Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Heyde Anke von der
(2)
Koszutska Olga
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Linde Boris von der
(2)
Rzycka Olga
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Brene
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Haor Beata
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kabat Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Quain Bill
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sołek-Borowska Celina
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wilcox Mark
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(37)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Psycholodzy
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(28)
KADRY
(7)
PRACA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
MENEDŻEROWIE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
MENTORING
(3)
Negocjacje
(3)
ORGANIZACJA
(3)
Zarządzanie
(3)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Psychologia
(2)
ROZMOWA
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
Asertywność
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kosmetologia
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Menedżer
(1)
Odżywianie
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Przywództwo
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAUFANIE
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(11)
psychologia
(8)
motywowanie pracowników
(7)
menedżer
(6)
przywództwo
(5)
motywacja
(4)
ocena pracowników
(4)
organizacja
(4)
wypalenie zawodowe
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
coaching
(3)
kierowanie
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
konflikt
(3)
kultura organizacyjna
(3)
praca
(3)
praca zespołowa
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
stosunki interpersonalne
(3)
asertywność
(2)
mentoring
(2)
negocjacje
(2)
osobowość
(2)
zarządzanie personelem
(2)
środowisko pracy
(2)
business English
(1)
choroba
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
decyzje
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dobrostan
(1)
dokształcanie
(1)
e-commerce
(1)
efektywność pracy
(1)
emocje
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
executive coaching
(1)
filozofia biznesu
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kadra kierownicza
(1)
kadry
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
kultura organizacji
(1)
leader
(1)
leadership
(1)
lider
(1)
logistyka
(1)
lojalność
(1)
management
(1)
marka
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjator
(1)
ocenianie
(1)
odżywianie
(1)
opieka nad pacjentem
(1)
organization
(1)
outsourcing
(1)
partycypacja
(1)
patologia pracy
(1)
postawa asertywna
(1)
pracownik
(1)
przełożony
(1)
psychologia poznawcza
(1)
psychologia pracy
(1)
psychology
(1)
radzenie sobie
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rozmowa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek pracy
(1)
samorealizacja
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
sukces
(1)
system okresowej oceny pracowniczej
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkolenie
(1)
szkolenie pracowników
(1)
sztuka negocjacji
(1)
słownik
(1)
teacher's book
(1)
testy kompetencyjne
(1)
trening kierowniczy
(1)
trening mentalny
(1)
usługi kosmetologiczne
(1)
wartości
(1)
39 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania / Elżbieta Kowalczyk. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2021 r., (wyd. I). - Warszawa : PWN, 2021. - 267 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 233-256. Indeks.
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do publikacji zawartych w naukowych bazach danych, a korzystała także z raportów, opracowań, prac dyplomowych i doktorskich. Stojąc na stanowisku, że tak praktyczna nauka, jaką jest zarzadzanie nie może ignorować doświadczeń i refleksji tych, do których jest kierowana, sięgnęła też do innych źródeł wiedzy np. biografii, wspomnień. W książce Elżbieta Kowalczyk koncentruje się na problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.125.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania / Elżbieta Kowalczyk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 267 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 233-256. Indeks.
W celu zaprezentowania i rozpowszechnienia wśród Czytelników, do których Książka jest adresowana do specjalistów z zakresu zarządzania, naukowców i praktyków biznesu. Autorka, analizując poszczególne problemy nie ograniczyła się jedynie do publikacji zawartych w naukowych bazach danych, a korzystała także z raportów, opracowań, prac dyplomowych i doktorskich. Stojąc na stanowisku, że tak praktyczna nauka, jaką jest zarzadzanie nie może ignorować doświadczeń i refleksji tych, do których jest kierowana, sięgnęła też do innych źródeł wiedzy np. biografii, wspomnień. W książce Elżbieta Kowalczyk koncentruje się na problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18284.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20449.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20448.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communicative Business English activities / Marjorie Rosenberg. - First published. - Newbury : Express Publishing, 2018. - 222 strony : ilustracje ; 30 cm.
Oprawa kołonotatnikowa.
Communicative Business English Activities to obszerny zbiór ćwiczeń do kopiowania adresowany do nauczycieli prowadzących zajęcia z języka angielskiego biznesowego. Tematyka zadań to m.in.: korespondencja, rozmowy telefoniczne, prezentacje, spotkania, ubieganie się o pracę. Materiały można wykorzystać na zajęciach grupowych lub indywidualnych, z uczniami na różnych poziomach zaawansowania językowego – od beginner do advanced.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22680.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18334.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20728.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20727.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Tematyka niniejszej monografii ujmuje wieloaspektowo świadczenia zdrowotne i kosmetologiczne. Stanowi zbiór tematyczny dotyczący biopsychospołecznego funkcjonowania człowieka w stanie zdrowia, w sytuacji róznych problemów klinicznych, warunków zawodowych oraz organizacji świadczeń. Charakterystka określonych problemów zdrowotnych i klinicznych wraz z propozycją działań prozdrowotnych, zamieszczonych w publikacji, mogą być praktycznie wykorzystane w pielęgniarstwie i kosmetologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18889.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej