Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Gierszewska Grażyna
(2)
Bożyk Paweł (1939- )
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
MARKETING
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
biznesplan
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
Bank Światowy
(1)
Międzynarodowy Fundusz Walutowy
(1)
Statistica
(1)
analiza SWOT
(1)
benchmarking
(1)
biznes
(1)
decyzje
(1)
dystrybucja
(1)
finansowanie
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
handel międzynarodowy
(1)
konflikt
(1)
kontrola
(1)
kultura organizacji
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
migracje
(1)
organizacja
(1)
organizacja wirtualna
(1)
otoczenie organizacji
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie
(1)
planowanie finansowe
(1)
promocja
(1)
prywatyzacja
(1)
reengineering
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
statystyka
(1)
strategia
(1)
transformacja systemowa
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Światowa Organizacja Handlu
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik zawiera analizę zarówno ilościowych, jak i jakościowych tendencji rozwojowych, ze szczególnym uwzględnieniem handlu towarami i usługami, przekształceń strukturalnych w tym handlu, nowych zjawisk w międzynarodowych przepływach kapitału i siły roboczej, roli korporacji transnarodowych oraz organizacji i instytucji międzynarodowych. Wiele uwagi poświęcono zmianom instytucjonalnym w praktyce międzynarodowych stosunków gospodarczych, przede wszystkim zaś narastającym tendencjom integracji regionalnej i globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18330.XI.4 [Magazyn 1], P.2450 [Magazyn 1], P.2380 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3604.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3603.XI.4 [Czytelnia C], P.2381.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem niniejszej pracy jest identyfikacja podstawowych szans i zagrożeń oraz nadziei i obaw pojawiających się na drodze polskich przedsiębiorstw w postępujących procesach globalizacji, przedsiębiorstw poddanych restrukturyzacji i prywatyzacji. Przedmiotem rozważań są także problemy konkurencyjności polskich przedsiębiorstw oraz ich zachowania strategiczne, które mają wpływ na ich adaptacyjność w nowych warunkach gospodarowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4419.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5229 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów szkół i wydziałów turystycznych, w których skromny wymiar godzin przeznaczonych na takie przedmioty, jak marketing usług turystycznych czy przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, rzadko daje możliwość obszernego omówienia problematyki zarządzania przez jakość. Książka pozwala wypełnić tę lukę, wskazując nie tylko na znaczenie ekonomiczne i społeczne wdrażania systemu jakości, ale także prezentując podstawową wiedzę z zakresu normalizacji systemów zarządzania i możliwości zastosowania wymagań normy ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. W nielicznych szkołach wyższych zarządzanie jakością usług turystycznych jest wprowadzane coraz częściej jako przedmiot. Publikacja może ułatwić przedsiębiorcy pierwszy kontakt z normą, audytorem, procedurą certyfikacji, a ponadto wskazać na najważniejsze aspekty praktycznego wdrażania systemu zarządzania przez jakość nawet w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie jest zainteresowany pozyskaniem samego certyfikatu. Równocześnie może stać się uzupełnieniem materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie szkolenia personelu bądź w przygotowaniach do audytów wewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3932 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2761.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik jest pomocą naukową do przedmiotu organizacja i zarządzanie. Podstawowe zadanie, które postawił sobie autor, to przekonanie Czytelników, iż zarządzanie nie musi być trudne. Zakres tematyczny książki można przedstawić za pomocą następującej triady: organizacja, zarządzanie, menedżer. Punkt ciężkości wykładu został położony na osobę menedżera i proces zarządzania organizacją. Menedżer w zależności od posiadanych umiejętności i szczęścia może doprowadzić organizację do rozkwitu, wegetacji lub upadku. Umiejętności są czynnikiem obiektywnym, wskazówki, jak je doskonalić, zawiera podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12516 [Magazyn 1], P.12515.IX.1 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5230.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6417.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje 6 laboratoriów komputerowych, poświęconych wybranym statystycznym metodom komputerowej analizy zjawisk ekonomicznych. Dotyczą one: porównawczych analiz i struktur, wnioskowania z prób losowych, analizy regresji zmiennych, korelacji zmiennych oraz szeregów czasowych. Wszystkie wyróżnione części Statystyki w biznesie kończą się rekapitulacjami tematycznymi, natomiast do całości podręcznika dołączono aneksy metodologiczne. Składają się one z prezentacji przykładowego komputerowego sprawdzianu statystycznej wiedzy studentów (A) oraz ze skróconego wykazu (B) wybranych modułów, procedur i opcji pakietu STATISTICA PL (wersja 6). do każdego laboratorium komputerowego podano liczne przykłady numeryczne analiz zjawisk ekonomicznych, prowadzonych ze wspomaganiem komputera. Na podstawie prezentowanych wydruków pakietu starano się zwrócić uwagę na prawidłowy wybór metod analizy statystycznej, na symulację trudniejszych rachunków wykonywanych przez komputer oraz na sposoby prowadzenia analiz w warunkach niepewności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6912.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6106.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczne przykłady wskazują, że przyjęcie przez przedsiębiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwiększa jego szansę osiągnięcia powodzenia. W książce ukazano sens podporządkowania przedsiębiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach o orientacji marketingowej. Chociaż przedmiotem książki jest omówienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsiębiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja przeznaczona dla każdego, kto pragnie zdobyć lub pogłębić wiedzę niezbędną do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Część pierwsza prezentuje podstawowe pojęcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowność posługiwania się przez przedsiębiorstwa planami o różnym horyzoncie czasowym. W tej części wyeksponowano biznesplan, jego istotę, cele i funkcje. Zwrócono uwagę na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Część druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie założeń metodologicznych opisanych w pierwszej części, przedstawiono jedną z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy działającej na bardzo konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej