Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(4)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(6)
Author
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Olszański Leszek
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
FACEBOOK
(2)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(2)
BLOGI
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
WIKIPEDIA
(1)
YOU TUBE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu si─Ö zmieni┼éy. Do┼Ťwiadczeni specjali┼Ťci od promocji wiedz─ů, ┼╝e bezpo┼Ťredni kontakt z klientami w sieci to dzi┼Ť obowi─ůzek. Ka┼╝da taka relacja mo┼╝e - z po┼╝ytkiem dla firmy - przerodzi─ç si─Ö w przyja┼║┼ä. Znajomi na wag─Ö z┼éota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. To przewodnik pe┼éen podpowiedzi, trick├│w oraz inspiruj─ůcych studi├│w przypadku. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, jak: o nawi─ůza─ç kontakt z potencjalnymi klientami i w┼é─ůczy─ç si─Ö do ich rozm├│w, o zmieni─ç stron─Ö internetow─ů firmy w mocn─ů podstaw─Ö kampanii w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, o promowa─ç mark─Ö i/lub produkty oraz radzi─ç sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o ┼Ťledzi─ç rozw├│j kampanii w sieci, monitorowa─ç rozmowy na temat firmy i mierzy─ç jej sukces. Dzi┼Ť, gdy wirusowe klipy przyci─ůgaj─ů miliony widz├│w, a wpisy gwiazd Twittera ┼Ťledz─ů tysi─ůce znajomych, marketing w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych powinien sta─ç si─Ö jednym z podstawowych narz─Ödzi wykorzystywanych przez specjalist├│w od promocji. Autorzy ksi─ů┼╝ki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadz─ů ci─Ö przez ┼Ťwiat Web 2.0, gdzie autentyczno┼Ť─ç i relacje licz─ů si─Ö bardziej ni┼╝ bud┼╝et na dzia┼éania promocyjne. Sukces jest kilka klikni─Ö─ç st─ůd.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14425 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15341 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Media i dziennikarstwo internetowe / Leszek Olszański. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2012. - 328 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie.)
Bibliogr., netogr. s. 313-315. Indeks.
Internetowe ┼Ťrodki przekazu, pocz─ůtkowo ma┼éo istotny dodatek do tradycyjnych mass medi├│w, w po┼éowie pierwszej dekady XXI w. uzyska┼éy status r├│wnorz─Ödnego partnera, a na pocz─ůtku drugiej dekady XXI w. ich rozw├│j ju┼╝ znacznie je wyprzedzi┼é. Internet stworzy┼é media totalne. Osaczaj─ů nas w przestrzeni, przewijaj─ů si─Ö na wy┼Ťwietlaczach w tramwajach i autobusach, b┼éyskaj─ů w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibruj─ů w smartfonach, wype┼éniaj─ů ekrany pod┼é─ůczonych do sieci telewizor├│w. O nasz─ů uwag─Ö walcz─ů wszystkimi ┼Ťrodkami naraz ÔÇô tekstem, obrazem, d┼║wi─Ökiem i animacj─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14780 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15519 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-176.
Ksi─ů┼╝ka ma na celu pokaza─ç mo┼╝liwo┼Ťci, jakie drzemi─ů w serwisach spo┼éeczno┼Ťciowych. Przedstawia przyk┼éady firm, kt├│re dzi─Öki obecno┼Ťci w spo┼éeczno┼Ťciach odnios┼éy wielki sukces. Znajduj─ů si─Ö w niej r├│wnie┼╝ przyk┼éady takich firm, kt├│re w swoich dzia┼éaniach pope┼éni┼éy b┼é─Ödy i ponios┼éy pora┼╝k─Ö. Przedstawia mo┼╝liwo┼Ťci integracji prywatnych serwis├│w z serwisami spo┼éeczno┼Ťciowymi. Z ksi─ů┼╝ki Czytelnik dowie si─Ö, jak dzia┼éa─ç w spo┼éeczno┼Ťciach i co robi─ç, aby pozyska─ç zaufanie konsument├│w i jednocze┼Ťnie podnie┼Ť─ç sprzeda┼╝. (ze wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11166 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12165 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media s─ů nowe w pe┼énym tego s┼éowa znaczeniu. Cztery lata temu niekt├│re z nich nawet nie istnia┼éy. Autor ksi─ů┼╝ki jest nie tylko naukowcem, ale tak┼╝e odkrywc─ů, zanurzaj─ůcym si─Ö w rzeczywisto┼Ť─ç MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesi─ůtek platform blogowych. Pomaga zrozumie─ç gwa┼étowne przemiany w ┼Ťwiecie wsp├│┼éczesnych ┼Ťrodk├│w przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9919 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11520 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wieloaspektow─ů analiz─Ö sieci spo┼éeczno┼Ťciowych, poczynaj─ůc od przyczyn i skutk├│w ich powstania a┼╝ po mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zar├│wno w biznesie, jak i do komunikowania spo┼éecznego i interpersonalnego. Poza wst─Öpem, ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, zako┼äczenia, trzech aneks├│w, bibliografii oraz spisu tablic i rysunk├│w. Rozdzia┼é pierwszy jest po┼Ťwi─Öcony kwestiom definicyjnym tytu┼éowych sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i om├│wieniu podstaw funkcjonowania na przyk┼éadzie najpopularniejszego obecnie na ┼Ťwiecie serwisu spo┼éeczno┼Ťciowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej zwi─ůzane z kapita┼éem spo┼éecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci spo┼éeczno┼Ťciowych. Rozdzia┼é czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zar├│wno technicznych zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami sieci, jak i etycznych wynikaj─ůcych z wirtualnych sposob├│w komunikowania. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy istotnego i nierozerwalnie zwi─ůzanego z gospodark─ů kontekstu politycznego. Sz├│sty rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera przyk┼éady wykorzystania potencja┼éu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych w gospodarce i polityce, prezentuje tak┼╝e tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W zako┼äczeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych bada┼ä koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kszta┼étowaniu demokracji i spo┼éecze┼ästwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podej┼Ťcia do komunikacji rynkowej stworzy┼éa wyra┼║n─ů luk─Ö poznawcz─ů, kt├│rej wype┼énieniem s─ů zainteresowane zar├│wno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmuj─ůcy si─Ö m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych m.in. nad determinantami wsp├│┼éczesnej komunikacji rynkowej, mo┼╝liwo┼Ťciami zastosowania nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci personalizacji komunikat├│w, a tak┼╝e tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazuj─ůcych jednocze┼Ťnie na konwencjonalnych i nowoczesnych ┼Ťrodkach przekazu. Obok prowadzonych bada┼ä r├│wnie istotn─ů kwesti─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç publikowania ich wynik├│w, a tak┼╝e wymiana my┼Ťli i do┼Ťwiadcze┼ä os├│b zawodowo zwi─ůzanych z problematyk─ů komunikacji." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again