Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(107)
E-booki
(14)
IBUK Libra
(13)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Status
only on-site
(102)
available
(90)
unavailable
(6)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(40)
Wypo┼╝yczalnie
(57)
Czytelnie
(102)
Author
zbiorowa Praca
(6)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(5)
Banaszyk Piotr
(3)
Kall Jacek
(3)
Krupski Rafał
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Gierszewska Gra┼╝yna
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Moszkowicz Mieczys┼éaw (1946- )
(2)
Penc J├│zef (1939- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Pomykalska Bo┼╝yna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stabry┼éa Adam (1942- )
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bia┼éas Tomasz (1964- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brown John Seely
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chick Anne
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czapiewski Miros┼éaw (1963- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Ginter Peter M
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hagel John
(1)
Hajdas Monika
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kler Paweł
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(119)
New York (State)
(1)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(117)
English
(4)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Subject
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(93)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(40)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(13)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(8)
ANALIZA STRATEGICZNA
(6)
INNOWACJE
(6)
KADRY
(6)
FIRMA (nazwa)
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Decyzje
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(3)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(3)
Analiza finansowa
(2)
DECYZJE
(2)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(2)
Inwestycje
(2)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(2)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
Logistyka wojskowa
(1)
MARKETING
(1)
MIASTA
(1)
MONOPOLE
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZ─äCA SI─ś
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO LOKALNE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO PRYWATNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Przedsi─Öbiorstwo mi─Ödzynarodowe
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarz─ůdzania
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Współpraca cywilno-wojskowa
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(1)
Zarz─ůdzanie ryzykiem
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: time
2001-
(6)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
PORADNIKI
(4)
Monografia
(3)
Podr─Öcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
121 results Filter
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie.)
Bibliogr. s. 231-249. Indeks.
Publikacja prezentuje teori─Ö i wyniki bada┼ä w zakresie teorii sieci w aspekcie dzia┼éania partnerstw lokalnych w sektorze pomocy spo┼éecznej. Jest to publikacja naukowa, zawieraj─ůca jednak praktyczne wskaz├│wki wyja┼Ťniaj─ůce zjawiska maj─ůce miejsce w partnerstwach lokalnych. Wyniki bada┼ä mog─ů stanowi─ç benchmarki dla zarz─ůdzaj─ůcych, wskazuj─ů spos├│b zarz─ůdzania partnerstwami i pomiaru efektywno┼Ťci jego dzia┼éania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14490.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 89-92.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsi─Öbiorstwa. Pokazano, jak kadra zarz─ůdzaj─ůca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsi─Öbiorstwo wymaga radykalnej zmiany cel├│w i obszaru dzia┼éalno┼Ťci. Autorzy daj─ů odpowied┼║ na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsi─Öbiorstwa, jak przeprowadza─ç odnow─Ö strategiczn─ů w przedsi─Öbiorstwie oraz jakie s─ů do┼Ťwiadczenia polskich przedsi─Öbiorstw w tej dziedzinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10306.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystuj─ůc swoje do┼Ťwiadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz dzia┼éalno┼Ťci konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiot├│w gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiaj─ů praktyczne zastosowanie narz─Ödzi projektowania, wdro┼╝enia i kontroli strategii organizacji. Opieraj─ůc swoje rozwa┼╝ania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii cel├│w strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasob├│w organizacji, struktur projekt├│w typu biznes plan oraz spo┼éecznych uwarunkowa┼ä skutecznego wdro┼╝enia przygotowanych rozwi─ůza┼ä projektowych przedstawiaj─ů narz─Ödzia ich skonstruowania. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy wzbogacono o praktyczne przyk┼éady opisuj─ůce zastosowanie danego narz─Ödzia w praktyce projektowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzy─ç odpowiedni model funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa, wi─ů┼╝─ůcy bie┼╝─ůc─ů efektywno┼Ť─ç z dzia┼éaniami strategicznymi i pozwalaj─ůcy zachowa─ç integracj─Ö systemu ze strukturami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4591.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Decyzje kadry kierowniczej ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa maj─ů dalekosi─Ö┼╝ne i w du┼╝ej mierze nieodwracalne skutki. Znajduje to odzwierciedlenie w unikalnej ┼Ťcie┼╝ce rozwojowej ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa. Otoczenie przedsi─Öbiorstw staje si─Ö coraz bardziej turbulentne i zmienne, a interakcje przedsi─Öbiorstwa z tym otoczeniem coraz bardziej z┼éo┼╝one. Audyt strategiczny to kompleksowe badanie systemu zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie; jest narz─Ödziem doskonalenia systemu zarz─ůdzania strategicznego; s┼éu┼╝y zredukowaniu ryzyka strategicznego. Ksi─ů┼╝ka niniejsza jest przewodnikiem po kierunkach i metodach zredukowania ryzyka strategicznego poprzez odpowiedni─ů kontrol─Ö systemu zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie. Nowatorstwo podej┼Ťcia pokazanego w niniejszej ksi─ů┼╝ce polega na zintegrowaniu analizy ryzyka strategicznego z analiz─ů ryzyka operacyjnego, przej─Öt─ů z sektora us┼éug finansowych. Om├│wiono tu podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z budowaniem strategii oraz kryteriami oceny sytuacji strategicznej przedsi─Öbiorstwa, dokonano przegl─ůdu metod audytu strategicznego, przeanalizowano zwi─ůzki mi─Ödzy audytem strategicznym i ryzykiem strategicznym oraz metody redukcji ryzyka strategicznego w oparciu o audyt, wreszcie przedstawiono wyniki autorskiego audytu strategicznego, przeprowadzonego na du┼╝ej i zr├│┼╝nicowanej pr├│bce polskich sp├│┼éek gie┼édowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10362.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 253-265. Indeks.
Ksi─ůzka stanowi pomost pomi─Ödzy wiedza teoretyczn─ů i praktyk─ů. Mo┼╝e pos┼éy┼╝y─ç jako poradnik przy opracowywaniu strategii zarz─ůdzania zasobami ludzkimi i wprowadzaniu ich w ┼╝ycie. W bardzo szerokim zakresie uzwgl─Ödnia strategiczne znaczenie zasob├│w ludzkich i pokazuje, jak ka┼╝dy aspekt tych strategii powinie┼ä by─ç scalony z globaln─ů strategi─ů dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Autor publikacji omawia zagadnienia, kt├│re wp┼éywaj─ů na codzienne praktyki zzl, takie jak: zarz─ůdzanie kapita┼éem ludzkim, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu, rozw├│j organizacyjny, zaanga┼╝owanie pracownik├│w, zarz─ůdzanie talentami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12497.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13635.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 13)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem w XXI wieku zwi─ůzane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedn─ů z cz─Ö┼Ťci zarz─ůdzania strategicznego. Powoduje to, ┼╝e pracownicy nauki ci─ůgle poszukuj─ů nowych sposob├│w uaktywnienia istniej─ůcych zasob├│w w przedsi─Öbiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grup─Ö pracownik├│w naukowych zaowocowa┼éy wynikami, kt├│re mog─ů wspom├│c kadr─Ö kierownicz─ů przedsi─Öbiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W publikacji Czytelnik znajdzie refleksje autor├│w zwi─ůzane z: modelami biznesu, strategi─ů wsp├│┼épracy w sektorze organizacji pozarz─ůdowych, procesami w organizacjach ukierunkowanych na jako┼Ť─ç, funkcjonowaniem bankowych por─Öcze┼ä kredytowych, zmianami w zarz─ůdzaniu strategicznym, czynnikami sukcesu strategicznych rozwi─ůza┼ä organizacyjno-technologicznych, wykorzystaniem systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w przemy┼Ťle stoczniowym, czynnikami pracy w modelach przedsi─Öbiorstw, wp┼éywem handlu mi─Ödzynarodowergo na produktywno┼Ť─ç, pomiarem warto┼Ťci dla w┼éa┼Ťcicieli, relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, fuzjami w szkolnictwie wy┼╝szym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11544.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12776.