Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Lorens Roman
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Shuen Amy
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tyszkowska Marta
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
INTERNET
(5)
WEB 2.0
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
EDYTORSTWO
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MOODLE
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PROGRAMY KOMPUTEROWE
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Web 2.0
(12)
Internet
(8)
komunikacja marketingowa
(3)
media społecznościowe
(3)
serwis społecznościowy
(3)
biblioteka 2.0
(2)
blog
(2)
e-administracja
(2)
marketing elektroniczny
(2)
media masowe
(2)
platforma Moodle
(2)
Facebook
(1)
Internet Drugiej Generacji
(1)
Open Access
(1)
Second Life
(1)
Wikipedia
(1)
administracja publiczna
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
biblioteka wirtualna
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
cyberslacking
(1)
debata publiczna
(1)
decyzje zakupowe
(1)
działalność usługowa
(1)
e-Government
(1)
e-biznes
(1)
e-konsument
(1)
e-learning
(1)
e-marketing
(1)
e-zdrowie
(1)
edukacja
(1)
kampania społeczna
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
komunikacja polityczna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikator
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
książka
(1)
księgarnia
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing szeptany
(1)
modele biznesowe
(1)
nauczanie na odległość
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
oprogramowanie open source
(1)
organizacja nonprofit
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
pokolenie Internetu
(1)
polityka
(1)
portal społecznościowy
(1)
reklama
(1)
reklama internetowa
(1)
serwis wiki
(1)
sexting
(1)
sieci społecznościowe
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu drugiej generacji
(1)
strona WWW
(1)
służba zdrowia
(1)
talk show
(1)
telewizja
(1)
usługi
(1)
wydawnictwo
(1)
własność przemysłowa
(1)
zaangażowanie interesariuszy
(1)
znak jakości
(1)
znak towarowy
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Web 2.0 : przewodnik po strategiach / Amy Shuen. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. - 281 s. : il. ; 21 cm.
Książka zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7625.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8636.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 91.)
Bibliogr., netogr. s. 87-99.
Celem książki jest ukazanie znaczenia koncepcji Internetu Drugiej Generacji dla współczesnych bibliotek oraz ich użytkowników, co w dobie rosnącego zainteresowania narzędziami Web 2.0 i szerokiego ich wykorzystania staje się niezwykle istotne. Na przestrzeni ostatnich kilku lat zauważa się rosnącą uwagę środowiska bibliotekarskiego kierowaną ku tematyce Web 2.0 i możliwościom zastosowania założeń tej koncepcji w bibliotekach polskich. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony został koncepcji Internetu Drugiej Generacji. Rozdział drugi dotyczy obecności Internetu Drugiej Generacji w bibliotekach i wykorzystania koncepcji Biblioteki 2.0 na gruncie polskim. Trzecia część pracy obejmuje krytyczną analizą zjawiska Web 2.0 i próbę określenia konsekwencji jego rozwoju na szeroką skalę. Pod uwagę wzięto zarówno kulturowy, prawny, ekonomiczny jak i naukowy aspekt wykorzystania narzędzi i serwisów Internetu Drugiej Generacji. W ostatnim rozdziale omówione zostały poszczególne narzędzia Web 2.0, w szczególności serwisy społecznościowe i blogi, będące czołowymi przykładami omawianego nurtu, a także zjawisko folksonomii i serwisy stosujące mechanizm wiki, jako przykłady wykorzystania Internetu Drugiej Generacji w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16398.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Jest to przewodnik po możliwościach wykorzystania nowych technologii w nauczaniu pozwalający nauczycielowi odnaleźć się w 'cyfrowym świecie'. Książka zawiera teoretyczne wiadomości dotyczące metodyki zdalnego nauczania, prawa autorskiego w e-learningu i konkretne wskazówki pomocna w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11082.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12044.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [323]-351.
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 136)
Bibliogr. s. 213-259.
Książka jest próbą analizy kilku obszarów problemowych odnoszących się z jednej strony do kultury konwergencji i Web 2.0, z drugiej natomiast do samego zjawiska Library 2.0, jego charakterystyki oraz zmian jakie proponuje. Szczegółowej analizie poddano funkcjonalność kluczowych elementów i narzędzi wchodzących w skład koncepcji Library 2.0, a także scharakteryzowano możliwości ich praktycznego wykorzystania w poszczególnych instytucjach bibliotecznych. Książka podkreśla, że zjawisko Web 2.0 oddziałuje na ewolucję tak tradycyjnych, jak i cyfrowych bibliotek, a zmiany te mają głównie pozytywny wpływ na oferowane przez książnice usługi informacyjno-biblioteczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13429.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14823.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. 192-199.
Publikacja dostarcza lektury wyjątkowo inspirującej. Jest to oczywiście efektem atrakcyjności samego tematu, ale chyba w większym stopniu rezultatem podejścia do niego Autorki. Książka, a jest to walor wszystkich znanych mi tekstów dr Szpunar, nie zawiera „pustych myślowych przebiegów"", nie ma w nim pustosłowia - każdy rozdział daje Czytelnikowi potężną porcję konkretnej wiedzy, przybliżając świat sieci nawet temu, dla kogo wirtualna rzeczywistość jest istotną częścią jego własnej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12324.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej