Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(85)
Forma i typ
Książki
(83)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(81)
dostępne
(37)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(81)
Autor
Justyna Marlena
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Justyna Stanisław
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bee Frances
(2)
Bee Roland
(2)
Biliński Witold
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Klin Lidia
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Nawrot Bogumiła
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Sołtysińska Iwona
(2)
Ulrich David (1953- )
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Adcock Dennis
(1)
Afuah Allan
(1)
Alexander Jim (1950- )
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarski Tadeusz
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Churski Paweł (1967- )
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cowling Alan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dale Margaret
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fox Glen
(1)
Gay Charles L
(1)
Gruszecki Tomasz (1945- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hargrove Robert (1947- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Huselid Mark A. (1961- )
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jonas Agata
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kalka Krzysztof
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kania Ewa
(1)
Katzenbach Jon R. (1932- )
(1)
Kawa Paweł
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Kirby Andy
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Klin Alina
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kucharska Renata
(1)
Kundera Elżbieta
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lany Magdalena
(1)
Leary Malcolm
(1)
Lipiec Remigiusz
(1)
Lis Krzysztof A. (1948-2005)
(1)
Lundy Olive
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Martin William B
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Mayo Andrew
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Myszkiewicz Monika
(1)
Payne Tim
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Probst Gilbert J. B
(1)
Rae Leslie
(1)
Raub Steffen
(1)
Romhardt Kai
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(84)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Temat
KADRY
(31)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(20)
PODRĘCZNIKI
(10)
ZARZĄDZANIE
(9)
OCENY PRACOWNIKÓW
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
ZAWÓD
(4)
INTERNET
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
HANDEL DETALICZNY
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(2)
KULTURA
(2)
OUTSOURCING
(2)
PRACA
(2)
PRACA ZESPOŁOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
RYNEK FINANSOWY
(2)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
BANKI
(1)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BENCHMARKING
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
EKONOMETRIA
(1)
EKONOMIA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FACTORING
(1)
FILOZOFIA
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINIĘTE
(1)
KREDYT INWESTYCYJNY
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MATEMATYKA
(1)
MENTORING
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NADZÓR KORPORACYJNY
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OUTPLACEMENT
(1)
PIENIĄDZ
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
POLITYKA STRUKTURALNA UE
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PROGNOZY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
PŁACA
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
RACHUNEK BANKOWY
(1)
REGIONY PROBLEMOWE
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
ROZLICZENIA PIENIĘŻNE
(1)
RYNEK PIENIĘŻNY
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
USŁUGI
(1)
WZROST GOSPODARCZY
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
PORADNIKI
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
(17)
szkolenie
(8)
kompetencje
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
motywowanie pracowników
(6)
obsługa klienta
(5)
ocena pracowników
(5)
Internet
(4)
promocja
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
szkolenie pracowników
(4)
organizacja
(3)
outsourcing
(3)
pracownik
(3)
selekcja
(3)
wynagrodzenie
(3)
Polska
(2)
analiza SWOT
(2)
handel detaliczny
(2)
handel elektroniczny
(2)
kadry
(2)
komunikacja
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywacja
(2)
ocenianie
(2)
personel
(2)
praca
(2)
praca zespołowa
(2)
przywództwo
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
rozwój zawodowy
(2)
rynek pieniężny
(2)
rynek walutowy
(2)
strategia marketingowa
(2)
wizerunek marki
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
Bank Centralny
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
ISO 9000
(1)
Unia Europejska
(1)
algebra liniowa
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
banki
(1)
bankowość
(1)
benchmarking
(1)
biznesplan
(1)
cena
(1)
coaching
(1)
controlling
(1)
controlling finansowy
(1)
controlling personalny
(1)
corporate governance
(1)
czas wolny
(1)
dokument elektroniczny
(1)
dystrybucja
(1)
działalność operacyjna
(1)
edukacja
(1)
efektywność pracowników
(1)
ekonometria
(1)
ekonomia
(1)
euro
(1)
euromarketing
(1)
faktoring
(1)
finanse
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
firma
(1)
fuzja
(1)
historia
(1)
inflacja
(1)
jakość
(1)
jakość usług
(1)
kadra kierownicza
(1)
kalkulacja kosztów
(1)
kapitał obrotowy
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
korporacja
(1)
kredyt
(1)
kredyt inwestycjyny
(1)
kultura
(1)
kultura narodowa
(1)
lojalność konsumentów
(1)
makroekonomia
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing relacyjny
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing usług
(1)
matematyka
(1)
materialne środowisko pracy
(1)
media relations
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
merchandising
(1)
model biznesu
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Firmy korzystają z usług banków nie tylko w celu sprawnego przeprowadzania rozliczeń w kraju i za granicą - wcześniej czy później stają również przed koniecznością zasilania zewnętrznego, czyli finansowania działalności przedsiębiorstwa kapitałem obcym. W książce skoncentrowano się na omówieniu roli, jaką może odegrać w tym zakresie bank. Szczegółowo opisano tu rodzaje rachunków bankowych oraz usługi i kompleksowe produkty bankowe oferowane w ramach rachunku, formy i instrumenty rozliczeń pieniężnych, ryzyko w transakcjach zagranicznych i metody jego ograniczania przy wykorzystaniu usług bankowych, bankowe instrumenty rozliczeń zagranicznych, źródła i formy zewnętrznego finansowania działalności przedsiębiorstwa oraz cele i warunki uzyskania kredytów inwestycyjnych. Prezentowanym zagadnieniom towarzyszą przykłady i schematy ilustrujące przebieg rozliczeń z bankiem. Adresatami książki są przede wszystkim pracownicy działów finansowych przedsiębiorstw, dyrektorzy i analitycy finansowi, pracownicy bankowych departamentów kredytowych, studenci finansów i bankowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6333.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Według przewidywań, w najbliżyszch latach internet nie tylko wpłynie na kształtowanie się globalnych relacji rynkowych, ale całkowicie je przekształci. Wykorzystanie tego narzędzia w działalności marketingowej może więc wkrótce stać się warunkiem przetrwania większości przedsiębiorstw. Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobom ich osiągania, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7001.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem tej książki jest ocena możliwości wykorzystania faktoringu jako jednej z form krótkoterminowego finansowania bieżącej działalności przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach polskich. W publikacji omówiono m.in.: genezę, funkcje i rodzaje faktoringu; przepisy prawne i rozwiązania księgowe dotyczące faktoringu; ekonomiczny i podatkowy aspekt faktoringu; ofertę instytucji zajmujących się usługami faktoringowymi w Polsce. Publikacja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad zastosowaniem faktoringu we własnych firmach, do pracowników firm faktoringowych i leasingowych, a także do studentów finansów i bankowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6357.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
W książce omówiono zagadnienia: iluzja organizacji uniwersalnej, znaczenie kultury, przestrzeganie zasad a stosunki między ludźmi, jak zarządzamy czasem, kultury narodowe a kultura przedsiębiorstwa, rozwiązywanie dylematów kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6328.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: 360-degree feedback
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Tradycyjne podejście do oceny efektywności pracowników opiera się na opiniach wydawanych przez bezpośrednich przełożonych. Jednak miarodajnych informacji na temat mocnych i słabych stron pracownika dostarczyć mogą przede wszystkim osoby współpracujące z nim na co dzień. Organizacje sięgają do tych ważnych źródeł informacji, przeprowadzając ocenę pracowniczą 360 stopni. Autor książki uzasadnia, na czym polega wyższość tej metody oceny nad innymi i dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących wprowadzania jej w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10391.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowano zasady, procedury tworzenia oraz sposoby oceny strategii płynności finansowej umożliwiające zwiększenie wartości przedsiębiorstwa zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. Opisano koncepcję maksymalizacji wartości dla właścicieli, czynniki kształtujące płynność finansową, a także cel zarządzania nią w przedsiębiorstwie, dwa podejścia do zarządzania płynnością : dochód - ryzyko i harmonizacja, zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, techniki budżetowania nadwyżki lub niedoboru płynności finansowej, metody oceny skuteczności strategii płynności finansowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6326.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: "The competencies handbook" 1999.
Indeks.
W książce zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania modeli kompetencyjnych oraz opisano proces ich projektowania, wdrażania i kontroli ich funkcjonowania. Przedstawiono tez przykładowy model kompetencyjny, który może być podstawą stworzenia własnego systemu kompetencyjnego, dopasowanego do indywidualnych potrzeb organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: ekonometria prognozowanie
Bibliogr. s. 249-250.
Podręcznik zawiera szczegółowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu klasycznej ekonometrii i teorii prognozy, takich jak: - modelowanie zjawisk gospodarczych (pomiar zjawisk gospodarczych oraz specyfikacja i metody doboru zmiennych do modelu, klasyfikacja modeli ekonometrycznych i występujących w nich zmiennych), - klasyczna metoda najmniejszych kwadratów i jej uogólnienia, - weryfikacja modeli ekonometrycznych (mierniki i testy statystyczne umożliwiające określenie jakości szacowanego modelu oraz jego przydatności w praktyce), - analiza szeregów czasowych (metody dekompozycji i modele szeregów czasowych), - prognozowanie na podstawie modeli ekonometrycznych (reguły i metody prognozowania, błędy prognoz), - wprowadzenie do problematyki modeli wielorównaniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5163.VIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6361.VIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rekrutacja i Selekcja)
Tyt. oryg.: Competency-based recruitment and selection.
Indeks.
Autorzy omawiają w książce wszystkie etapy procesu rekrutacji i selekcji, odwołując się do metod opartych na kompetencjach. Udało im się przy tym połączyć najlepsze praktyki dotyczące rekrutacji i selekcji z najnowocześniejszymi metodami, których nie przedstawiano jeszcze w literaturze przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4932.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5515.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Właściwie przeprowadzona identyfikacja potrzeb szkoleniowych stwarza solidne podstawy dla organizowania szkoleń w firmie. W procesie rozpoznawania potrzeb powinny być brane pod uwagę cele organizacji, efektywność pracy zatrudnionych w niej osób oraz możliwości uczenia się i rozwoju. Książka przedstawia metody i techniki, które pomagają powiązać potrzeby indywidualne z potrzebami całej organizacji pracy z nauką i likwidacji sprzeczności między potrzebami pracy. Omawiają: metody gromadzenia danych niezbędnych do przetworzenia identyfikacji; proces porównania i analizy uzyskanych danych; metody określania potrzeb szkoleniowych; role, relacje i umiejętności ludzi zaangażowanych w proces; kolejne etapy przeprowadzania procesu; program "Investors in People".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8196.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Wbrew powszechnemu przekonaniu wyniki działań dotyczących zasobów ludzkich można zmierzyć i określić ilościowo tak samo, jak czyni się to w wypadku każdej innej funkcji operacyjnej. Przedstawione w książce metody pomiaru łączą rachunkowość, finanse, zarządzanie i nauki behawioralne. Autor szczegółowo omawia: - związek kapitału intelektualnego z kalkulowaniem kosztów pracy, - przyczyny i pomiar kosztów fluktuacji oraz absencji pracowników, - metody szacowania kosztów i korzyści związanych z programami personalnymi, - rodzaje i sposoby oceny programów promocji zdrowia, -metody przeprowadzania analiz użyteczności, radzenia sobie z towarzyszącym im ryzykiem oraz sposoby maksymalizacji wpływu tych analiz na podejmowanie decyzji, - programy praca-życie (work-life programs), - związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy postawą pracownika, zadowoleniem klienta i zyskami przedsiębiorstwa. Przedstawione zagadnienia zilustrowane są licznymi przykładami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6324.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem planowania scenariuszowego jest tworzenie takich projektów i podejmowanie takich decyzji, które sprawdziłyby się w różnych sytuacjach w przyszłości. Scenariusze są instrumentem kształtowania strategii organizacji, pozwalającym uwzględnić złożoność otoczenia, wielość poglądów i niepewność przyszłej sytuacji biznesowej. Poszerzają pole widzenia, oferują alternatywne sposoby interpretacji wydarzeń teraźniejszych i likwidują stereotypy tradycyjnego prognozowania przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6315.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autorzy, doświadczeni konsultanci w dziedzinie poprawy efektywności przedsiębiorstw, ukazują zależności między pracą prawdziwych zespołów a wynikami całej firmy. Twierdzą, że sprawnie funkcjonujące zespoły powinny stać się podstawowym elementem strukturalnym organizacji. Przedstawiają dowody na niezwykły potencjał zespołów oraz liczne korzyści płynące z zastosowania tego modelu pracy. Wyciągając wnioski z prowadzonych przez siebie badań, wyjaśniają: na czym polega specyfika prawdziwych zespołów; jakie są podstawowe zasady ich tworzenia i funkcjonowania; od czego zależy efektywność zespołów oraz co wpływa na jakość uzyskiwanych wyników; jakie są optymalne warunki sprawnego funkcjonowania zespołów; w jaki sposób kierownictwo najwyższego szczebla może wspierać wykorzystywanie potencjału zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6321.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Giełdowa)
Publikacja jest zbiorem podstawowych informacji dotyczących rynku walutowego i pieniężnego. Wyjaśnia genezę i sposób funkcjonowania tych rynków, uwzględniając przy tym panujący na nich specjalistyczny żargon. Czytelnik znajdzie w niej ogólne informacje na temat instrumentów finansowych wraz z podstawowymi technikami ich wyceny. Pozycja rekomendowana przez Instytut ACI stanowi doskonały materiał dla osób przygotowujących się do egzaminów, jest godna polecenia wszystkim, którzy pracują w instytucjach finansowych, jak również początkującym inwestorom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6320.VIII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Indeks.
Zagadnienie planowania zatrudnienia, choć niezmiernie ważne, jest rzadko poruszane w polskiej literaturze przedmiotu i bywa, że zaniedbywane w praktyce. Autorka podkreśla ogromne znaczenie właściwego planowania zatrudnienia i rozwoju zawodowego pracowników dla zwiększenia elastyczności i dochodowości firm. Przedstawia różne rodzaje planów zatrudnienia optymalizujących wykorzystanie potencjału wewnętrznego i zewnętrznego rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6323.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autor przedstawia nowe role, jakie w obliczu nowych wyzwań powinni pełnić pracownicy działów personalnych firm pretendujących do miana organizacji uczących się. W książce opisano, w jaki sposób specjaliści ds. personalnych powinni łączyć te role, by ukształtować firmę zdolną do zmian, doskonalenia zawodowego i działania szybszego niż konkurencja. Położono w niej duży nacisk na współpracę specjalistów ds. personalnych z menedżerami liniowymi, będącą często warunkiem efektywności działań kadrowych. Pozycja zawiera przykłady zaczerpnięte z wielu firm, w których udało się dokonać transformacji funkcji personalnej. Jest praktycznym przewodnikiem dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, dążących do tego, aby praca działu personalnego przynosiła wymierne efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6322.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Na książce wyłącznie błędny ISBN pierwszego z wyd.
Indeks.
Książka ma na celu wprowadzenie w historię filozofii. Jest to cel przede wszystkim dydaktyczny. W ostatnich latach ukazało się w języku polskim kilka podręczników historii filozofii. Ta pozycja jest tylko jedną z wielu, które w krótkiej formie i w możliwie przystępny sposób przedstawiają najważniejsze elementy historii filozofii. Zamiarem jest, aby studenci mieli możliwość skorzystania z tego krótkiego zarysu historii filozofii. Przedstawiona została w takiej mierze, która tylko wprowadza w rozumienie historycznego rozwoju filozofii oraz daje studentom odpowiedni materiał do przypomnienia wykładów i uzupełnienia wiadomości z historii myśli ludzkiej. Bibliografia została ograniczona do niewielu, ale – jak się wydaje – najbardziej znaczących pozycji źródłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7965 [Magazyn 1], P.7964 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7962.II.1 [Wypożyczalnia B], P.7963.II.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9257.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Przedmiotem analizy w pracy są obszary problemowe wyróżnione na podstawie kryteriów określonych w przez Komisję Europejską w okresie programowania 2000-2006, które mają lub będą miały dostęp do środków funduszy strukturalnych finansujących realizację celów unijnej polityki regionalnej. Celem pracy jest analiza rozkładu przestrzennego oraz charakteru społeczno-gospodarczego obszarów problemowych w Unii Europejskiej i Polsce wyznaczonych na podstawie kryteriów unijnej polityki regionalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7254 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8190.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej