Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Bronakowski Henryk
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dyché Jill
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Widelska Urszula
(1)
Witek Marzena
(1)
Wrycza Stanisław (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
MARKETING
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
CRM
(9)
e-biznes
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
konkurencyjność
(2)
negocjacje
(2)
obsługa klienta
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przywództwo
(2)
system informatyczny
(2)
zarządzanie
(2)
Business Intelligence
(1)
KCRM
(1)
RFID
(1)
algorytm
(1)
badania marketingowe
(1)
baza danych
(1)
benchmarking
(1)
dokument elektroniczny
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-learning
(1)
e-zarządzanie
(1)
e-zdrowie
(1)
elektroniczna wymiana dokumentów
(1)
etyka
(1)
faktoring
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
informatyka
(1)
informatyka ekonomiczna
(1)
infrastruktura informatyczna
(1)
inżynieria oprogramowania
(1)
karta płatnicza
(1)
komputer
(1)
logistyka
(1)
marketing
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
marketing-mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
menedżer
(1)
merchandising
(1)
mobbing
(1)
monitoring
(1)
oprogramowanie
(1)
organizacja
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
outsourcing
(1)
podpis elektroniczny
(1)
pracoholizm
(1)
prawo
(1)
projekt informatyczny
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo logistyczne
(1)
public relations
(1)
sieć komputerowa
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
strategia marketingowa
(1)
struktury danych
(1)
system automatycznej identyfikacji
(1)
system informacyjny
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
telekomunikacja
(1)
telepraca
(1)
transfer technologii
(1)
transfer wiedzy
(1)
transport
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prowadzenie badań marketingowych w warunkach nowych wyzwań stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwiązań z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem książki jest przedstawienie tych rozwiązań zarówno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdrożeniowej. Pierwsza część książki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, które pozwalają na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga część książki jest poświęcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowań nabywców. Trzecia część książki zawiera omówienie wykorzystania metod badań marketingowych w działaniach przedsiębiorstw. W zakończeniu przedstawiono metodyczny aspekt badań związanych z implementacją marketingu relacyjnego w przedsiębiorstwach polskich, czeskich i słowackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne rozwiązania w logistyce / red. nauk. Remigiusz Kozłowski, Andrzej Sikorski. - Wyd. 2. uaktual. i rozsz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2013. - 195 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Logistyka należy obecnie do najszybciej rozwijających się dziedzin nauki i praktyki gospodarczej. Rozwój technologiczny w wielu obszarach, między innymi w telekomunikacji i informatyce, doprowadził także do istotnych zmian w logistyce. Współczesny transport i magazynowanie opierają się na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych, te zaś na systemach mobilnych, automatycznej identyfikacji i robotyce. Następuje również intensywny rozwój przedsiębiorstw logistycznych, zachodzą duże zmiany w logistyce w innych sektorach gospodarki oraz w administracji publicznej, na przykład w sądownictwie. Celem książki jest zaprezentowanie nowoczesnych koncepcji i rozwiązań z zakresu logistyki. Szczegółowo omówiono w niej: możliwości wykorzystania w logistyce usług telekomunikacyjnych; kwestie zastosowania infrastruktury informatycznej do realizacji zadań logistycznych; kierunki rozwoju transportu zewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem transportu kombinowanego i multimodalnego; problematykę automatycznej identyfikacji w logistyce, m.in. możliwości wykorzystania kodów kreskowych o zmniejszonej powierzchni oraz radiowych technologii RFID; charakterystykę przedsiębiorstw specjalizujących się w realizacji zadań z dziedziny logistyki (firmy oferujące usługi magazynowe, transportowe i spedycyjne, operatorzy logistyczni); możliwości zastosowania nowoczesnych technologii w logistyce jednostek administracji państwowej na przykładzie sądów; rolę systemów CRM w logistyce obsługi klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13566.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14592.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zróżnicowanego krajobrazu problemów badawczych oraz interdyscyplinarności w najnowszych badanich nauk o zarządzaniu. Opracowanie z powodu różnorodności tematycznej podzielono na trzy części. Pierwsza z nich została poświęcona problematyce centralnej w zarządzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga część skupia się na wybranych aspektach zarządzania w jednostkach sfery budżetowej. Trzecia część podnosi wyzwania współczesnego menedżera. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarządzaniu, wskazując na dalsze, pożądane tendencje rozwojowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11706.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12896.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest oryginalnym opracowaniem interdyscyplinarnej tematyki szeroko rozumianego efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Mając na uwadze rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw, w publikacji zostały ujęte najistotniejsze zagadnienia dotyczące nowoczesnych metod zarządzania, perspektyw i możliwości rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, wpływu technologii informatycznej na ich funkcjonowanie, zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstw oraz zagadnienia dotyczące innowacji wprowadzanych w przedsiębiorstwach. Publikacja jest zwartą pozycją wydawniczą, będącą rezultatem licznych spotkań naukowych ośrodków akademickich w kraju, współpracujących z Katedrą Informatycznych Systemów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Jest zbiorem wybranych najistotniejszych zagadnień obejmujących rozwój i doskonalenie funkcjonowania przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11410.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Informatyka ekonomiczna jest cenioną w świecie akademicką dziedziną badań i edukacji. Stanowi ona dyscyplinę naukową zajmującą się systemami informatycznymi w organizacjach, głównie gospodarczych i administracyjnych. Podręcznik stanowi syntetyczny przegląd wiedzy z dziedziny informatyki ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9796.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11310.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej