Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1384)
IBUK Libra
(37)
Forma i typ
Książki
(1348)
Publikacje naukowe
(195)
Publikacje dydaktyczne
(101)
Publikacje fachowe
(73)
E-booki
(69)
Poradniki i przewodniki
(8)
Rejestracje audio i wideo
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1245)
dostępne
(1192)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(12)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(475)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(773)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1252)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(4)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Kostera Monika (1963- )
(8)
Penc Józef (1939- )
(8)
Sułkowski Łukasz
(8)
Ciekanowski Zbigniew
(7)
Gierszewska Grażyna
(7)
Halemba Piotr (1966- )
(7)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(7)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(7)
Mruk Henryk
(7)
Ehrlich Andrzej
(6)
Jemielniak Dariusz
(6)
Kotane L.V
(6)
Kowalczewski Wiesław
(6)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(6)
Kubisiak Paweł
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(6)
Opolski Krzysztof
(6)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Sałbut Bartosz
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Borowska Joanna
(5)
Dubicka Iwonna
(5)
Griffin Ricky W. (1950- )
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Janasz Krzysztof
(5)
Juchnowicz Marta (1948- )
(5)
Piotrowski Włodzimierz
(5)
Sawicki Jarosław
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Stajniak Maciej
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bednarczyk Małgorzata
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Cyfert Szymon
(4)
Czakon Wojciech
(4)
Dignen Bob
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Hogan Mike
(4)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Kauf Sabina
(4)
Kotler Philip
(4)
Krupski Rafał
(4)
Kunasz Marek
(4)
Kęsy Marcin
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Penc-Pietrzak Ilona
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Rusiński Michał
(4)
Sobolewski Grzegorz
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Szymonik Andrzej
(4)
Tundys Blanka
(4)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Baruk Jerzy
(3)
Bełz Grzegorz
(3)
Bieniok Henryk
(3)
Bień Witold (1927- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Brdulak Halina
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bugdol Marek
(3)
Chmielarz Witold
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(3)
Dutko Maciej
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gołębiewski Jan
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Głowacka Maria Danuta
(3)
Houston Joel F
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kall Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(3)
Koliński Adam
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Latusek-Jurczak Dominika
(3)
Lipa Michał
(3)
Maciąg Justyna
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(160)
2010 - 2019
(742)
2000 - 2009
(491)
1990 - 1999
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(285)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(1353)
Wielka Brytania
(29)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(7)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
nieznany (km)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(1319)
angielski
(82)
rosyjski
(14)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(90)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(14)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Lekarze
(4)
Logistycy
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści zdrowia publicznego
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Programiści
(1)
Radcy prawni
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(329)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(239)
KADRY
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
Zarządzanie
(81)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(54)
INNOWACJE
(52)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(48)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(44)
Przedsiębiorstwo
(43)
TURYSTYKA
(42)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(38)
Marketing
(36)
Język angielski
(28)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(28)
SŁUŻBA ZDROWIA
(27)
Zarządzanie kryzysowe
(27)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING
(26)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(22)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(20)
Język środowiskowy
(19)
ORGANIZACJA
(19)
Zarządzanie strategiczne
(19)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(18)
Łańcuch dostaw
(18)
Innowacje
(17)
USŁUGI
(17)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(17)
Zarządzanie ryzykiem
(17)
Logistyka
(16)
MENEDŻEROWIE
(16)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(15)
MOTYWACJA PRACY
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(14)
Język rosyjski
(13)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(13)
Bezpieczeństwo publiczne
(12)
Nauczanie języków obcych
(12)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(11)
DECYZJE
(11)
Decyzje
(11)
Organizacja
(11)
PODRĘCZNIKI
(11)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(11)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(11)
SPORT
(11)
Turystyka
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
BUDOWNICTWO
(10)
GOSPODARKA TERENOWA
(10)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(10)
PRODUKCJA
(10)
PRZYWÓDZTWO
(10)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(10)
ZNAKI TOWAROWE
(10)
ADMINISTRACJA
(9)
FIRMA (nazwa)
(9)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(9)
Handel elektroniczny
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
BIBLIOTEKARSTWO
(8)
Banki
(8)
Bezpieczeństwo narodowe
(8)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(8)
HOTELARSTWO
(8)
Konkurencyjność
(8)
Otoczenie firmy
(8)
POLSKA
(8)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(8)
SZPITALE
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Służba zdrowia
(8)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(7)
BUDŻETY TERENOWE
(7)
FINANSE PUBLICZNE
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(7)
GLOBALIZACJA
(7)
INFORMACJA
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
KULTURA
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
MIASTA
(7)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(7)
PRACA
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Rozwój zrównoważony
(7)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
UNIA EUROPEJSKA
(7)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(7)
ANALIZA STRATEGICZNA
(6)
Biznesplan
(6)
CONTROLLING
(6)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
Temat: czas
2001-
(178)
2001-0
(30)
1901-2000
(27)
1989-2000
(26)
1989-
(21)
1945-1989
(10)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(76)
Europa
(5)
POLSKA
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(157)
Podręcznik
(154)
Monografia
(80)
PODRĘCZNIKI
(56)
Opracowanie
(53)
Praca zbiorowa
(46)
Materiały pomocnicze
(43)
PORADNIKI
(21)
Poradnik
(19)
Raport z badań
(12)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(11)
Materiały konferencyjne
(9)
Poradniki
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
PROJEKT BUDOWLANY
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(323)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(79)
Językoznawstwo
(45)
Transport i logistyka
(39)
Edukacja i pedagogika
(37)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Medycyna i zdrowie
(13)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Psychologia
(10)
Podróże i turystyka
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Ochrona środowiska
(6)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(314)
przedsiębiorstwo
(230)
zarządzanie jakością
(116)
marketing
(97)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(91)
zarządzanie strategiczne
(89)
zarządzanie wiedzą
(86)
organizacja
(81)
przywództwo
(61)
zarządzanie kryzysowe
(60)
zarządzanie projektami
(59)
innowacje
(58)
strategia
(54)
logistyka
(52)
motywowanie pracowników
(49)
kultura organizacyjna
(47)
konkurencyjność
(45)
zarządzanie ryzykiem
(44)
finanse
(42)
przedsiębiorczość
(36)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(34)
planowanie
(33)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(32)
łańcuch dostaw
(32)
menedżer
(31)
kapitał ludzki
(30)
outsourcing
(30)
innowacyjność przedsiębiorstw
(29)
służba zdrowia
(29)
motywacja
(28)
marka
(27)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(27)
zarządzanie personelem
(26)
TQM
(25)
management
(25)
samorząd terytorialny
(25)
turystyka
(25)
benchmarking
(24)
kapitał intelektualny
(24)
kontrola
(24)
zarządzanie zmianą
(24)
kierowanie
(23)
reengineering
(23)
zarządzanie marketingowe
(23)
controlling
(22)
innowacyjność
(22)
planowanie strategiczne
(22)
struktura organizacyjna
(22)
jakość
(21)
ocena pracowników
(21)
organizacja ucząca się
(20)
konflikt
(19)
kultura organizacji
(19)
rozwój zrównoważony
(19)
analiza strategiczna
(18)
podejmowanie decyzji
(18)
Lean Management
(17)
globalizacja
(17)
komunikacja
(17)
komunikacja interpersonalna
(17)
negocjacje
(17)
projekt
(17)
przedsiębiorstwo turystyczne
(17)
rekrutacja pracowników
(17)
English
(16)
Polska
(16)
bezpieczeństwo narodowe
(16)
e-biznes
(16)
obsługa klienta
(16)
otoczenie przedsiębiorstwa
(16)
płynność finansowa
(16)
wynagrodzenie
(16)
zarządzanie finansami
(16)
administracja publiczna
(15)
organizacja wirtualna
(15)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(15)
systemy informatyczne zarządzania
(15)
analiza SWOT
(14)
gospodarka oparta na wiedzy
(14)
public relations
(14)
reklama
(14)
specialised language
(14)
sprawozdanie finansowe
(14)
strategia marketingowa
(14)
transport
(14)
zespół projektowy
(14)
Unia Europejska
(13)
badania marketingowe
(13)
business language
(13)
finanse przedsiębiorstw
(13)
komunikacja marketingowa
(13)
produkt
(13)
szkolenie pracowników
(13)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(13)
biznesplan
(12)
dystrybucja
(12)
etyka biznesu
(12)
jakość usług
(12)
restrukturyzacja
(12)
wartość przedsiębiorstwa
(12)
1421 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18443.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21057.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21056.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy referatach.
Rok 2020 pozostanie niewątpliwie w historii ludzkości symbolicznie powiązany z pandemią COVID-19, która trwać będzie zresztą i w kolejnym roku. Jak każda pandemia skutkuje ona zakłóceniem dotychczasowych relacji społecznych, gospodarczych, a nawet politycznych, prowadzi do istotnych zmian. Szczególnym wyzwaniem dla społeczeństw i rządów jest utrzymanie w ciągłym funkcjonowaniu tych krytycznych relacji, które warunkują względny komfort obywateli i utrzymanie w dłuższej perspektywie rozwoju cywilizacyjnego. Jest to w gruncie rzeczy sprawdzian skuteczności i sprawności logistyki, tej głównie zależnej od decyzji i zasobów znajdujących się w gestii rządzących oraz tej, która jest przedsiębiorczością biznesową. Wygląda na to, że logistyka praktyczna bardzo dobrze zdaje ten egzamin. Problemy w walce z koronawirusem związane są głównie ze stanem służby zdrowia w poszczególnych krajach, odsłaniając bezlitośnie słabości zasobowe i organizacyjne. W pozostałych obszarach kraje i społeczeństwa funkcjonują raczej sprawnie. Równocześnie praktyka logistyczna mierzy się ze zmienionymi warunkami prowadzenia działalności, musi na nie reagować, poszukiwać nowych rozwiązań, które z kolei warte są badań naukowych. Czas próby, jakim jest pandemia, jest wyjątkowo atrakcyjny dla naukowców związanych z logistyką (także społeczną), z organizacją, z zarządzaniem (zwłaszcza kryzysowym). Badania w zakresie logistyki biznesowej są szczególnie istotne w dyscyplinie Nauki o zarządzaniu i jakości, jako że nie bez powodu mawia się, że logistyka jest kwintesencją zarządzania operacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20845.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20844.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych i norm przy pracach.
Ujęte w monografii artykuły mają wymiar teoretyczny i praktyczny. Dążeniem autorów było zaprezentowanie wyników badań naukowych, podzielenie się doświadczeniami, podjęcie dyskusji i wymiany myśli [Ze wstępu].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21926.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21925.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Rozprawy / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ; nr 13)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 245-260.
W monografii przedstawiono ocenę zależności między efektywnością ekonomiczną a fazą cyklu życia przedsiębiorstw. Przegląd literatury obejmował prezentację przedmiotu monografii. Omówiono istotę i pomiar cyklu życia przedsiębiorstw. Podjęto rozważania dotyczące koncepcji cyklu życia organizacji, jak również definiowania fazy cyklu życia przedsiębiorstw. Zwrócono także uwagę na cykl życia przedsiębiorstw w kontekście parametrów i wielkości finansowych oraz dokonano przeglądu metod diagnozowania cyklu życia przedsiębiorstw. Poruszono tematykę definiowania i pomiaru efektywności ekonomicznej w działalności przedsiębiorstw. Zwrócono uwagę na podejście do definiowania efektywności, jak również efektywności ekonomicznej jako kategorii efektywności. Dokonano systematyki metod oceny efektywności ekonomicznej w przedsiębiorstwach. Zakres rozważań obejmował istotę pomiaru efektywności ekonomicznej oraz przegląd mierników i metod pomiaru tej efektywności w przedsiębiorstwach. Scharakteryzowano zbiór badanych podmiotów, ich sytuację rynkową na tle sytuacji gospodarczej kraju, strukturę majątkowo-kapitałową, jak również kondycję finansową (rentowność, płynność finansową, sprawność gospodarowania, zadłużenie) analizowanych przedsiębiorstw. [Z wprowadzenia]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18571.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.18569.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.18570.VIII.4.4 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21898.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21897.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Głównym celem autorów niniejszej monografii było przedstawienie w jednej publikacji aspektów zarządzania i usług w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W książce przeważają artykuły napisane w języku polskim, znaleźć można również napisane w języku rosyjskim i angielskim. Książkę należy potraktować jako lekturę dla studentów uczelni kształtujących menedżerów kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych osób związanych z tą branżą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-285.
Merytorycznie publikacja wyczerpuje w zasadniczej mierze treści zakreślone jej tematem i może stanowić istotną wartość twórczą w procesie dydaktycznym wyższych uczelni w Polsce oraz być pomocna przy usprawnianiu funkcjonowania administracji regionalnej i lokalnej. Praca ma wszelkie podstawy, aby stać się przedmiotem zainteresowania instytucji zajmujących się obecnie kreowaniem i zarządzaniem bezpieczeństwem państwa, a także kształceniem kadr w zakresie zarządzania kryzysowego. Spełnia także wymogi do tego, aby stała się wydawnictwem powszechnie dostępnym dla szerokich kręgów tej części społeczeństwa, która interesuje się sprawami zarządzania kryzysowego w Polsce. Tym samym spełnia ona wymogi, aby mogła być opublikowana, a wiedza w niej zawarta - powszechnie dostępna. (z recenzji prof. dr hab. Ryszarda Jakubczaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16277.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-158.
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposbów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako wspólistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14047.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11388.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Publikacja prof. J. Gołuchowskiego Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą w organizacji prezentuje potencjalne rozwiązania technologiczne, które można stosować w systemach zarządzania wiedzą. W pierwszych rozdziałach autor charakteryzuje wiedzę jako najważniejszy zasób organizacji oraz omawia procesy jej tworzenia i przetwarzania, a następnie przedstawia różne systemy zarządzania wiedzą w organizacji. W książce znajduje się również gruntowny opis technologii informatycznych stosowanych w zarządzaniu wiedzą jawną oraz wspomagających procesy tworzenia wiedzy w organizacji. Interesujące jest także opracowanie poświęcone portalom korporacyjnym oraz propozycje autora w zakresie technologii dla systemów zarządzania wiedzą nowej generacji. Książka adresowana jest do menedżerów, studentów i wykładowców zainteresowanych doborem i doskonaleniem technologicznych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-362.
Pracę uważam za nad wyraz potrzebną i wręcz nowatorską na polskim gruncie naukowym, a to z następujących powodów. Po pierwsze, nie ma w pol­skiej literaturze pracy, która w sposób całościowy, kompetentny i naukowo rzetelny przedstawiałaby zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturo­wej. Po wtóre, sposób ujęcia tematu, język autorów oraz klarowność wywodu sprawiają, że praca nie stanowi jeszcze jednej, nudnej „cegły" nauko­wej, którą z trudem będą czytać studenci przed egzaminami, a pracownicy instytucji kultury, by popisać się przed przełożonymi. Wróżę pracy powodze­nie zarówno wśród praktyków instytucji kultury, jak i studentów tychże zagadnień. (...) Z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14304.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15222.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 151-161.
Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie płynności finansowej decyduje o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, jego stabilności, a tym samym przetrwaniu. Główne obszary tematyczne poruszane w opracowaniu to: istota i znaczenie płynności finansowej, instrumenty zarządzania płynnością, czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem zapłaty. Treść książki nawiązuje do praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12171 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12170.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów szkół i wydziałów turystycznych, w których skromny wymiar godzin przeznaczonych na takie przedmioty, jak marketing usług turystycznych czy przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, rzadko daje możliwość obszernego omówienia problematyki zarządzania przez jakość. Książka pozwala wypełnić tę lukę, wskazując nie tylko na znaczenie ekonomiczne i społeczne wdrażania systemu jakości, ale także prezentując podstawową wiedzę z zakresu normalizacji systemów zarządzania i możliwości zastosowania wymagań normy ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. W nielicznych szkołach wyższych zarządzanie jakością usług turystycznych jest wprowadzane coraz częściej jako przedmiot. Publikacja może ułatwić przedsiębiorcy pierwszy kontakt z normą, audytorem, procedurą certyfikacji, a ponadto wskazać na najważniejsze aspekty praktycznego wdrażania systemu zarządzania przez jakość nawet w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie jest zainteresowany pozyskaniem samego certyfikatu. Równocześnie może stać się uzupełnieniem materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie szkolenia personelu bądź w przygotowaniach do audytów wewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3932 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2761.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8762.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10232.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12586.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 338-349.
Książka jest wynikiem wieloletnich doświadczeń i przemyśleń autora. Niniejsza praca koncentruje się na praktycznych zagadnieniach dotyczących funkcjonowania systemu budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu przedsiębiorstwami budowlano-montażowymi. W książce przedstawiono m.in.: budzet główny przedsięborstwa budowlano-montażowego, budżet budowy, budżet zaplecza budowy na przykładzie bazy sprzętowo-transportowej, budżet kosztów ogólnych, koszty działalności przedsiębiorstwa budowlano-montażowego, sposób ewidencjonowania przychodów i kosztów działalności, rozliczenia kosztów świadczeń zaplecza na rzecz budów, monitoring i kontrolę działalności przedsiębiorstwa, sposób wdrożenia systemu budżetowania w przedsiębiorstwie budowlano-montażowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14128.XXVI.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14989.XXVI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12737.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 5)
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów i młodych nauczycieli akademickich zainteresowanych problematyką zarządzania organizacjami w turystyce i rekreacji. Stanowi próbę zintegrowanego ujęcia zagadnień z pogranicza turystyki i rekreacji oraz organizacji i zarządzania. Użycie w tytule pojęcia "podstawy" wskazuje, iż podręcznik stanowi syntetyczne ujęcie zagadnień zarządzania turystyką i rekreacją i w założeniu stanowi wprowadzenie i inspirację do pogłębionych poszukiwań i dociekań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6686 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6685.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.6684.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7439.XX.3 [Czytelnia B], 7522.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie Wydawnictwa Uczelnianego Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy)
Bibliografia s. 195-207
"Praca autorstwa A. Potoczka i J. Stępnia dotyczy niezwykle istotnych zagadnień odnoszących się do praktyki funkcjonowania samorządu lokalnego i regionalnego jako inicjatora i koordynatora procesu rozwoju. Autorzy poświęcają wiele uwagi metodologii przygotowania strategii rozwoju oraz uwarunkowaniom jej realizacji. Odnoszą się także do różnych funkcji strategii w szeroko pojętym procesie rozwoju. Warte podkreślenia jest zwrócenie uwagi na rolę i znaczenie strategii innowacji w stymulowaniu rozwoju jednostki terytorialnej. Głównym kierunkiem rozważań jest proces programowania rozwoju, a w szczególności planowanie strategiczne i związane z tym formy i metody działania administracji publicznej. W szczególności analizowane są problemy dotyczące opracowywania strategii rozwoju jako swoistego planu oraz instrumentu zarządzania rozwojem jednostki terytorialnej. Książka stanowi również cenne źródło informacji dla samorządowców oraz studentów, jest też swoistym przewodnikiem po złożonej problematyce planowania i zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym". (z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Saksona)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7684.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8686.XIII.2 [Czytelnia C], 8687.XIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem tak dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - "życia marką”. Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy. Książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11418.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej