Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Benedikt Antoni
(3)
Lemmermann Heinz
(3)
Henger Kamila Anna
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Barański Jarosław
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Biernat Jadwiga (1944- )
(1)
Bishop George D
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fiske John
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Hall Judith A
(1)
Hartley John
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Herriger Catherine
(1)
Kierepko Monika
(1)
Knapp Mark L. (1938- )
(1)
McCorman David
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Moniak Wiesława
(1)
Montgomery Martin
(1)
O'Sullivan Tim (1952- )
(1)
Rückle Horst
(1)
Saunders Danny
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Skolimowski Henryk (1930- )
(1)
Smektała Tymon
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Soróbka Tomasz
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Szarypo Aldona
(1)
Thiel Erhard (1940- )
(1)
Thompson John B
(1)
Warner Tony
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wilk Jadwiga
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(7)
NEGOCJACJE
(3)
RETORYKA
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
DYSKUSJA
(2)
KONFERENCJE
(2)
PORADNIKI
(2)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(2)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
FILOZOFIA
(1)
HIGIENA
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KADRY
(1)
KULTURA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PSYCHOFIZJOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SUKCES
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(4)
komunikacja niewerbalna
(4)
komunikacja werbalna
(3)
komunikacja
(2)
komunikacja społeczna
(2)
modele komunikacyjne
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
NLP
(1)
analiza transakcyjna
(1)
antropologia filozoficzna
(1)
asertywność
(1)
cywilizacja
(1)
dieta
(1)
dziennikarstwo
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarstwo prasowe
(1)
edukacja
(1)
filozofia
(1)
język
(1)
kod komunikacyjny
(1)
komunikologia
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
metoda programowania neurolingwistycznego
(1)
motywacja
(1)
nauczyciel
(1)
negocjacje
(1)
odżywianie
(1)
organizacja
(1)
percepcja
(1)
percepcja społeczna
(1)
proces komunikowania
(1)
programowanie neurolingwistyczne
(1)
public relations
(1)
płeć
(1)
składniki odżywcze
(1)
sprzedaż
(1)
technika
(1)
tożsamość społeczna
(1)
transakcja
(1)
uczeń
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
wartości
(1)
wystąpienie publiczne
(1)
zanieczyszczenie żywności
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zdrowie
(1)
zebranie
(1)
żywność
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać "wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4655 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4654.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5024.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać „wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1410.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja werbalna : szkoła retoryki / Heinz Lemmermann. - Wyd. 2 dodr. - Wrocław : "Astrum", 1999. - 239 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Niniejszy podręcznik przeznaczony jest dla uczniów, studentów i wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem podstawowej wiedzy z zakresu retoryki. Dostarcza wskazówek i rad, które warto wykorzystać podczas przygotowywania mów i dyskusji. Pomyślany jest przede wszystkim jako poradnik, pomocny w różnych sytuacjach dnia codziennego. Chcesz być wybitnym mówcą? - możesz to osiągnąć, korzystając z informacji w nim zawartych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1411.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5023.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka sprzedaży / David McCorman. - Wrocław : "Astrum", 2007. - 122 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Forma i typ
Słowo kluczowe: sprzedaż
Na pewno każdy wie, że nie jest sztuką coś wyprodukować, ale sztuką jest to sprzedać. Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? O czym musisz wiedzieć, przeprowadzając prezentację? Jak należy postępować, by klient z pełną odpowiedzialnością nabył produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, który pragnie unaocznić konstrukcję sukcesu sprzedaży przez pokaz tego, co masz do zaproponowania interesantowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6048.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: „propaganda”, „globalizacja”, „cybernetyka”, a nawet „styl”, „pogłoska” czy „zdrowy rozsądek”. Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. Wszystko, abyś mógł, Czytelniku, lepiej orientować się w dziedzinie komunikacji. "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki – chcących pogłębić swoją wiedzę – ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4652.III.10 [Wypożyczalnia B], 5022.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5021.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna / "Astrum")
Tyt. oryg.: "Körpersprache für Manager".
Bibliogr.
W niniejszej książce zawarto wszystkie ważne informacje na temat mowy ciała, takie jak: zależności między osobowością a komunikowaniem, znaczenie poszczególnych środków wyrazu (głowa, twarz, ramiona, ręce i dłonie, nogi), przyjmowanie ról i tworzenie dystansu, związki międzyludzkie, stres, bodźce i konflikty, analiza samego siebie i ćwiczenia. Wszystkie sytuacje, w których sygnały wysyłane przez ciało mają istotne znaczenie, zostały wyczerpująco przeanalizowane oraz objaśnione za pomocą ilustracji i przykładów: rozmowy handlowe i pertraktacje, przemówienia i odczyty, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, stosunki ze współpracownikami, zachowanie na targach i wystawach. Mowę ciała dla menedżerów polecamy kierownikom przedsiębiorstw, politykom, pracownikom mass mediów, artystom oraz wszystkim zainteresowanym wykorzystaniem mowy ciała w wielu dziedzinach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4668 [Magazyn 1], P.4669 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2836.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5037.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Medytacje o prawdziwych wartościach człowieka, który poszukuje sensu życia / Henryk Skolimowski. - [Wyd. 1 krajowe]. - Wrocław : "Astrum", 1991 (Katow. : UŚ). - 106, [2] s. ; 21 cm.
(Tajemnice Natury Człowieka)
Tyt. okł.: Medytacje o nędzach cywilizacji technicznej i o blaskach życia ludzkiego.
Jest to jedna z wielu pięknych i mądrych książek polskiego filozofa. Książka umożliwia zaspokajanie głodu sensu i prawdziwych wartości. Uzmysławia również, jak nieodzowna jest zmiana stosunku do języka, aby prawdy stały się oczywiste, umożliwiające i wyzwalające w nas samozrozumienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12422.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5042.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5041.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mass Media / Pierre Sorlin. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 248 s. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4661 [Magazyn 1], P.3433 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3434.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4230.VI.11 [Czytelnia B], 5030.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. Podstawy komunikacji społecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4670.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5038.III.10 [Czytelnia B], 2276.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Tajemnice Natury Człowieka)
Oryg. : "Die Körpersprache verrät mehr als tausend Worte" 1986.
Bibliogr. s. 151-152.
Na pewno nie raz się zastanawiałeś, co to właściwie jest komunikacja niewerbalna i czy ciałem można choć trochę pomanipulować? Złam zatem kod mowy ciała, poznaj jego tajne znaki, które umożliwią Ci lepsze poznanie siebie samego i innych! Ta książka Ci to ułatwi! Dzięki niej zrozumiesz, co bez słów mówi Twój partner, będziesz mógł odczytywać jego myśli oraz motywy nim kierujące, nie zdradzając własnych intencji, zachowując się pewnie i nader przekonująco. Patrz zatem uważnie! Prawidłowo odczytana mowa ciała jest częścią praktycznej znajomości człowieka. Nie można z niej rezygnować, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Jako przejrzysty "przewodnik językowy" z wieloma przykładami i ilustracjami, książka ta odszyfrowuje podświadome sygnały wyrażane za pomocą gestów przez otaczających nas ludzi a tym samym ich prawdziwe zamiary i odczucia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4667 [Magazyn 1], P.4666 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2834.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5036.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji, - kreacje nowych form widoczności medialnej, - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych, - transformację tradycji, - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie, - zmianę charakteru sfery publicznej. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło wiedzy dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4662 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5032.VI.11 [Czytelnia B], 5031.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "Communication skills for information systems" 1995.
Bibliogr. s. [331].
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1412.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mix negocjacyjny / Wiesław Gomulski. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2007. - 139 s. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: negocjacje
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Kultura negocjacji przenika również do naszego życia prywatnego - swoje relacje społeczne coraz częściej ujmujemy w myśl zasad negocjacyjnych. W tej sytuacji istnieje potrzeba opracowania modelu mixu negocjacyjnego - narzędzia porządkującego warsztat pracy negocjatorów i ułatwiającego prowadzenie negocjacji w sposób efektywny i satysfakcjonujący. Taki właśnie model przedstawia jego twórca - Wiesław Gomulski. W swym nowatorskim opracowaniu dotyczącym zarówno negocjacji biznesowych, jak i społecznych, prezentuje ujęcie negocjacji jako dziedziny wiedzy naukowej i jako praktyki biznesowej i społecznej przydatnej dla każdego,kto się negocjacjami zajmuje zawodowo lub zajmować będzie. Tę nowoczesną koncepcję warsztatu efektywnego negocjatora autor poleca tym wszystkim, którzy chcą twórczo rozwijać teorię i praktykę negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7573.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8573.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Die Kraft der Rituale : Macht und Magie unbewusster Botschaften im Alltag" 1993
Bibliogr. s. 115-[116].
Czym jest rytuał? Czy dzięki rytuałom można osiągnąć większy sukces w życiu? Jak za pomocą rytuałów stworzyć więź? Żyjemy w świecie rytuałów. Rytuały towarzyszą nam w zasadzie od momentu narodzin aż do śmierci. Warto więc poznać je dokładniej i nauczyć się wykorzystywać ich wielką moc w życiu codziennym. One bowiem są odpowiedzialne za owocną komunikację, za dobry klimat w firmie, za bliskość i respektowanie granic w rodzinach i partnerskich związkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7061 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7903.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia filozofii w pigułce / Monika Kierepko. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, cop. 2005. - 251, [2] s. ; 22 cm.
(Cywilizacje)
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. [253].
Filozofia, czyli umiłowanie mądrości, to nauka, której źródłem jest ciekawość, zdziwienie światem, wątpienie, chęć poznania natury wszechrzeczy. Każdy z nas czasem zadaje sobie pytania dotyczące swojego życia: Skąd się wziąłem? Dokąd zmierzam? Co znaczy ?być sobą`? Jak budować własne szczęście? Czym jest miłość? Przypatrujemy się światu i próbujemy zrozumieć zasady,we ług których on funkcjonuje. Nie ulega wątpliwości, że odpowiedzi, sensu, powodów oraz uzasadnień różnych zjawisk i wydarzeń należy szukać właśnie w filozofii, dlatego warto znać choćby gólny zarys historii myśli ludzkiej. Historia filozofii w pigułce spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Gandalf.com.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7063 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7905.II.1 [Czytelnia B], 7906.II.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Tyt. oryg.: "Nonverbal Communication in Human Interaction."
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Czym jest komunikacja? Jakie są relacje między zachowaniem niewerbalnym a werbalnym? W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego? Czy język ciała jest umiejętnością nabytą, czy też cechą wrodzoną i instynktowną? Czy prawdą jest, że niektórzy z nas potrafią skuteczniej niż inni komunikować swoje myśli twarzą, tonem głosu i innymi sygnałami płynącymi z ciała? Niniejsza publikacja zawiera materiał teoretyczny i badawczy opracowany przez naukowców pochodzących z różnych środowisk akademickich i reprezentujących wielorakie dyscypliny wiedzy - teorię komunikacji, doradztwo, psychologię, psychiatrię, językoznawstwo, socjologię, zarządzanie i wiele innych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7060.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7900.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 343-355.
Pierwsza część omawia funkcjonowanie nauczyciela w szkole, profesjonalną bazę wiedzy nauczyciela, jego podstawowe kompetencje, charakterystykę zmiennych komunikacyjnych decydujących o sukcesie w pracy zawodowej, taksonomię celów kształcenia, zasady nauczania jako normy postępowania nauczyciela, model nauczania zorientowany na ucznia, a także sposoby kreowania w środowisku uczenia się pozytywnego klimatu emocjonalnego. Druga część poświęcona jest uczniowi w środowisku uczenia się. Poznać dzięki niej można modele skutecznego uczenia się szkolnego i bogaty zbiór narzędzi badawczych komunikacji edukacyjnej niezbędny każdemu nauczycielowi. Część trzecia traktuje o problemach środowiska fizycznego komunikacji edukacyjnej. Obok kwestii związanych z mikroklimatem w klasie szkolnej i ergonomią stanowisk pracy uczniów autor ukazał w niej wpływ wybranych sposobów przestrzennego usadowienia uczniów na komunikowanie się w klasie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7062.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7904.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
We wrześniu nakładem wydawnictwa Astrum na rynku ukazała się książka naszego dziennikarza, Jarosława Ściślaka. Jest on autorem pozycji zatytułowanej "Jak zostać dziennikarzem", traktującej o pierwszych krokach w wymienionym zawodzie. Na treść książki składają się wymyślone specjalnie na jej potrzeby konkretne przykłady, dzięki którym stawiający pierwsze kroki w dziennikarstwie mogą zapoznać się z praktyczną stroną zawodu. Oprócz dużej ilości przykładów i ćwiczeń, w książce znajdziemy także teorię, która przybliży wiele aspektów wielkiej przygody, jaką jest dziennikarstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17993 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19566.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19565.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej