Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(392)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(389)
Publikacje fachowe
(32)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(13)
E-booki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(368)
dostępne
(333)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(104)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(220)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(368)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(12)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(6)
Lany Magdalena
(6)
Borowska Joanna
(5)
Karkowska Dorota
(5)
Suchecka Jadwiga (1948- )
(5)
Gnela Bogusława
(4)
Głowacka Maria Danuta
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kozłowski Remigiusz
(4)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Włodarczyk Cezary (1946- )
(4)
Denys Andrzej (1939- )
(3)
Gurgul Henryk (1953- )
(3)
Hartman Jan (1967- )
(3)
Izdebski Hubert (1947- )
(3)
Karkowski Tomasz
(3)
Korona Magdalena
(3)
Kozielski Robert
(3)
Latusek-Jurczak Dominika
(3)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(3)
McGee Rita
(3)
Mojs Ewa
(3)
Muszczynko Ewa
(3)
Nesterowicz Mirosław
(3)
Nojszewska Ewelina
(3)
Patena Wiktor
(3)
Rudawska Iga
(3)
Suder Marcin
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Walińska Ewa
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Baran Krzysztof Wojciech
(2)
Baron Angela
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Bałandynowicz Andrzej (1952- )
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(2)
Bojanowski Witold (ekonomia)
(2)
Cannon James (1947- )
(2)
Ciżkowicz Piotr
(2)
Cwynar Wiktor
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Czub Krzysztof (prawo)
(2)
Dercz Maciej
(2)
Devlin Nancy
(2)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbrowski Marek (1951- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Folland Sherman
(2)
Galicki Jan
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Glinka Beata
(2)
Goodman Allen C
(2)
Hyla Marek
(2)
Iwańska Katarzyna
(2)
Jaśkowski Kazimierz
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kabalski Przemysław
(2)
Kall Jacek
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Konert Anna
(2)
Kozłowska Antonina
(2)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Michalak Jacek (nauki medyczne)
(2)
Montiel Peter J
(2)
Morris Stephen (1971- )
(2)
Mozgawa Marek
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nesterowicz Mirosław (1942- )
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Parkin David
(2)
Parys Joanna
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Próchniak Mariusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Raczkowski Konrad
(2)
Rek Tomasz
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rycak Magdalena Barbara
(2)
Ryć Kazimierz (1935- )
(2)
Rzycka Olga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siciarek Marta
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sierpowska Iwona
(2)
Sikorski Andrzej
(2)
Smaga Marcin (1977- )
(2)
Stanek Piotr (1978- )
(2)
Stano Miron
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Sygit Marian (1948- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(272)
2000 - 2009
(102)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(389)
Stany Zjednoczone
(3)
Pensylwania (USA)
(1)
Język
polski
(388)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Prawnicy
(8)
Adwokaci
(7)
Radcy prawni
(7)
Urzędnicy
(7)
Doradcy podatkowi
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Sędziowie
(4)
Aplikanci
(3)
Lekarze
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Ekonomiści
(2)
Księgowi
(2)
Nauczyciele
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Agenci celni
(1)
Chorzy
(1)
Handlowcy
(1)
Kuratorzy (prawo)
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Prokuratorzy
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Rzecznicy patentowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Spedytorzy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
SŁUŻBA ZDROWIA
(36)
ZARZĄDZANIE
(34)
KADRY
(33)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(26)
ZDROWIE PUBLICZNE
(14)
MARKETING
(9)
PRAWO PRACY
(9)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(9)
MOTYWACJA PRACY
(7)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(7)
INNOWACJE
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
Służba zdrowia
(6)
TURYSTYKA
(6)
Zdrowie publiczne
(6)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
MEDYCYNA
(5)
MENTORING
(5)
PRACA
(5)
PRAWA PACJENTA
(5)
RACHUNKOWOŚĆ
(5)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(5)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(4)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
MAKROEKONOMIA
(4)
MEDIACJA (socjol.)
(4)
Metody nauczania
(4)
NEGOCJACJE
(4)
PRAWO AUTORSKIE
(4)
Prawo medyczne
(4)
Prawo wspólnotowe europejskie
(4)
PŁACA
(4)
SUKCES
(4)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(4)
SZPITALE
(4)
UBEZPIECZENIA CHOROBOWE
(4)
BIOETYKA
(3)
BUDŻETY TERENOWE
(3)
ETYKA LEKARSKA
(3)
FIRMA (nazwa)
(3)
GOSPODARKA
(3)
INTERNET
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
KARIERA
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MATEMATYKA
(3)
MEDIACJA (prawo)
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(3)
PRAWA CZŁOWIEKA
(3)
PRAWO
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
PRZYWÓDZTWO
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Prawo autorskie
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(3)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(3)
USŁUGI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
BANKI
(2)
BEZPIECZEŃSTWO EKONOMICZNE PAŃSTWA
(2)
EKONOMIA
(2)
EKONOMIA MATEMATYCZNA
(2)
ETYKA BIZNESU
(2)
FINANSE PUBLICZNE
(2)
Finanse publiczne
(2)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
LEKARZE
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Mentoring
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
OŚWIATA
(2)
PIELĘGNIARSTWO
(2)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PODATEK
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRACE DYPLOMOWE
(2)
PRAWO HANDLOWE
(2)
PRAWO LOTNICZE
(2)
PROMOCJA ZDROWIA
(2)
PRZESTĘPCZOŚĆ
(2)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(2)
Pediatria
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo
(2)
Prawo administracyjne
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prawo ubezpieczeń społecznych
(2)
Temat: czas
2001-
(44)
2001-0
(9)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
1701-1800
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
POLSKA
(2)
RPA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(70)
PODRĘCZNIKI
(50)
PORADNIKI
(22)
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Poradnik
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Monografia
(5)
Komentarz do ustawy
(2)
Kompendia i repetytoria
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Antologia
(1)
CYTATY
(1)
Glosa (prawo)
(1)
KOMIKSY
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
WZORY UMÓW
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(36)
Medycyna i zdrowie
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Edukacja i pedagogika
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(35)
służba zdrowia
(34)
prawo
(30)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(27)
przedsiębiorstwo
(24)
marketing
(19)
motywowanie pracowników
(14)
zarządzanie jakością
(13)
finanse
(12)
system opieki zdrowotnej
(12)
zakład opieki zdrowotnej
(12)
prawo pracy
(11)
przywództwo
(11)
ubezpieczenie zdrowotne
(11)
wynagrodzenie
(11)
zatrudnienie
(11)
cena
(10)
organizacja
(10)
praca
(10)
samorząd terytorialny
(10)
coaching
(9)
rachunkowość
(9)
szkolenie pracowników
(9)
zarządzanie personelem
(9)
zarządzanie wiedzą
(9)
finanse publiczne
(8)
kultura organizacyjna
(8)
ocena pracowników
(8)
ochrona zdrowia
(8)
prawa pacjenta
(8)
prawo autorskie
(8)
rekrutacja pracowników
(8)
rozwój zawodowy
(8)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(8)
usługi medyczne
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
komunikacja
(7)
marka
(7)
promocja
(7)
reklama
(7)
strategia marketingowa
(7)
szpital
(7)
Unia Europejska
(6)
administracja publiczna
(6)
ekonomika
(6)
etyka
(6)
finansowanie
(6)
innowacje
(6)
innowacyjność
(6)
jakość usług
(6)
kapitał ludzki
(6)
komunikacja marketingowa
(6)
marketing terytorialny
(6)
outsourcing
(6)
podatek
(6)
polityka zdrowotna
(6)
strategia
(6)
ubezpieczenie społeczne
(6)
ustawa
(6)
zdrowie publiczne
(6)
Polska
(5)
badania marketingowe
(5)
bioetyka
(5)
dystrybucja
(5)
kultura organizacji
(5)
leasing
(5)
marketing-mix
(5)
prawa człowieka
(5)
produkt
(5)
public relations
(5)
rynek finansowy
(5)
segmentacja rynku
(5)
stopa procentowa
(5)
stres
(5)
zarządzanie talentami
(5)
audyt
(4)
bezrobocie
(4)
bhp
(4)
choroby nowotworowe
(4)
czas pracy
(4)
etyka lekarska
(4)
konflikt
(4)
kreatywność
(4)
logistyka
(4)
mediacja
(4)
menedżer
(4)
mentoring
(4)
narkomania
(4)
opieka zdrowotna
(4)
pielęgniarstwo
(4)
plan marketingowy
(4)
planowanie strategiczne
(4)
pomoc społeczna
(4)
prawo medyczne
(4)
rachunkowość zarządcza
(4)
region
(4)
stosunek pracy
(4)
szkolnictwo wyższe
(4)
ubezpieczenie chorobowe
(4)
wizerunek
(4)
393 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podstawowe zasady kalkulacji dotyczących wartości pieniądza w czasie - kwestie związane z rynkami finansowymi - historia i obecny stan sektora bankowego w Polsce - zagadnienia bankowości centralnej - regulacje oparte na standardach bazylejskich - działalność kredytowa banków - leasing i faktoring - rozwój bankowości elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5164 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6363.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Niniejsza publikacja powstała z myślą o studentach, którzy stają przed ważnym i trudnym zadaniem napisania pracy dyplomowej (licencjackiej, magisterskiej czy podyplomowej). Zamiarem autora było przygotowanie odpowiedniego narzędzia wraz z instrukcją obsługi, które umożliwiałoby napisanie pracy w sposób zorganizowany, nowoczesny i profesjonalny. Książka zawiera przede wszystkim opis formy pracy dyplomowej oraz najważniejsze zasady jej pisania (wraz z przykładami). Dołączony do niej na płycie CD program Wzorzec to prosty w obsłudze rodzaj interaktywnego szablonu, który ułatwia organizację treści pracy dyplomowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7384 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7382.V.9 [Wypożyczalnia B], P.7383.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8353.V.9 [Czytelnia B], 8354.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy rachunkowości / red. Kazimiera Winiarska. - Wyd. 5 zm. i uzup. - Warszawa : Oficyna Wolters Kluwer Business, 2009. - 274 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 263. Indeks
Rachunkowość jest uważana za trudną i skomplikowaną dyscyplinę naukową. Doskonalą pomocą w jej opanowaniu jest ten przystępny i przejrzyście skonstruowany podręcznik, przygotowany przez zespól pracowników naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego pod kierownictwem prof. dr hab. Kazimiery Winiarskiej. Omówiono w nim szczegółowo następujące zagadnienia: - pojęcie i zasady rachunkowości, - cechy i rodzaje dowodów księgowych, - układ bilansu oraz rachunku zysków i strat, - zasady funkcjonowania kont bilansowych i wynikowych, - podstawy organizacji rachunkowości (m.in. zakładowy plan kont oraz ewidencja syntetyczna i analityczna], - sposoby ewidencji wybranych zdarzeń gospodarczych, - zasady sporządzania, badania i zatwierdzania sprawozdań finansowych. Praca ma charakter uniwersalny, odpowiadający wszystkim formom organizacyjno prawnym jednostek gospodarczych oraz wszystkim rodzajom wykonywanej działalności. Jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, a także dla początkujących księgowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7385.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8355.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Właściwie przeprowadzona identyfikacja potrzeb szkoleniowych stwarza solidne podstawy dla organizowania szkoleń w firmie. W procesie rozpoznawania potrzeb powinny być brane pod uwagę cele organizacji, efektywność pracy zatrudnionych w niej osób oraz możliwości uczenia się i rozwoju. Książka przedstawia metody i techniki, które pomagają powiązać potrzeby indywidualne z potrzebami całej organizacji pracy z nauką i likwidacji sprzeczności między potrzebami pracy. Omawiają: metody gromadzenia danych niezbędnych do przetworzenia identyfikacji; proces porównania i analizy uzyskanych danych; metody określania potrzeb szkoleniowych; role, relacje i umiejętności ludzi zaangażowanych w proces; kolejne etapy przeprowadzania procesu; program "Investors in People".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8196.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Słowo kluczowe: Google
Tyt. oryg.: What would Google do?, 2009.
Indeks.
Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji. Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się: * jak patrzeć na świat oczami Google, * jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych, * jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google, * jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google, * wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9862.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11430.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Bibliogr. s. 105-106. Indeks.
Tolle.pl Katalog tematyczny Promocja wiedzy Biznes Zarządzanie Organizacja spotkań. Przewodnik autor: Mary Munter, Michael Netzley Spotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skutecznego zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy. Celem niniejszego przewodnika jest udzielenie praktycznych rad dotyczących organizowania konstruktywnych i ciekawych spotkań. Przykłady oraz gotowe do wykorzystania techniki, przedstawione w zwięzły i przystępny sposób, przekonają każdego, że organizowania spotkań można się nauczyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7832.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8856.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum)
Temat
BHP
Słowo kluczowe: bezpieczeństwo pracy bhp
U dołu okł.: Publikacja rekomendowana przez Stowarzyszenie Ochrony Pracy.
Indeks.
W najnowszym czwartym wydaniu publikacji szczegółowo omówiono procedury oraz identyfikację zagrożeń i oceny ryzyka zawodowego (wraz z wzorami dokumentów - m.in. kart analizy i oceny ryzyka zawodowego), oszacowania, wyznaczenia ryzyka zawodowego, zamieszczając bardzo obszerne przykłady dla wybranych zawodów, np.: konstruktora programisty, montera urządzeń elektronicznych, frezera, dla prac wykonywanych na wysokości, kierowcy, robotnika gospodarczego. Przedstawiono program działań mających na celu ograniczenie ryzyka, na przykładzie ograniczenia narażenia na hałas/drgania. Rozszerzeniu uległ rozdział dotyczący wymagań bhp przy wybranych pracach o omówienie wymagań i praktyczne wskazówki dla niezwykle istotnej, zwłaszcza właśnie w kontekście bezpieczeństwa pracy, dziedziny jaką jest budownictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15483.XVIII.16 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 443-450. Indeks.
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15469.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwiska tłumaczy na str. red.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Makroekonomia międzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących nas obecnie pytań: - Dlaczego niektóre kraje odczuwają skutki światowej recesji bardziej dotkliwie niż inne? - Jak obronić się przed kolejną falą kryzysu związaną z zadłużeniem państw europejskich? - Jakie korzyści, koszty oraz zagrożenia niosłoby ze sobą wprowadzenie euro w naszym kraju? Celem podręcznika jest przedstawienie zestawu narzędzi analitycznych, które umożliwią zrozumienie, jaki wpływ na gospodarkę i wyniki makroekonomiczne kraju mają takie czynniki, jak: wielkość gospodarki, stopień integracji poszczególnych rynków z gospodarką światową, przyjęty rodzaj kursu walutowego, polityka pieniężna i fiskalna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15153 [Magazyn 1], P.15154 [Magazyn 1], P.15152 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo pracy : repetytorium / Magdalena Barbara Rycak, Ewa Wronikowska, Artur Rycak. - Wyd 2. , stan prawny na 1 września 2014 r. - Warszawa : Lex a Wolters Kluwer business, 2014. - 280, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka. Repetytorium)
Wykaz aktów prawnych s. 275-[281].
Prezentowana publikacja stanowi cenną pomoc w szybkim usystematyzowaniu wiedzy przed egzaminem z zakresu prawa pracy. Zawiera przystępne omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień prawa pracy, w tym części ogólnej, indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, administracji pracy oraz problematyki rozwiązywania sporów indywidualnych w prawie pracy. W książce uwzględniono m.in. zmiany wprowadzone do kodeksu pracy w 2013 r. regulujące kwestie urlopów rodzicielskich i czasu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14747.X.1.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15484.X.1.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14296.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15213.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This brief, practical text covers all aspects of tactical emergency medicine-the practice of emergency medicine in the field, rather than at the hospital, during disasters, police or military conflicts, mass events, and community incidents. Key topics covered include hostage survival, insertion and extraction techniques, continuum of force, medical support, planning and triage, medical evaluation in the incident zone, care in custody, medical control of incident site, decontamination, community communication, and more. Boxed definitions, case scenarios, and treatment algorithms are included. The concluding chapter presents "real world" scenarios to run tactical teams through and lists recommended training programs and continuing education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15889.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia stanowi przystępne omówienie problematyki funkcjonowania gmin na rynku kapitałowym. W opracowaniu zaprezentowano m.in.: zasady i regulacje prawne determinujące wykorzystanie instrumentów finansowych w gospodarce gminy, prawne aspekty emisji przez gminę obligacji komunalnych oraz krótkoterminowych papierów wartościowych, sekurytyzację wierzytelności gminnych, kwestię utworzenia spółki komunalnej w celu wykorzystania instrumentów finansowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej