Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(15)
Status
only on-site
(15)
available
(7)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(15)
Author
Czerska Małgorzata
(2)
Bednarek Mariusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gitling Maciej
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Obora Hubert
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szyma┼äska Katarzyna (nauki o zarz─ůdzaniu)
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Wawak Sławomir
(1)
Weiss El┼╝bieta (1950- )
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
─ćwiklicki Marek
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(10)
ZARZ─äDZANIE
(5)
KADRY
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
BENCHMARKING
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
15 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 91-96.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w. W pierwszym scharakteryzowano przyj─Öty spos├│b rozumienia termin├│w "metoda" i "TQM". Rozdzia┼é drugi obejmuje prezentacj─Ö metod zidentyfikowanych w trakcie kszta┼étowania si─Ö koncepcji TQM. W trzecim rozdziale zaprezentowano tradycyjne klasyfikacje metod TQM, a tak┼╝e w┼éasn─ů opart─ů na historii metod. Rozdzia┼é ostatni po┼Ťwi─Öcono rozwa┼╝aniom o aktualno┼Ťci metod TQM z perspektywy wsp├│┼éczesnej gospodarki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12499 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 159-167.
Problematyka badawcza niniejszej monografii dotyczy analizy por├│wnawczej efektywno┼Ťci dzia┼éano┼Ťci organizacji, posiadaj─ůcych wdro┼╝ony i funkcjonuj─ůcy, sformalizowany system zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů wed┼éug normy ISO 9001 i organizacji, w kt├│rych funkcjonuje niesformalizowany system zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Za g┼é├│wny cel pracy przyj─Öto zbadanie wp┼éywu sformalizowanego systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů, zgodnego ze standardami ISO 9000 na efektywno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw zar├│wno w wymiarze ekonomicznym jak i organizacyjnym. Niniejsza monografia posiada charakter teoretyczny i metodyczno - empiryczny. Cz─Ö┼Ť─ç teoretyczna pracy oparto na wnikliwych studiach krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu (desk research). Wykorzystano r├│wnie┼╝ publikacje zawarte w czasopismach bran┼╝owych i specjalistycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16968 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest napisana i uporz─ůdkowana w taki spos├│b, by by┼éa mo┼╝liwie ┼éatwa w u┼╝yciu dla ka┼╝dego, kto chce znale┼║─ç i nauczy─ç si─Ö nowych metod zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů bez konieczno┼Ťci odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym ksi─ů┼╝ka ma charakter instrukta┼╝owy. Czytelnik mo┼╝e si─Ö nuczy─ç nowych narz─Ödzi lub odkry─ç wariacje i nowe zastosowania ju┼╝ znanych. Jest to zarazem poradnik uporz─ůdkowany w taki spos├│b, aby wst─Öpnie zapami─Ötane narz─Ödzie mog┼éo by─ç ┼éatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik m├│g┼é szybko zidentyfikowa─ç odpowiednie narz─Ödzie do rozwi─ůzania okre┼Ťlonego problemu czy osiagni─Öcia szczeg├│lnego celu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5043 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6129 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-245.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest zarz─ůdzaniu zmianami w przedsi─Öbiorstwie. Autor przyj─ů┼é jako punkt wyj┼Ťcia stwierdzenie, ┼╝e mo┼╝liwo┼Ťci utrzymania, a nast─Öpnie poprawy konkurencyjno┼Ťci uzale┼╝nione s─ů od zdolno┼Ťci prowadzenia przez przedsi─Öbiorstwo dzia┼éa┼ä restrukturyzacyjnych, wspieranych wdra┼╝aniem nowoczesnych technologii, zw┼éaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonuj─ů przedsi─Öbiorstwa powoduje z kolei, i┼╝ dzia┼éania te b─Öd─ů mia┼éy charakter zmian ci─ůg┼éych. W┼Ťr├│d wielu korzy┼Ťci takiego podej┼Ťcia Autor na czo┼éowym miejscu stawia "nabycie przez firm─Ö cech organizacji szczup┼éej, zwinnej i elastycznej oraz osi─ůgni─Öcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10308 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje si─Ö potrzeb─Ö doskonalenia zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotycz─ů kompetencji pracownik├│w, kapita┼éu ludzkiego, potencja┼éu spo┼éecznego i zmuszaj─ů organizacje do ulepszania i monitorowania rozwi─ůza┼ä w zakresie podnoszenia jako┼Ťci zarz─ůdzania zasobami ludzkimi. Wsp├│┼éczesny trend ZZL w organizacjach rozwija si─Ö w kierunku przekszta┼écania zasob├│w ludzkich w kapita┼é, od kt├│rego zale┼╝y warto┼Ť─ç organizacji. Kapita┼éem tym s─ů ludzie trwale zwi─ůzani z organizacj─ů i jej misj─ů, posiadaj─ůcy umiej─Ötno┼Ť─ç wsp├│lpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. W┼éa┼Ťnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15109 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Podr─Öcznik to niezb─Ödnik kdary mened┼╝erskiej i os├│b rozpoczynaj─ůcych swoj─ů przygod─Ö z zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů - student├│w oraz pracownik├│w u progu kariery. W ksi─ů┼╝ce opisano obowi─ůzuj─ůce normy, zasady ich wdra┼╝ania i wymagania stawiane przedsi─Öbiorstwom staraj─ůcym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu r├│wnie┼╝ systemy zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů oraz narz─Ödzia informatyczne wspomagaj─ůce ten proces.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12160 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-290.
W monografii om├│wione zosta┼éy uwarunkowania kszta┼étowania Zintegrowanego Systemu Zarz─ůdzania w przedsi─Öbiorstwach produkcyjno-us┼éugowych i opracowane zosta┼éy modelowe rozwi─ůzania organizacyjne zapewniaj─ůce jego skuteczne wdro┼╝enie. Tematem przewodnim s─ů zasady i tryb post─Öpowania (dobre praktyki) b─Öd─ůce przes┼éankami lub determinantami skutecznej integracji system├│w zarz─ůdzania polskich przedsi─Öbiorstw poprzez kszta┼étowanie filozofii biznesowej i praktyk dzia┼éania opartych na zarz─ůdzaniu przez jako┼Ť─ç. Uwzgl─Ödniono wsp├│┼édzia┼éania w ramach systemu zarz─ůdzania w realizacji proces├│w operacyjnych (analiza rynk├│w i oczekiwa┼ä klient├│w, wytwarzanie produkt├│w, marketing, dostawy i sprzeda┼╝) w ramach proces├│w zarz─ůdzania produktem i wspomagaj─ůcych (zarz─ůdzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotycz─ůcymi produkt├│w oraz aspekty ┼Ťrodowiska pracy i otoczenia). Procesy te umo┼╝liwiaj─ů poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsument├│w oraz stanowi─ů punkt wyj┼Ťcia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczeg├│lne znaczenie ma tu proces wytwarzania towar├│w, kt├│rego parametry technologiczne i jako┼Ťciowe wymagaj─ů monitorowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13817 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14781 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-251.
Podr─Öcznik przedstawia w mo┼╝liwie zwi─Öz┼éej formie problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z charakterystyk─ů zapewniania jako┼Ťci w przemys┼éowych procesach realizacji. G┼é├│wnym celem publikacji jest wykszta┼écenie w┼Ťr├│d student├│w wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w zakresie: podstawowych poj─Ö─ç z zakresu kwalitologii, czyli nauki o jako┼Ťci; istoty poszczeg├│lnych koncepcji zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů; r├│┼╝nic klasycznego i komleksowego zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů; mi─Ödzynarodowych standart├│w jako┼Ťci i system├│w oceny zgodno┼Ťci; instrumentarium inzynierii jako┼Ťci; in┼╝ynierii jako┼Ťci produktu, procesu, pracy oraz organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12797 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ko┼║mi┼äski - Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç i Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik adresowany jest do os├│b, kt├│re interesuj─ů si─Ö zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů. Autor ma nadziej─Ö, ┼╝e prezentowane tre┼Ťci i podej┼Ťcie oka┼╝─ů si─Ö inspiruj─ůce do w┼éasnych przemy┼Ťle┼ä na temat omawianych zagadnie┼ä. Nie ma uprzywilejowanych kr├│lewskich dr├│g na skr├│ty do jako┼Ťci. Ka┼╝demu jest pisana jego w┼éasna, wynikaj─ůca z w┼éasnych do┼Ťwiadcze┼ä, pozycji i stawianych sobie cel├│w i ka┼╝dy sam musi j─ů przej┼Ť─ç. Autor uzna sw├│j cel za spe┼éniony, je┼Ťli ta ksi─ů┼╝ka cho─ç troch─Ö w tym pomo┼╝e.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7956 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9246 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-421. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi kompendium metod i technik zarz─ůdzania przydatnych wsp├│┼éczesnym organizacjom. Sk┼éada si─Ö z 23 blok├│w tematycznych, u┼éo┼╝onych alfabetycznie. Ka┼╝dy rozdzia┼é obejmuje syntetyczne om├│wienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarz─ůdzania, wykaz literatury podstawowej i uzupe┼éniaj─ůcej, list─Ö pyta┼ä i polece┼ä, a tak┼╝e ─çwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyja┼Ťniono, czym s─ů metody i techniki zarz─ůdzania, zaprezentowano ich ewolucj─Ö, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do nast─Öpnych 22 rozdzia┼é├│w stanowi─ůcych trzon ksi─ů┼╝ki. Kolejno opisano w nich nast─Öpuj─ůce metody i techniki zarz─ůdzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metod─Ö cyklu ┼╝ycia produktu, outsoursing, PEST, pi─Ö─ç si┼é Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczn─ů kart─Ö wynik├│w, SWOT, TBS, TQM oraz zarz─ůdzanie przez delegowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14906 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15715 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Cz┼éowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarz─ůdzania. Zaczyna by─ç postrzegany w kategoriach kapita┼éu ludzkiego, mog─ůcego przynosi─ç wielk─ů warto┼Ť─ç dodan─ů organizacji. G┼é├│wnym celem publikacji jest prezentacja pogl─ůd├│w r├│┼╝nych ┼Ťrodowisk naukowych na zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemy┼Ťlenia roli i miejsca cz┼éowieka w organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12156 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 455-473.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia przydatno┼Ť─ç zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w ocenie praktyki zarz─ůdzania. W cz─Ö┼Ťci pierwszej zosta┼éy przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarz─ůdzania jako┼Ťci─ůz uwzgl─Ödnieniem podstaw ich rozwoju, wsp├│lczesnych podej┼Ť─ç i modeli. Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona rozwojowi zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Cz─Ö┼Ť─ç czwarta jest autorsk─ů propozycj─ů oceny realizacji zasad zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14134 IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14995 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
ÔÇ×Celem monografii jest wdro┼╝enie Czytelnik├│w do my┼Ťlenia kategoriami koncepcji za-rz─ůdzania oraz pokazanie istoty kierunk├│w ich rozwoju. G┼é├│wnym kryterium doboru materia┼éu prezentowanego w monografii by┼éa ch─Ö─ç zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, kt├│re obejmowa┼éyby koncepcje ju┼╝ dzi┼Ť uznawane za klasyczne ale wci─ů┼╝ jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, b─Öd─ůce efektem wprowadzania nowych podej┼Ť─ç w naukach za-rz─ůdzania. W prezentowanej monografii przewa┼╝a podej┼Ťcie zarz─ůdcze do implementacji koncep-cji zarz─ůdzania. Autorki staraj─ů si─Ö ┼é─ůczy─ç my┼Ťl teoretyczna z sytuacjami wyst─Öpuj─ůcymi w praktyce funkcjonowania organizacji. Poznanie problematyki zawartej w monografii mo┼╝e by─ç pomocne w procesach zarz─ů-dzania przedsi─Öbiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczeg├│l-no┼Ťci adresowana do student├│w i doktorant├│w kierunk├│w zarz─ůdzania i ekonomii uczelni r├│┼╝-nych typ├│w, a przede wszystkim uniwersytet├│w, os├│b podnosz─ůcych kwalifikacje z tego za-kresu oraz mened┼╝er├│w pragn─ůcych pog┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö na temat koncepcji zarz─ůdzania.ÔÇŁ Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i El┼╝biety Weiss
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16165 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 313-324.
Wsp├│┼éczesne organizacje sk┼éadaj─ů si─Ö z wzajemnie ze sob─ů po┼é─ůczonych cz─Ö┼Ťci (system├│w), w kt├│rych czynnik ludzki jest najwa┼╝niejszy, bowiem realizuje wsp├│lne okre┼Ťlone cele dla powodzenia organizacji jako ca┼éo┼Ťci. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest cz┼éowiek. Praca przedstawia organizacj─Ö jako system spo┼éeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji proces├│w pracy, zagadnienie stosunk├│w mi─Ödzyludzkich i konflikt├│w w pracy, w┼éadzy i przyw├│dztwa w organizacji, odnosi si─Ö do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarz─ůdzania organizacjami. Podejmowana problematyka ksi─ů┼╝ki ma charakter interdyscyplinarny, wyst─Öpuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarz─ůdzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12883 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13992 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podr─Öcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolo┼äskiego - obowi─ůzkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarz─ůdzania. Jego celem jest wyposa┼╝enie student├│w w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i wsp├│┼éczesnych koncepcji zarz─ůdzania. Praca sk┼éada si─Ö z dziewi─Öciu cz─Ö┼Ťci, w kt├│rych Autorzy prezentuj─ů: klasyczne koncepcje zarz─ůdzania (szko┼éy: klasyczn─ů, humanizacyjn─ů i systemow─ů), neoklasyczne idee kszta┼étowania si─Ö koncepcji zarz─ůdzania, uwarunkowania funkcjonowania wsp├│┼éczesnych organizacji i wynikaj─ůce z nich paradygmaty wsp├│┼éczesnych koncepcji zarz─ůdzania, koncepcje zorientowane na jako┼Ť─ç (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podej┼Ťcie do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na wsp├│┼édzia┼éanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedz─Ö (Knowledge Management, Organizacja ucz─ůca si─Ö, Zarz─ůdzanie innowacjami).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10884 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again