Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(8)
Author
Czakon Wojciech
(1)
Dych├ę Jill
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Witek Marzena
(1)
Wrycza Stanis┼éaw (1949- )
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: badania marketingowe ; CRM
Prowadzenie bada┼ä marketingowych w warunkach nowych wyzwa┼ä stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwi─ůza┼ä z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie tych rozwi─ůza┼ä zar├│wno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdro┼╝eniowej. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, kt├│re pozwalaj─ů na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowa┼ä nabywc├│w. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera om├│wienie wykorzystania metod bada┼ä marketingowych w dzia┼éaniach przedsi─Öbiorstw. W zako┼äczeniu przedstawiono metodyczny aspekt bada┼ä zwi─ůzanych z implementacj─ů marketingu relacyjnego w przedsi─Öbiorstwach polskich, czeskich i s┼éowackich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8845 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta ksi─ů┼╝ka to praktyczny instrukta┼╝ zarz─ůdzania wiedz─ů i relacjami z klientem dla ka┼╝dego mened┼╝era i specjalisty IT! Autor wyja┼Ťnia dok┼éadnie, jak wykorzysta─ç bazuj─ůce na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne rozwi─ůzania w logistyce / red. nauk. Remigiusz Koz┼éowski, Andrzej Sikorski. - Wyd. 2. uaktual. i rozsz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2013. - 195 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Logistyka nale┼╝y obecnie do najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö dziedzin nauki i praktyki gospodarczej. Rozw├│j technologiczny w wielu obszarach, mi─Ödzy innymi w telekomunikacji i informatyce, doprowadzi┼é tak┼╝e do istotnych zmian w logistyce. Wsp├│┼éczesny transport i magazynowanie opieraj─ů si─Ö na nowoczesnych rozwi─ůzaniach technologicznych, te za┼Ť na systemach mobilnych, automatycznej identyfikacji i robotyce. Nast─Öpuje r├│wnie┼╝ intensywny rozw├│j przedsi─Öbiorstw logistycznych, zachodz─ů du┼╝e zmiany w logistyce w innych sektorach gospodarki oraz w administracji publicznej, na przyk┼éad w s─ůdownictwie. Celem ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie nowoczesnych koncepcji i rozwi─ůza┼ä z zakresu logistyki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono w niej: mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania w logistyce us┼éug telekomunikacyjnych; kwestie zastosowania infrastruktury informatycznej do realizacji zada┼ä logistycznych; kierunki rozwoju transportu zewn─Ötrznego ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem transportu kombinowanego i multimodalnego; problematyk─Ö automatycznej identyfikacji w logistyce, m.in. mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania kod├│w kreskowych o zmniejszonej powierzchni oraz radiowych technologii RFID; charakterystyk─Ö przedsi─Öbiorstw specjalizuj─ůcych si─Ö w realizacji zada┼ä z dziedziny logistyki (firmy oferuj─ůce us┼éugi magazynowe, transportowe i spedycyjne, operatorzy logistyczni); mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania nowoczesnych technologii w logistyce jednostek administracji pa┼ästwowej na przyk┼éadzie s─ůd├│w; rol─Ö system├│w CRM w logistyce obs┼éugi klient├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13566 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14592 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zr├│┼╝nicowanego krajobrazu problem├│w badawczych oraz interdyscyplinarno┼Ťci w najnowszych badanich nauk o zarz─ůdzaniu. Opracowanie z powodu r├│┼╝norodno┼Ťci tematycznej podzielono na trzy cz─Ö┼Ťci. Pierwsza z nich zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce centralnej w zarz─ůdzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga cz─Ö┼Ť─ç skupia si─Ö na wybranych aspektach zarz─ůdzania w jednostkach sfery bud┼╝etowej. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç podnosi wyzwania wsp├│┼éczesnego mened┼╝era. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarz─ůdzaniu, wskazuj─ůc na dalsze, po┼╝─ůdane tendencje rozwojowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11706 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12896 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka jest oryginalnym opracowaniem interdyscyplinarnej tematyki szeroko rozumianego efektywnego funkcjonowania przedsi─Öbiorstw. Maj─ůc na uwadze rozw├│j i doskonalenie funkcjonowania przedsi─Öbiorstw, w publikacji zosta┼éy uj─Öte najistotniejsze zagadnienia dotycz─ůce nowoczesnych metod zarz─ůdzania, perspektyw i mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw, wp┼éywu technologii informatycznej na ich funkcjonowanie, zarz─ůdzanie wiedz─ů w rozwoju przedsi─Öbiorstw oraz zagadnienia dotycz─ůce innowacji wprowadzanych w przedsi─Öbiorstwach. Publikacja jest zwart─ů pozycj─ů wydawnicz─ů, b─Öd─ůc─ů rezultatem licznych spotka┼ä naukowych o┼Ťrodk├│w akademickich w kraju, wsp├│┼épracuj─ůcych z Katedr─ů Informatycznych System├│w Zarz─ůdzania Wydzia┼éu Zarz─ůdzania Politechniki Cz─Östochowskiej. Jest zbiorem wybranych najistotniejszych zagadnie┼ä obejmuj─ůcych rozw├│j i doskonalenie funkcjonowania przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11410 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Informatyka ekonomiczna jest cenion─ů w ┼Ťwiecie akademick─ů dziedzin─ů bada┼ä i edukacji. Stanowi ona dyscyplin─Ö naukow─ů zajmuj─ůc─ů si─Ö systemami informatycznymi w organizacjach, g┼é├│wnie gospodarczych i administracyjnych. Podr─Öcznik stanowi syntetyczny przegl─ůd wiedzy z dziedziny informatyki ekonomicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9796 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11310 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again