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zasadniczym celem prezentowanej pracy jest uporz─ůdkowanie i opis podstawowych metod stosowanych w ramach analizy strategicznej. Chocia┼╝ na rynku polskim spotka─ç mo┼╝na pozycje po┼Ťwi─Öcone problemowi analizy strategicznej, to wydaje si─Ö, i┼╝ metody analizy strategicznej nie s─ů jednak jeszcze dostatecznie spopularyzowane. St─ůd pomys┼é stworzenia niniejszego opracowania. Opracowanie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego - zar├│wno dla s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych studiuj─ůcych t─Ö problematyk─Ö, jak i dla praktyk├│w, kierownictwa przedsi─Öbiorstw, mened┼╝er├│w, kt├│rzy d─ů┼╝─ů do doskonalenia metod zarz─ůdzania swoj─ů firm─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4587.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Ksi─ů┼╝ka w usystematyzowany spos├│b przedstawia wa┼╝ne, potwierdzone badaniami zasady zarz─ůdzania strategicznego. Teza o decyduj─ůcej roli strategii w dzia┼éalno┼Ťci ka┼╝dego przedsi─Öbiorstwa rozwijana jest poprzez szczeg├│┼éowe om├│wienie najwa┼╝niejszych zwi─ůzanych z tym tematem zagadnie┼ä, do kt├│rych nale┼╝─ů: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasob├│w organizacji, obs┼éuga klient├│w i poszukiwanie szans w obszarze przedsi─Öbiorczo┼Ťci, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego okre┼Ťlaj─ůcego metody gromadzenia zasob├│w, zewn─Ötrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w r├│┼╝nych krajach, kwestie nadzoru w┼éa┼Ťcicielskiego i odpowiedzialno┼Ťci spo┼éecznej przedsi─Öbiorstw, znaczenie przyw├│dztwa i rola lidera na r├│┼╝nych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie w┼éasnej kariery zawodowej. Autorzy proponuj─ů konkretne procedury i narz─Ödzia, kt├│re mo┼╝na wykorzysta─ç w r├│┼╝nych obszarach strategicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11509.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne : koncepcje, metody, strategie / Krzysztof Janasz [i in.]. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Warszawa : Difin, 2010. - 336 s. : il. : 23 cm.
Bibliogr. s. 319-332.
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarz─ůdzania strategicznego, zasad formu┼éowania strategii rozwoju przedsi─Öbiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz organizacji. Zarz─ůdzanie wsp├│┼éczesnymi przedsi─Öbiorstwami oznacza potrzeb─Ö sta┼éego redefiniowania misji i strategii podmiot├│w, struktur, umiej─Ötno┼Ťci budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniaj─ůce si─Ö warunki, tj. odnawiania przedsi─Öbiorstwa. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, wa┼╝n─ů jego zalet─Ö stanowi ┼é─ůczenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przyk┼éadami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11645 [Magazyn 1], P.11644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11643.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12856.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarz─ůdzanie)
Tyt. oryg.: Execution premium : linking strategy to operations for competitive advantage, 2008.
Indeks.
Doskona┼éy podr─Öcznik dla mened┼╝er├│w, kt├│ry uczy skutecznego wdra┼╝ania strategii i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Autorzy publikacji pr├│buj─ů rozwi─ůza─ç ten problem. Przedstawiaj─ů szczeg├│┼éowo opracowany plan, kt├│ry pozwoli przedsi─Öbiorstwom skutecznie wprowadza─ç w ┼╝ycie nowe strategie, monitorowa─ç je i w razie potrzeby modyfikowa─ç. Pos┼éuguj─ů si─Ö licznymi przyk┼éadami ze ┼Ťwiata biznesu. Dokumentuj─ů swoje wnioski do┼Ťwiadczeniami firm, kt├│re zdecydowa┼éy si─Ö na wprowadzenie w ┼╝ycie ich wskaz├│wek dotycz─ůcych strategii. Jest to ksi─ů┼╝ka o tym, jak sprawi─ç, by strategia ├Ązakorzeni┼éa si─Ö├ w firmie i zacz─Ö┼éa przynosi─ç efekty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11361.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 109-115.
Koncepcja zarz─ůdzania dynamicznego pozwala mened┼╝erom sformu┼éowa─ç w┼éa┼Ťciwy spos├│b funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa, kt├│ry na bie┼╝─ůco dostosowuje si─Ö do zmian na zewn─ůtrz i wewn─ůtrz organizacji. Wdra┼╝anie tej koncepcji w organizacjach umo┼╝liwia kadrze kierowniczej: - identyfikacj─Ö poszczeg├│lnych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j firmy w perspektywie kr├│tko-, ┼Ťrednio- i d┼éugoterminowej, - ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö dzia┼éalno┼Ťci firmy i jej otoczenia, - zapewnienie sta┼éego dost─Öpu do syntetycznej, bie┼╝─ůcej i rzetelnej wiedzy niezb─Ödnej mened┼╝erom w procesie podejmowania decyzji, - szybk─ů reakcj─Ö na zmiany zachodz─ůce wewn─ůtrz i zewn─ůtrz organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10321.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-323.
W podr─Öczniku przedstawiono usystematyzowan─ů wiedz─Ö z zakresu zarz─ůdzania strategicznego. Do analizy zarz─ůdzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarz─ůdzania oraz prezentacji procesu opracowania strategii przedsi─Öbiorstwa zastosowano podej┼Ťcie systemowe, dzi─Öki czemu ┼éatwiej zrozumie─ç zarz─ůdzanie strategiczne jako dziedzin─Ö podlegaj─ůc─ů ci─ůg┼éej ewolucji w burzliwym otoczeniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10273.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy kompleksowe uj─Öcie problematyki zwi─ůzanej z zarz─ůdzaniem strategicznym w firmie. Opr├│cz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i plan├│w stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, typologia strategii zarz─ůdzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie tematu, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12460 [Magazyn 1], P.12459 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabry┼éa. - Warszawa ; Krak├│w : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 376 s. : rys., tab. ; 25 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia kompleksowe uj─Öcie badawcze zarz─ůdzania strategicznego w odniesieniu do firmy. Zawiera ona - opr├│cz podstaw teoretycznych i metodologicznych - empiryczne prezentacje strategii, analiz i plan├│w, jakie opracowuje si─Ö w praktyce gospodarczej. Dob├│r tematyki ksi─ů┼╝ki zosta┼é podyktowany potrzebami polskiego przedsi─Öbiorstwa, okre┼Ťlonymi przez transformacj─Ö naszej gospodarki z systemu centralnie sterowanego na model gospodarki rynkowej. W zwi─ůzku z t─ů transformacj─ů zmieni┼éa si─Ö zasadniczo metodologia zarz─ůdzania, technika sporz─ůdzania analiz strategicznych, formu┼éa programowania i planowania dzia┼éalno┼Ťci. Uleg┼éy r├│wnie┼╝ zmianie szczeg├│┼éowe instrumenty badawcze i przeobra┼╝a si─Ö stale sama pragmatyka organizacji i zarz─ůdzania jednostkami gospodarczymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3561.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 326.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to pierwszy w Polsce podr─Öcznik, kt├│ry w przyst─Öpny, a niekiedy nawet barwny spos├│b wyja┼Ťnia wszystkie problemy zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem strategicznym firm─ů w gospodarce rynkowej. Polityk─Ö firmy autorzy wyobrazili sobie w formie czworo┼Ťcianu. Jego ┼Ťcianami s─ů: strategia, struktura, procesy decyzyjne i to┼╝samo┼Ť─ç firmy. Stanowi─ů one jednak mocno zespolon─ů ca┼éo┼Ť─ç i ka┼╝dy dobry mened┼╝er powinien zna─ç zachodz─ůce mi─Ödzy nimi relacje. Polecamy wi─Öc t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö wszystkim tym, kt├│rzy ju┼╝ zarz─ůdzaj─ů wszelkiego rodzaju firmami, oraz tym, kt├│rzy si─Ö do tego przygotowuj─ů. STRATEGOR to grupa wybitnych uczonych francuskich z Wydzia┼éu Strategii i Polityki Przedsi─Öbiorstwa HEC-ISA z Jouy-en-Josas niedaleko Pary┼╝a. Nauczaj─ů oni zarz─ůdzania strategicznego i polityki firmy w wielu renomowanych francuskich i zagranicznych szko┼éach zarz─ůdzania, prowadz─ůc wyk┼éady dla student├│w i dla mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2924.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje k┼éad─ů obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w du┼╝ej mierze wzrostem mi─Ödzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, wi─Ökszym naciskiem na jako┼Ť─ç produktu i stale zmieniaj─ůcymi si─Ö oczekiwaniami klient├│w. Obecnie firmy zdaj─ů sobie spraw─Ö z faktu, ┼╝e odnios─ů sukces tylko wtedy, gdy b─Öd─ů dostarcza─ç produkty spe┼éniaj─ůce wymagania klient├│w. Niniejsza ksi─ů┼╝ka zajmuje si─Ö tematyk─ů zarz─ůdzania operacyjnego; omawia j─ů ca┼éo┼Ťciowo bior─ůc pod uwag─Ö tak┼╝e inne, niezb─Ödne obszary dzia┼éalno┼Ťci przedsiebiorstw. Zwracaj─ůc uwag─Ö na najwa┼╝niejsze problemy, ksi─ů┼╝ka pokazuje mened┼╝erom, jak mog─ů pom├│c swoim firmom odnie┼Ť─ç sukces w wymagaj─ůcym ┼Ťrodowisku biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowy i szczeg├│┼éowy opis metod i procedur zarz─ůdzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmuj─ůcy m.in.: zasady my┼Ťlenia i planowania strategicznego, sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwa┼étownie zmieniaj─ůce si─Ö warunki funkcjonowania organizacji, nowoczesne narz─Ödzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej, metody weryfikacji przyj─Ötych za┼éo┼╝e┼ä i rozwijania nowych procedur i narz─Ödzi, systemy dokumentowania dzia┼éa┼ä za pomoc─ů plan├│w strategicznych. Przedstawiona tre┼Ť─ç jest przekazana w bardzo przejrzysty spos├│b. Autorzy w ka┼╝dym rozdziale podaj─ů m.in. kluczowe teminy i odniesienia do konkretnych problem├│w u┼éatwiaj─ůcych poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przyk┼éadami oraz studiami przypadk├│w, opracowanymi tak, aby umo┼╝liwi─ç ┼╝yw─ů dyskusj─Ö i analiz─Ö r├│┼╝nych rozwi─ůza┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12322.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13469.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tekst cz─Ö┼Ťc. ang., ros., spis tre┼Ťci tak┼╝e ang., ros.
Bibliogr. przy rozdz.
Strategia produkcji - d├│br materialnych i us┼éug - jest strategi─ů zaliczan─ů do strategii funkcjonalnych oraz do strategii na poziomie biznesu (jdnostki strategicznej). Wywiera ona olbrzymi wp┼éyw na rozw├│j przedsi─Öbiorstwa. Od dobrze przygotowanej i wprowadzonej w ┼╝ycie strategii produkcji zale┼╝y popyt na wytwarzane produkty. W produkcji na etapie konstrukcji i technologii wykuwane s─ů nie tylko funkcje produktu, ale tak┼╝e jego koszty. Dzi─Öki olbrzymiemu post─Öpowi w konstrukcji produkt├│w i procesach technologicznych wzros┼éa dost─Öpno┼Ť─ç d├│br materialnych i us┼éug dla ludno┼Ťci. W rozwoju przedsi─Öbiorstw w ostatnich latach pojawi┼éy si─Ö nowe elementy jak: elastyczne systemy produkcyjne, gospodarka oparta na wiedzy, informatyzacja ┼╝ycia gospodarczego, burzliwe zmiany w technologii, organizacji produkcji, systemy innowacyjne, itp. Procesy te stwarzaj─ů wa┼╝ne wyzwania dla zarz─ůdzania produkcj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7596.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowo┼Ť─ç jest obecnie jedn─ů z najwa┼╝niejszych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezb─Ödna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w ka┼╝dej skali. Sie─ç sta┼éa si─Ö dzi┼Ť te┼╝ sposobem konkurowania, co przejawia si─Ö w obiegowym stwierdzeniu ÔÇ×konkuruj─ů nie przedsi─Öbiorstwa, ale ich sieciÔÇŁ. Autorzy ksi─ů┼╝ki chcieliby przyczyni─ç si─Ö do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowo┼Ťci w gospodarce. Ksi─ů┼╝k─Ö podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwag─Ö na: zjawisku sieciowo┼Ťci w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsi─Öbiorstw, zale┼╝no┼Ťciach mi─Ödzy sieciami a rynkiem, rozk┼éadzie w┼éadzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw oraz wp┼éywie sieci na strategie firm. W drugiej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki zaprezentowano wybrane typy sieci na przyk┼éadzie pi─Öciu bran┼╝ - odzie┼╝owej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15102.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again