)
Newbern Dianna
(1)
Niebrój Lesław
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Nikodemska El Tairy Hanna
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Phillips D. C. (1938- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(61)
Kalifornia (USA)
(6)
Kiribati
(5)
Anglia
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Ohio (USA)
(2)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(63)
angielski
(19)
portugalski
(1)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Programiści
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
UCZENIE SIĘ
(38)
JĘZYKI
(12)
Uczenie się
(12)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(11)
Strategie uczenia się
(10)
NAUCZANIE
(9)
Tutoring
(9)
Metody nauczania
(7)
Motywacja uczenia się
(7)
Nauczanie języków obcych
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(4)
PAMIĘĆ
(4)
Pamięć
(4)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(3)
Coaching
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Korepetycje
(2)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja
(2)
MÓZG
(2)
Nauczanie
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRACA UMYSŁOWA
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
Uczenie się maszyn
(2)
Układ nerwowy
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZAWÓD
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
BEHAWIORYZM
(1)
CZYTANIE
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Etologia
(1)
Genetyka
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Językoznawstwo
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kształcenie
(1)
Language acquisition
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language disorders
(1)
Learning, Psychology of
(1)
MNEMOTECHNIKA
(1)
Metodologia
(1)
Mnemotechnika
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurobiologia
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Odruchy
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
POŁOŻNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Poznanie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychomotoryka
(1)
Psychopatologia
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Różnice indywidualne
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(6)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Biologia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
uczenie się
(11)
organizacja ucząca się
(8)
teaching
(8)
language
(7)
language acquisition
(5)
learning
(5)
motywacja
(5)
nauczanie
(5)
pamięć
(5)
study and teaching
(5)
tutor
(5)
tutoring
(5)
motivation
(4)
peer teaching
(4)
psychology
(4)
English language
(3)
emocje
(3)
nauczyciel
(3)
peer tutoring
(3)
study
(3)
uczenie maszynowe
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
applied linguistics
(2)
coaching
(2)
dzieci
(2)
inteligencja emocjonalna
(2)
język obcy
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kultura organizacyjna
(2)
learning strategies
(2)
linguistics
(2)
myślenie
(2)
organizacja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rodzice
(2)
second language acquisition
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
terapia
(2)
uczeń
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
writing centers
(2)
wspomnienia
(2)
zmysły
(2)
EFL
(1)
Japanese speakers
(1)
academic achievement
(1)
adolescent writers
(1)
aktywizacja
(1)
aktywność
(1)
algorytm
(1)
algorytm uczenia się
(1)
arteterapia
(1)
autonomia
(1)
autonomy
(1)
badania psychologiczne
(1)
bezpieczeństwo informacyjne
(1)
biopsychologia
(1)
brain
(1)
ból
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
cognition
(1)
cognitive style
(1)
czynności fizjologiczne
(1)
czynności ochronne
(1)
czynności rozrodcze
(1)
czynności ruchowe
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dieta
(1)
dokument elektroniczny
(1)
dziedziczenie cech
(1)
e-learning
(1)
education
(1)
edukacja
(1)
edukacja szkolna
(1)
efektywność pracy
(1)
effective teaching
(1)
glottodydaktyka
(1)
higher education
(1)
homeostaza wewnątrzustrojowa
(1)
individual difference
(1)
individual differences
(1)
inteligencja
(1)
interactive tasks
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kierowanie
(1)
kinezjologia edukacyjna
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje językowe
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
kultura organizacji
(1)
language teacher
(1)
learning strategy
(1)
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
mentor
(1)
methodology
(1)
metoda Montessori
(1)
modern English
(1)
84 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Study Skills and Supporting Learning / Stella Cottrell. - Houndmills, New York : Palgrave Macmillan, cop. 2001. - XVI, 356 s. ; 25 cm.
Index s. 352-356
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7986.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9295.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Światowy bestseller! 10 milionów sprzedanych egzemplarzy! Chcesz myśleć sprawniej niż inni? Będziesz zaskoczony, jak bardzo można ulepszyć funkcjonowanie mózgu i jak wiele osiągnąć dzięki nowym technikom pracy umysłowej. Autorzy postanowili połączyć swe siły w pracy nad tą wyjątkową książką. Rewolucja w uczeniu okazała się strzałem w dziesiątkę. Okrzyknięta światowym bestsellerem, przełamuje obiegowe poglądy na temat granic zdolności poznawczych człowieka. To, co dawniej wydawało się niewykonalne – jak przeczytanie kilkuset stron w ciągu godziny lub nauczenie się obcego języka przez jeden miesiąc – dziś okazuje się możliwe. Co więcej, mnóstwo ludzi już korzysta z tych umiejętności w praktyce. Każdy może je zdobyć w stosunkowo krótkim czasie, opanowując kilkadziesiąt skutecznych technik przyswajania i porządkowania informacji. Jak sprostać wymaganiom współczesnych nauczycieli i pracodawców? Myśleć szybciej i sprawniej? Z łatwością przyswajać nowe dziedziny wiedzy, prędko opanowywać języki obce, poradzić sobie z każdym wyzwaniem? Przeczytaj tę książkę! Już miliony ludzi korzystają z zawartych w niej rad, a ich liczba wzrasta z każdym dniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2838.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy chcesz uczyć się szybciej i trwale zapamiętać/ czy interesuje cię jak zwalczyć stres podczas nauki i w trakcie zdawania egzaminów? Czy masz zamiar ucząc się odnieść sukces? Jeśli TAK-to książka dla Ciebie. W lekkiej i przyjaznej formie zaprezentowano tu wiele prostych ćwiczeń, pomocnych m.in. w rozwijaniu zdolności koncentracji i lepszego zapamiętywania treści, doskonalenia wyobraźni i twórczego myślenia, radzenia sobie ze stresem i publicznym wystąpieniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2718 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3862.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2717.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7511.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5005.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5664.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść rozprawy stanowi właściwe rozwinięcie zamierzonego celu: uzasadnione naukowo podniesienie sposobu nauczania i uczenia się, tak na poziomie akademickim jak również w zakresie szkolnictwa ogólnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10430.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta to vademecum szybkiego i skutecznego, a także atrakcyjnego i nienudnego uczenia się. Autor prezentuje całą paletę technik edukacyjnych, udziela szczegółowych wskazówek jak ćwiczyć pamięć, jakie zastosować chwyty mnemotechniczne, jakimi metodami uczyć się języków obcych, jak posługiwać się zdobyczami techniki. Zawiera praktyczna ćwiczenia i trafne wskazówki, dzięki którym uczeń może przyswajać sobie wiedzę szybko i skutecznie, ucząc się jednocześnie myślenia kreatywnego i umiejętnego zarządzania czasem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3865 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2720.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Self-instruction in language learning / Leslie Dickinson. - Cambridge [Cambridgeshire] ; New York : Cambridge University Press, 1987. - VIII, 200 pages : illustrations ; 24 cm.
(New directions in language teaching)
Includes index.
Bibliography: p. 190-195.
Emphasis is placed on displaying the advantages of various forms of self-instruction in this exploration of the ways teachers can help students become more independent in their language learning. A wealth of exercise material, activities, and testing techniques are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18936.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.994.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.995.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.996.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.987.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Tyt. oryg.: Motivating students to learn, 1998.
Bibliogr. s. 254-269. Indeksy.
Autor przedstawia zasady, sposoby i strategie motywowania uczniów do uczenia się z wykorzystaniem ich już istniejącej motywacji wewnętrznej oraz nagród zewnętrznych. Książka systematyzuje wiedzę na temat motywacji, może być traktowana jako praktyczny przewodnik po strategiach motywacyjnych. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedź na pytania: jak pracować nad motywacją każdego ucznia w klasie, jak dostosowywać strategie motywacyjne do różnic indywidualnych i grupowych oraz przypadków "trudnych" oraz jak sytuować strategie motywacyjne w planowaniu lekcji, aranżacji grup i przestrzeni, w dobieraniu stylu nauczania i oceniania. Jere Brophy, znany w świecie profesor psychologii i edukacji, zaangażowany w wielu projektach z zakresu psychologii uczenia się i nauczania, ukazuje Czytelnikom mozliwości wykorzystania w szkole najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11301.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12426.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11559.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching Languages, Literatures, and Cultures)
Bibliogr. s. 195-202. Indeksy.
Authors offer a holistic approach to postsecondary language teaching that integrates the study of literature and culture into every level of the curriculum. By studying multiple genres ranging from popular to elite, students gain an understanding of multiple communicative frameworks - and develop multiple literacies. Authors propose the use of a sequence of template - generated exercises that leads students from basic grammar paterns to a sophisticated grasp of the interrelations among language use, meaning and cultural context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14041.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T.1 / pod red. Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 404, [1] s. : ryc. ; 24 cm.
W książce autorzy poruszają takie problemy jak: zależność przebiegu i efektów uczenia się od wcześniejszej aktywności podmiotu i od poprzedzających czynników sytuacyjnych, zależność efektów uczenia się od późniejszej aktywności podmiotu i od następujących czynników sytuacyjnych, zaburzenia uczenia się po uszkodzeniach mózgu, ogólne koncepcje psychologiczne i związane z nimi nurty badań nad uczeniem się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1970.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T.2 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 351, [1] s. : rys. ; 24 cm.
Jest to nowe, zaktualizowane, rozszerzone i uzupełnione wydanie podstawowego podręcznika psychologii uczenia się, napisanego przez zespół autorów z Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem Ziemowita Włodarskiego, jednego z najwybitniejszych polskich psychologów. Wykład ilustrowany jest licznymi tabelami, wykresami i rysunkami. Podręcznik w zamierzeniu autorów stanowi pendant do Psychologii wychowawczej M. Przetacznik-Gierowskiej i Z. Włodarskiego, z którą powinien razem funkcjonować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1969.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Publikacja poświęcona została debacie nad kondycją zawodu nauczyciela w wymiarze przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości, nad wyzwaniami stawianymi przed przedstawicielami zawodu nauczyciela, problemami i trudnościami, z jakimi muszą się zmagać pedagodzy we współczesnym świecie oraz nad perspektywami rozwoju profesji nauczycielskiej. Wymiana myśli i doświadczeń nad nauczycielem służy jednocześnie pogłębionej refleksji nad współczesnym uczniem, nad determinantami procesu jego wychowania i edukacji oraz nad jego przyszłością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22200.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22199.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Głównym celem pracy jest uporządkowanie perspektyw, definicji i atrybutów przypisywanych uczącej się organizacji i organizacyjnemu uczeniu się. Praktycznym celem pracy jest wypracowanie metodyki umożliwiającej podwyższanie zdolności polskich przedsiębiorstw do uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10148.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow / Aurélien Géron ; tłumaczenie: Krzysztof Sawka. - Wydanie II, aktualizacja do modułu TensorFlow 2. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 764, [4] strony : ilustracje ; 25 cm.
Tytuł oryginału: Hands-on machine learning with Scikit-Learn and TensorFlow
Na stronie tytułowej również informacje o miejscach wydania i wydawcy oryginału - O'Reilly.
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady i ćwiczenia. Wykorzystano gotowe rozwiązania i przedstawiono zasady pracy ze specjalistycznymi narzędziami, w tym z TensorFlow 2, najnowszą odsłoną modułu. W efekcie niepostrzeżenie przyswoisz niezbędny zasób pojęć i narzędzi służących do tworzenia systemów inteligentnych. Poznasz różnorodne techniki i zaczniesz samodzielnie ich używać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21155.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21154.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action)
Bibliogr., indeks.
Providing a clear and comprehensive theory-driven account of motivation, Teaching and Researching Motivation examines how theoretical insights can be used in everyday teaching practice, and offers practical tips. The final section provides a range of useful resources, including relevant websites, key reference works and tried and tested example questionnaires. Written in an accessible style and illustrated with concrete examples, it is an invaluable resource for teachers and researchers alike.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9873.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11459.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This book explores the relationship between research, teaching, and tasks, and shows how research and task-based teaching can mutually inform each other and illuminated the areas of task-based course design, methodology, and assessment.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7639.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.6834.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. [284]-301) and indexes.
The number of students in higher education has expanded dramatically in recent years, but funding has not kept pace with this growth. The result is less contact time for lecturers and their students, and corresponding worries about how the quality of teaching and learning can be improved. Peer tutoring is one method which is growing in popularity, and has already proved successful in a number of countries. This book provides an introduction to the methods and practice of peer tutoring focusing on how to set up schemes and how to cope with common problems. It discusses the theory behind this form of learning and the beneficial effects associated with it. Summaries are included at the end of each chapter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18647.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej