Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(12)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Modzelewski Piotr
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Haffer Rafał
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Mężyk Anna
(1)
Piasecka Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wawak Tadeusz (1946- )
(1)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(1)
Wolniak Radossław
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Żak Konrad
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(10)
ADMINISTRACJA
(2)
Jakość usług
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Aptekarstwo
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Błędy medyczne
(1)
COVID-19
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość życia
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka miejska
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka transportowa
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA
(1)
Transport pasażerski
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(10)
samorząd terytorialny
(3)
administracja publiczna
(2)
instytucje publiczne
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
usługi publiczne
(2)
zarządzanie
(2)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
akredytacja
(1)
apteka
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
dobrostan
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
działalność innowacyjna
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
farmaceuta
(1)
informacja turystyczna
(1)
innowacje
(1)
jakość
(1)
jakość kształcenia
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka
(1)
mobilność
(1)
normy
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja
(1)
podstawowa opieka zdrowotna
(1)
polityka transportowa
(1)
produkt turystyczny
(1)
projekt innowacyjny
(1)
projekt jakościowy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo przemysłowe
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przywództwo
(1)
samoocena
(1)
system zarządzania
(1)
szpital
(1)
transfer technologii
(1)
transport
(1)
transport miejski
(1)
turystyka
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zdarzenie niepożądane
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-190.
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje, jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7715.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8722.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9894 [Magazyn 1], P.9893 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-175.
"[Publikacja] dotyczy (...) aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących (...) uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji wybranych aspektów zarządzania jakością w szkołach wyższych w oparciu o wymogi normy ISO 9001:2008. (...) książka jest cenną pozycją naukową a jednocześnie poradnikiem dla tych, którzy interesują się i zajmują projakościową restrukturyzacją zarządzania w uczelniach w okresie wdrażania reformy szkolnictwa wyższego w Polsce". (z recenzji prof. nadz. dr. hab. Tadeusza Wawaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13058.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
"Książka traktuje o możliwościach poprawy i doskonalenia jakości znajdujących się w sferze zarządzania szkołą wyższą. (...) Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw nowym nurtom i tendencjom życia akademickiego: naukowo-badawczego, dydaktycznego i kulturowego, uwzględniając kontekst otoczenia, w tym kontekst prawny, techniczno-technologiczny i społeczno-gospodarczy. Stanowi interesujące kompendium wiedzy o zagadnieniach, z jakimi mierzy się dziś lub zmierzy się w niedalekiej przyszłości szkolnictwo wyższe i poszczególne uczelnie. Jest również ciekawym materiałem informacyjno-instruktażowym dla środowiska akademickiego. (...) Praca uwzględnia założenia tak zwanej reformy bolońskiej, a ponadto eksponuje - jako jeden z warunków powodzenia misji - potrzebę zmiany kultury organizacyjnej uczelni oraz wartości wyznawanych przez ich pracowników". (Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Lisieckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13061.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 289-312.
W monografii zaprezentowano wyniki badań dotyczących wpływu wymiarów kulturowych polskich organizacji na proces doskonalenia zarządzania jakością. Wychodząc od klasycznych typologii wymiarów kulturowych określono determinanty kulturowe doskonalenia zarządzania jakością oraz projakościowego przywództwa. W wyniku przeprowadzonych badań dokonano autorskiej typologii kultur organizacyjnych na: kulturę projakościową (kulturę sukcesu), kulturę unikania, kulturę konserwatywną (kulturę sztywną), kulturę wymuszonych zmian. Książka stanowi interesującą pozycję dla osób zajmujących się zarządzaniem jakością oraz kulturą organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12279.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13406.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 243.
Bibliogr. s. 233-241.
Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim. Myślą przewodnią monografii jest stwierdzenie, że ciągłe doskonalenie innowacyjności i jakość wdrażana we wszystkich obszarach funkcjonowania, pozwalają organizacjom na osiąganie szeregu strategicznych korzyści, przez co możliwe jest nie tylko tworzenie, ale i skuteczne utrzymywanie przewagi konkurencyjnej. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Borowieckiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12934.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14064.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest zbiorem referatów, artykułów i prezentacji, których tematyka wiąże się z problematyką poruszaną na konferencji informacyjno-szkoleniowej pt.: "Nowoczesne instrumenty zarządzania w samorządzie terytorialnym". Konferencja miała miejsce w dniu 24 listopada 2003 r. w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sulechowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5288.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 109)
Spis treści ang. Druga s. tyt. ang. Bibliogr. s. 231-[239].
W zbiorowej publikacji, która ukazała się pod redakcją Joanny Kamińskiej i Beaty Żołędowskiej-Król, zaprezentowano artykuły będące pokłosiem konferencji zorganizowanej w lutym 2009 roku przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego, Bibliotekę Śląską oraz Komisję Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Za główny cel wydania monografii uznano przedstawienie aktualnego stanu badań nad jakością usług bibliotecznych oraz pokazanie różnych doświadczeń polskich bibliotek zarówno z wdrażania nowoczesnych koncepcji zarządzania jakością, jak i wprowadzania innowacyjnych usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10328.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18334.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20728.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20727.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdarzenia niepożądane w lecznictwie szpitalnym i podstawowej opiece zdrowotnej / Monika Kwiatkowska. - Stan prawny na 20 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 134, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
(Dobre Praktyki w Ochronie Zdrowia)
Bibliografia, orzecznictwo na stronach 131-134.
Właściwa analiza zdarzeń niepożądanych, które spowodowały lub mogły spowodować poważne skutki dla pacjenta to najlepsza gwarancja ciągłej poprawy bezpieczeństwa świadczenia usług medycznych. W książce omówiono m.in.: przykłady i kategoryzację zdarzeń niepożądanych, które mogą zaistnieć w szpitalu i innych podmiotach podstawowej opieki zdrowotnej, najczęstsze przyczyny ich występowania oraz podział na poszczególne kategorie, narzędzia mogące służyć zmniejszeniu ich liczby, a nawet eliminacji pewnych kategorii tych zdarzeń (np. standardy akredytacyjne, normy ISO, TQM), modelowy system zgłaszania zdarzeń niepożądanych, poszczególne jego etapy, analiza wniosków na przyszłość, definicję i zakres pojęć, z którymi zdarzenia niepożądane są mylone. Autorka odnosi się także do aktualnej sytuacji służby zdrowia i problemów związanych z pandemią SARS-CoV-2 w obszarze występowania zdarzeń niepożądanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19924.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19923.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problemy transportowe miast : stan i kierunki rozwiązań / Anna Mężyk, Stanisława Zamkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 254, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 240-251.
Publikacja „Problemy transportowe miast. Stan i kierunki rozwiązań” obejmuje różne aspekty wiedzy potrzebnej do prowadzenia świadomej i skutecznej polityki kształtowania przepływów ludzi i ładunków miastach tak, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność miast i dogodne warunki jego rozwoju, uwzględniając jednocześnie zarówno poziom życia mieszkańców, jak i wymogi ekologii. Książka bazując na wytycznych polityki transportowej i ugruntowanych zasadach organizacji transportu, wskazuje praktyczne i skuteczne rozwiązania współczesnych problemów transportu w miastach. Na wyjątkowość tej publikacji składają się następujące jej cechy: jest to kompendium aktualnej wiedzy dotyczącej zasad organizacji transportu w miastach, obejmuje ona ważne dokumenty UE dot. transportu miejskiego, zgodnie ze zrównoważonym rozwojem, daje gotowe rady, jak przeciwdziałać np. zjawisku kongestii czy zanieczyszczeniom transportowym środowiska, pokazuje związki między mobilnością a wykluczeniem społecznym, zawiera wiele przykładów praktycznych rozwiązań problemów transportu w miastach w Polsce i na świecie. Wydawnictwo Naukowe PWN kieruje tę pozycję do słuchaczy studiów inżynierskich i ekonomicznych na kierunkach zw. z logistyką i transportem oraz zarządzaniem przestrzenią miejską, studentów studiów podyplomowych w wymienionym obszarze, ale również do planistów, samorządowców, administracji publicznej, urbanistów i firm consultingowych świadczących usługi w branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22671.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 523-560.
Niniejsza monografia powstała w wyniku dokonanego przeglądu literatury zagranicznej i polskiej. Wykonano obszerne badania wtórne funkcjonowania rynku aptecznego w Polsce od transformacji ustrojowej w 1990 r. do 2020 r. Ponadto wykonano badania pierwotne, ukierunkowane na identyfikację rodzajów aktywności apteki ogólnodostępnej i dostępności farmaceutów w odniesieniu do ich wpływu na jakość świadczonych usług farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18644.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18643.XVIII.13 [Magazyn 1], P.18642.XVIII.13 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22390.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22389.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej