Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(67)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(51)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(32)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(62)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Czakon Wojciech
(2)
Nowacki Robert
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Aczel Amir D. (1950- )
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Brycz Bogumiła
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Connors Roger
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dyché Jill
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gołębiowski Piotr (transport)
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Klimek Marcin
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Latusek Wojciech
(1)
Lisiński Marek
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Makowicz Bartosz (1981- )
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Obora Hubert
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smith Tom
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szabela-Pasierbińska Ewa
(1)
Szarucki Marek
(1)
Szpulak Aleksandra
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Whiddett Steve
(1)
Wirkus Marek
(1)
Witek Marzena
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łebkowski Piotr (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
ZARZĄDZANIE
(46)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(29)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(9)
KADRY
(8)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(6)
INNOWACJE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(3)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(3)
CONTROLLING
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HARMONOGRAMY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MENTORING
(1)
MIASTA
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena ryzyka
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
PŁACA
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
Rozkład jazdy
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport pasażerski
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(23)
przedsiębiorstwo
(17)
zarządzanie jakością
(9)
TQM
(7)
zarządzanie strategiczne
(7)
analiza strategiczna
(5)
motywacja
(5)
organizacja
(5)
reengineering
(5)
benchmarking
(4)
metodologia
(4)
planowanie
(4)
strategia
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
analiza SWOT
(3)
controlling
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kierowanie
(3)
menedżer
(3)
outsourcing
(3)
partycypacja
(3)
przywództwo
(3)
szkolenie
(3)
zarządzanie projektami
(3)
ISO 9000
(2)
Lean Management
(2)
alians strategiczny
(2)
audyt
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
finanse
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
komunikacja
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing
(2)
marketing strategiczny
(2)
motywowanie pracowników
(2)
prawdopodobieństwo
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
CRM
(1)
Compliance
(1)
ISO 14000
(1)
ISO 18000
(1)
QFD
(1)
algorytm
(1)
analiza decyzyjna
(1)
analiza wariancji
(1)
audyt strategiczny
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania ekonomiczne
(1)
badania ilościowe
(1)
biznes
(1)
brainstorming
(1)
budżet
(1)
cel strategiczny
(1)
cloud computing
(1)
coaching
(1)
diagram wpływu
(1)
dokształcanie
(1)
doradztwo strategiczne
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
executive coaching
(1)
gospodarka światowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
harmonogram
(1)
heurystyka
(1)
hipoteza statystyczna
(1)
historia
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
jakość
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
konkurencyjność regionalna
(1)
kontrola
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kreatywność
(1)
manipulacja
(1)
marketing relacji
(1)
mentoring
(1)
metoda Action Research
(1)
metoda Monte Carlo
(1)
misja firmy
(1)
model biznesu
(1)
model ekonometryczny
(1)
model zachowań konsumentów
(1)
moderacja
(1)
motywowanie
(1)
nauki ekonomiczne
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
normy ISO 9000
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administracyjnymi. Omówiono kierunki i tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu, instrumenty wspomagające zarządzanie i podejmowanie decyzji, zarządzanie zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji menedżerskich i etyki w biznesie, zarządzanie jakością oraz działalność inwestycyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7404.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8384.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Monografia skupia się na zagadnieniach związanych z szeroko pojętą partycypacją jako oddziaływaniem różnych grup interesów (stakeholders): pracowników, udziałowców i innych. Problematyka zarządzania ujęta jest zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Celem pracy jest uświadomienie obecnym i przyszłym menedżerom zakresu, roli i znaczenia zarządzania partycypacyjnego współczesnymi organizacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8976.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W skrypcie przedstawiono kilka metod i technik zarządzania, których charakterystyka może być treścią wykładu lub pomocą dla przedsiębiorstwa ulepszającego swą działalność przez ich zastosowanie. Charakteryzując treść opracowania, chcielibyśmy zwrócić uwagę na wzajemne powiązania merytoryczne i metodyczne poszczególnych metod, technik i ich modyfikacji, których jest już wiele, a także na ich równoległe stosowanie w różnych obszarach tych samych przedsiębiorstw. Istnieje też powinowactwo określonych metod i technik oraz stylów i struktur zarządzania, które sprzyjają, bądź nie sprzyjają, wprowadzaniu właśnie tych, a nie innych narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2717.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.69 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1736.IX.6 [Magazyn 1], P.1252 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Decision analysis for management judgment.
Indeks.
Publikacja z zakresu zarządzania decyzjami. Autorzy szeroko omawiają teorię podejmowania decyzji, między innymi tych dotyczących wielu celów (technika SMART). Koncentrują się również na działaniu w warunkach niepewności, zarządzaniu ryzykiem i niepewnością, metodach szacowania prawdopodobieństwa, zmianie ocen w świetle nowych informacji, panowaniu scenariuszowym czy na decyzjach podejmowanych przez grupy osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19857.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyka kierowania : praca zbiorowa / red. Dorothy M. Stewart. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 396, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: "Handbook of management skills" 1992.
Indeks.
Praktyka kierowania jest to książka odpowiadająca na proste pytanie, jak skutecznie zarządzać w dzisiejszej gospodarce, aby osiągnąć zamierzony cel. Została napisana przez angielskich autorów na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń i praktyki. Prezentuje bogatą i wszechstronną problematykę praktycznego kierowania, zawartą w 22 rozdziałach, zgrupowanych tematycznie w trzech częściach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1857.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wszystkich "menedżerów mimo woli", których ścieżka kariery i życiowa droga prowadzą do zarządzania, mimo że wcale tego nie oczekują i nie są do tego przygotowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7838.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Książka jest rezultatem aktywności pracowników i współpracowników skupionych wokół ówczesnego Zakładu Metod i Technik Zarządzania Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie. Katedrą od początku jej powstania kieruje prof. zw. dr hab. Stanisław Sudoł dr hc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8943.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10511.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8973 [Magazyn 1], P.8974 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7750.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10548.XX.4 [Czytelnia B], 8757.XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 109)
Spis treści ang. Druga s. tyt. ang. Bibliogr. s. 231-[239].
W zbiorowej publikacji, która ukazała się pod redakcją Joanny Kamińskiej i Beaty Żołędowskiej-Król, zaprezentowano artykuły będące pokłosiem konferencji zorganizowanej w lutym 2009 roku przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego, Bibliotekę Śląską oraz Komisję Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Za główny cel wydania monografii uznano przedstawienie aktualnego stanu badań nad jakością usług bibliotecznych oraz pokazanie różnych doświadczeń polskich bibliotek zarówno z wdrażania nowoczesnych koncepcji zarządzania jakością, jak i wprowadzania innowacyjnych usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10328.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 161-173.
Przedmiotem badań omówionych w prezentowanej monografii jest proces oceniania ryzyka w odniesieniu do wybranych etapów procesu planowania ruchu kolejowego. Rozważania zostały zrealizowane na podstawie metodyki M_o_R i dotyczyły identyfikacji i analizy ryzyka (szacowanie wpływu ryzyka). Ocenę przeprowadzono z wykorzystaniem metody symulacyjnej Monte Carlo, która jest zalecana do wykorzystania przez dokument UTK.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22763.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22762.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ukierunkowana jest na wybrane kwestie ekonomiczne, organizacyjne, środowiskowe, społeczne, mające istotny wpływ na rozwój gospodarczy regionów. Odnosi się do współczesnych czynników oraz mechanizmów rozwoju regionalnego w polskim wymiarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3572 [Magazyn 2], P.3585 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3571.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. „Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research” realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera „Średniookresowa mobilność naukowców” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001. Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej