Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(20)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Buko Jacek
(5)
Meyer Beata
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Smalec Agnieszka
(4)
Kroplewski Zdzisław (1955- )
(3)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Czaplewski Roman
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Gracz Leszek
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Koźmiński Czesław (1932- )
(1)
Królikowska Anna (1965- )
(1)
Miluska Jolanta (1951- )
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pławińska Lila
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szostak Daniel
(1)
Słowik-Gabryelska Anna
(1)
Tokarz Anna
(1)
Umiastowska Danuta
(1)
Witek Jolanta
(1)
Węgrzyn Ewa
(1)
Zimny Tomasz M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
TURYSTYKA
(15)
USŁUGI
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
POPYT
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
KADRY
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(2)
ALKOHOLIZM
(1)
CHOROBY
(1)
DEGRADACJA ŚRODOWISKA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Granice
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMATYCY
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
Konkurencyjność
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Model biznesowy
(1)
NARKOMANIA
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
PALENIE TYTONIU
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
SEKTOR PRYWATNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
UZDROWISKA
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(3)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(7)
turystyka
(6)
rynek turystyczny
(5)
atrakcyjność turystyczna
(4)
popyt turystyczny
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
ruch turystyczny
(4)
agroturystyka
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing
(3)
pielgrzymki
(3)
biuro podróży
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
e-commerce
(2)
ekoturystyka
(2)
hotelarstwo
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
konsument
(2)
marketing terytorialny
(2)
postawa
(2)
promocja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
region
(2)
sanktuarium
(2)
satysfakcja konsumentów
(2)
transport
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka pielgrzymkowa
(2)
turystyka religijna
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
SPA
(1)
aktywność turystyczna
(1)
alkoholizm
(1)
badania marketingowe
(1)
balneoterapia
(1)
baza noclegowa
(1)
bioklimat
(1)
biznes
(1)
człowiek
(1)
dobrobyt materialny
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-urząd
(1)
fizykoterapia
(1)
franchising
(1)
fundusze UE
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gastronomia
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
grzybica
(1)
handel zagraniczny
(1)
infrastruktura
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kinezyterapia
(1)
klaster
(1)
klimatoterapia
(1)
konsumpcja
(1)
leczenie uzdrowiskowe
(1)
linie lotnicze
(1)
lojalność konsumentów
(1)
ludzie starzy
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
masaż leczniczy
(1)
mobilność
(1)
narkomania
(1)
nikotynizm
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
patologia społeczna
(1)
planowanie marketingowe
(1)
pogranicze
(1)
pogranicze symboliczne
(1)
pogranicze terytorialne
(1)
polityka budżetowa
(1)
polityka energetyczna
(1)
polityka gospodarcza
(1)
polityka konkurencji
(1)
polityka pieniężna
(1)
polityka przemysłowa
(1)
polityka regionalna
(1)
polityka rolna
(1)
polityka strukturalna
(1)
polityka transportowa
(1)
polityka łączności
(1)
portal internetowy
(1)
portal społecznościowy
(1)
portfel marek
(1)
potencjał turystyczny
(1)
praca
(1)
produkt regionalny
(1)
przestępczość
(1)
public relations
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501)
Nr 465 serii Zeszyty Naukowe i Nr 8 podserii Ekonomiczne Problemy Turystyki
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej i zawiera artykuły dotyczące problematyki: polityki turystycznej w tworzeniu struktury zagospodarowania przestrzennego, możliwości i form finansowania rozwoju infrastruktury turystycznej, regionalnego zróżnicowania zagospodarowania turystycznego, znaczenia infrastruktury transportowej dla realizacji podróży, infrastruktury noclegowej i gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6231.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501)
Nr 465 serii Zeszyty Naukowe i Nr 8 podserii Ekonomiczne Problemy Turystyki
Zróżnicowanie elementów składających się na zagospodarowanie turystyczne oraz wielość funkcji, pełnionych na różnych płaszczyznach, spowodowały podjęcie tej tematyki na kolejnej – czwartej już – konferencji organizowanej przez Katedrę Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Podczas konferencji dyskusji poddano między innymi zagadnienia dotyczące: znaczenia polityki turystycznej w tworzeniu struktury zagospodarowania przestrzennego, możliwości i form finansowania rozwoju i funkcjonowania infrastruktury turystycznej, regionalnego zróżnicowania zagospodarowania turystycznego, możliwości wykorzystania infrastruktury turystycznej jako atrakcji turystyczne, kluczowego znaczenia infrastruktury transportowej dla realizacji podróży turystycznych, infrastruktury noclegowej i gastronomicznej jako niezbędnego składnika wyjazdów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6232.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1167) 1093)
Na stronie tytułowej także tom 1167, oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Książka została podzielona na dwie części: dotyczącą pogranicza terytorialnego oraz pogranicza symbolicznego. Nierównowaga ich objętości nie jest przypadkowa, wyraża ona bowiem skalę zainteresowania w naukach społecznych obydwoma ujęcia­mi pogranicza. Pogranicze terytorialne jest obiektem licznych badań, przede wszyst­kim socjologicznych (prace Andrzeja Sadowskiego, Grzegorza Babińskiego, Zbigniewa Kurcza, Ireny Machaj, Leszka Gołdyki, Andrzeja Saksona, Marii Zielińskiej, Dariusza Wojakowskiego, Jacka Kurzępy – ta lista nazwisk badaczy zajmujących się w Polsce zja­wiskami społecznymi związanymi z pograniczem zapewne wciąż nie jest kompletna), które stara się obecnie uzupełniać też psychologia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19841.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501)
Nr 429 serii Zeszyty Naukowe i Nr 7 podserii Ekonomiczne Problemy Turystyki
Publikacja prezentuje problematykę badawczą związaną z zagadnieniami informacji turystycznej traktowanej nie tylko jako element struktury oferty turystycznej, wynikającej z obsługi ruchu turystycznego, ale w ujęciu szerszym, związanym z rolą informacji w gospodarce turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5761 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7209.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15192 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1], P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 19)
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej i jest formą uzupełnienia problematyki badawczej ekonomiki i zarządzania turystyką. Tematyka książki dotyczy trzech głównych zagadnień: rynku pracy w sektorze turystyki, kadr w przedsiębiorstwie turystycznym, systemu kształcenia kadr dla turystyki oraz kadr w jednostkach samorządu terytorialnego, których kompetencje dotyczą rozwoju lokalnych rynków turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6712.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7551.XX.3 [Czytelnia B], 7552.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 53)
Niniejszy Zeszyt Naukowy jest jednym tomów materiałów konferencyjnych, przygotowanych na VI Konferencję Naukową pt. "Potencjał turystyczny", organizowaną przez Katedrę Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego w dniach 19-21 maja 2010 roku w Międzyzdrojach. Niniejszy tom jest próbą prezentacji poglądów naukowych w zakresie ekonomicznych, a zwłaszcza strategicznych zagadnień kształtowania potencjału turystycznego zarówno przez podmioty bezpośredniej gospodarki turystycznej, jak i destynacje turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12852.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich działań w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części: zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów, marka i lojalność w zachowaniach konsumentów, rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami, zachowania młodych konsumentów, seniorzy na rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12853.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów uniwersytetu i lekarzy.
Bibliogr. przy rozdz.
Autorka omawia każdą z wymienionych patologii, uwzględniając czynniki usposabiające, objawy, następstwa, zagrożenia zdrowotne i najszerzej pojęte skutki społeczne i ekonomiczne, profilaktykę i leczenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6726 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.6727.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7566.VI.12 [Czytelnia B], 7565.VI.12 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2651 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Bibliogr. s. 150-157.
Skrypt "Podstawy hotelarstwa. Materiały do ćwiczeń i wykładów" jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów specjalności turystycznych jako podstawowa lektura do studiowania przedmiotu podstawy hotelarstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3581 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4305.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest zaprezentowanie podstawowych marketingowych metod badania postępowania konsumentów na rynku turystycznym. Książka pozwala także zapoznać się z najistotniejszymi mechanizmami funkcjonowania tego rynku. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów uczelni ekonomicznych a także dla osób zatrudnionych w sektorze turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6711.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7550.XX.5 [Czytelnia B], 7549.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Celem ninijszego skryptu jest ułatwienie studentom wychowania fizycznego pozanania problamatyki związanej z prowadzedzeniem zajęć, w których będą występowały gry i zabawy ruchowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1366.XIX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 646 (720))
Bibliogr. s. 381-402.
Zamiarem autorki jest pokazanie, jak wskazana grupa społeczna zmienia strategie swego funkcjonowania i miejsce w społeczeństwie w wyniku podjęcia decyzji o pracy na własny rachunek (a tym samym na własne ryzyko). W efekcie grupa ta posiada zasoby materialne i niematerialne pozwalające na osiąganie wyższego poziomu konsumpcji niż pozostałe gospodarstwa domowe, których głównym źródłem utrzymania jest praca najemna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16350.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16349.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-252.
Książka jest wynikiem ponaddwudziestoletniego doświadczenia autora w przekazywaniu wiedzy i umiejętności z zakresu metod statystycznych potrzebnych do prowadzenia badań empirycznych i diagnozowania badanej jednostki. Ma charakter poradnika, a każdy rozdział kończy się pytaniami i zadaniami. Celem publikacji jest wprowadzenie studentów pedagogiki w najbardziej elementarne zagadnienia statystyki, przydatne do analizy i interpretacji wyników w badaniach pedagogicznych. Skrypt składa się z sześciu rozdziałów: pierwszy obejmuje zagadnienia z zakresu metodologii badań, pokazuje miejsce i możliwości zastosowania metod statystycznych; w drugim omówiono zagadnienia dotyczące przygotowania materiału empirycznego do przetwarzania; w trzecim przedstawiono opis zbiorowości statystycznej analizowanej pod względem jednej zmiennej oraz dwuzmiennej; w czwartym wprowadzone zostało pojęcie rozkład normalny jako rozkład teoretyczny i budowane na jego podstawie skale standardowe i kwantylowe; w rozdziale piątym omówiono podstawowe pojęcia z zakresu wnioskowania statystycznego, a dokładniej - teorii estymacji i teorii weryfikacji hipotez statystycznych, co ma przygotować czytelnika do stosowania wybranych testów statystycznych, opisanych w rozdziale szóstym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5463.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W prowadzonych współcześnie badaniach ekologicznych musi być wyeksponowany człowiek jako rozumny składnik biosfery i podstawowy czynnik ekologiczny. Zatem nazwa ekologia człowieka wydaje się najbardziej trafna w odniesieniu do roli i znaczenia tej dyscypliny naukowej, albowiem wynika z potrzeb zewnętrznych systemów egzystencji ludzkości, między innymi technologicznych i psychofizycznych. Społeczne zachowania człowieka względem przyrody - przemiany postaw wartościujących, zjawisk kulturowych, postaw etycznych i religijnych, wynikające z systemów politycznych - stanowią równorzędny czynnik wewnątrz ekosystemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1415.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej