Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(10)
Status
only on-site
(8)
available
(6)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(8)
Author
Gmiterek Grzegorz
(1)
Lorens Roman
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tyszkowska Marta
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
W├│jcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
┼Üwi─ůtkiewicz-Mo┼Ťny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
INTERNET
(5)
WEB 2.0
(3)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
EDYTORSTWO
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KSI─śGARSTWO
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MOODLE
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
10 results Filter
Book
In basket
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 91.)
Bibliogr., netogr. s. 87-99.
Celem ksi─ů┼╝ki jest ukazanie znaczenia koncepcji Internetu Drugiej Generacji dla wsp├│┼éczesnych bibliotek oraz ich u┼╝ytkownik├│w, co w dobie rosn─ůcego zainteresowania narz─Ödziami Web 2.0 i szerokiego ich wykorzystania staje si─Ö niezwykle istotne. Na przestrzeni ostatnich kilku lat zauwa┼╝a si─Ö rosn─ůc─ů uwag─Ö ┼Ťrodowiska bibliotekarskiego kierowan─ů ku tematyce Web 2.0 i mo┼╝liwo┼Ťciom zastosowania za┼éo┼╝e┼ä tej koncepcji w bibliotekach polskich. Praca sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w. Rozdzia┼é pierwszy po┼Ťwi─Öcony zosta┼é koncepcji Internetu Drugiej Generacji. Rozdzia┼é drugi dotyczy obecno┼Ťci Internetu Drugiej Generacji w bibliotekach i wykorzystania koncepcji Biblioteki 2.0 na gruncie polskim. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç pracy obejmuje krytyczn─ů analiz─ů zjawiska Web 2.0 i pr├│b─Ö okre┼Ťlenia konsekwencji jego rozwoju na szerok─ů skal─Ö. Pod uwag─Ö wzi─Öto zar├│wno kulturowy, prawny, ekonomiczny jak i naukowy aspekt wykorzystania narz─Ödzi i serwis├│w Internetu Drugiej Generacji. W ostatnim rozdziale om├│wione zosta┼éy poszczeg├│lne narz─Ödzia Web 2.0, w szczeg├│lno┼Ťci serwisy spo┼éeczno┼Ťciowe i blogi, b─Öd─ůce czo┼éowymi przyk┼éadami omawianego nurtu, a tak┼╝e zjawisko folksonomii i serwisy stosuj─ůce mechanizm wiki, jako przyk┼éady wykorzystania Internetu Drugiej Generacji w praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16398.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Jest to przewodnik po mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania nowych technologii w nauczaniu pozwalaj─ůcy nauczycielowi odnale┼║─ç si─Ö w 'cyfrowym ┼Ťwiecie'. Ksi─ů┼╝ka zawiera teoretyczne wiadomo┼Ťci dotycz─ůce metodyki zdalnego nauczania, prawa autorskiego w e-learningu i konkretne wskaz├│wki pomocna w tworzeniu materia┼é├│w dydaktycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11082.V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12044.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [323]-351.
We wsp├│┼éczesnej, niezwykle z┼éo┼╝onej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie ka┼╝dej firmy staje si─Ö odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomen├│w spo┼éecznych staje si─Ö to, ┼╝e rozproszone i lu┼║no po┼é─ůczone ze sob─ů jednostki (konsumenci) potrafi─ů si─Ö samoorganizowa─ç, tworzy─ç wirtualne spo┼éeczno┼Ťci i dobrowolnie ze sob─ů wsp├│┼épracowa─ç. Jak dok┼éadnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywo┼éane rozwojem i ekspansj─ů technologii sieciowych przekszta┼écaj─ů biznes? Czy wymuszaj─ů zmian─Ö dotychczasowych praktyk i stwarzaj─ů warunki dla nowej jako┼Ťci spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu? Ksi─ů┼╝ka odpowiada na te pytania, a tak┼╝e na pytania zwi─ůzane ze skutkami zmian technologicznych, spo┼éecznych i kulturowych wywo┼éanych rozwojem nowych technologii (zw┼éaszcza Web 2.0) dla proces├│w zarz─ůdzania organizacjami, w szczeg├│lno┼Ťci dla koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13506.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 136)
Bibliogr. s. 213-259.
Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů analizy kilku obszar├│w problemowych odnosz─ůcych si─Ö z jednej strony do kultury konwergencji i Web 2.0, z drugiej natomiast do samego zjawiska Library 2.0, jego charakterystyki oraz zmian jakie proponuje. Szczeg├│┼éowej analizie poddano funkcjonalno┼Ť─ç kluczowych element├│w i narz─Ödzi wchodz─ůcych w sk┼éad koncepcji Library 2.0, a tak┼╝e scharakteryzowano mo┼╝liwo┼Ťci ich praktycznego wykorzystania w poszczeg├│lnych instytucjach bibliotecznych. Ksi─ů┼╝ka podkre┼Ťla, ┼╝e zjawisko Web 2.0 oddzia┼éuje na ewolucj─Ö tak tradycyjnych, jak i cyfrowych bibliotek, a zmiany te maj─ů g┼é├│wnie pozytywny wp┼éyw na oferowane przez ksi─ů┼╝nice us┼éugi informacyjno-biblioteczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13429.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä autorki jest spos├│b wykorzystania ┼Ťrodowiska Internetu, w tym szczeg├│lnie Web 2.0, w dzia┼éalno┼Ťci polskich instytucji ksi─ů┼╝ki. G┼é├│wnym celem przeprowadzonych bada┼ä by┼éo okre┼Ťlenie zakresu i form zastosowania medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji ksi─ů┼╝ki w Polsce, z naciskiem na pokazanie r├│┼╝nic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 14823.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytu┼éowe zmiany dotycz─ů zar├│wno sfery technologicznej, instrument├│w, za pomoc─ů kt├│rych si─Ö komunikujemy, tre┼Ťci, kt├│re s─ů/mog─ů by─ç komunikowane, jak te┼╝ charakteru nadawcy i odbiorcy komunikat├│w. W pierwszej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki opisywane s─ů media, kt├│re jak nigdy wcze┼Ťniej musz─ů poszukiwa─ç swojej to┼╝samo┼Ťci. W drugiej cz─Ö┼Ťci omawiane s─ů problemy zwi─ůzane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest zwi─ůzane z komunikowaniem marketingowym, reklam─ů, public relations. W ostatniej cz─Ö┼Ťci pojawiaj─ů si─Ö analizy Web 2.0. (ze wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11161.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wieloaspektow─ů analiz─Ö sieci spo┼éeczno┼Ťciowych, poczynaj─ůc od przyczyn i skutk├│w ich powstania a┼╝ po mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zar├│wno w biznesie, jak i do komunikowania spo┼éecznego i interpersonalnego. Poza wst─Öpem, ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, zako┼äczenia, trzech aneks├│w, bibliografii oraz spisu tablic i rysunk├│w. Rozdzia┼é pierwszy jest po┼Ťwi─Öcony kwestiom definicyjnym tytu┼éowych sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i om├│wieniu podstaw funkcjonowania na przyk┼éadzie najpopularniejszego obecnie na ┼Ťwiecie serwisu spo┼éeczno┼Ťciowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej zwi─ůzane z kapita┼éem spo┼éecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci spo┼éeczno┼Ťciowych. Rozdzia┼é czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zar├│wno technicznych zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami sieci, jak i etycznych wynikaj─ůcych z wirtualnych sposob├│w komunikowania. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy istotnego i nierozerwalnie zwi─ůzanego z gospodark─ů kontekstu politycznego. Sz├│sty rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera przyk┼éady wykorzystania potencja┼éu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych w gospodarce i polityce, prezentuje tak┼╝e tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W zako┼äczeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych bada┼ä koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kszta┼étowaniu demokracji i spo┼éecze┼ästwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz akt├│w prawnych i orzecznictwa przy niekt├│rych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzy┼éa przed dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů nowe kana┼éy bezpo┼Ťredniego kontaktu z konsumentem, kt├│re umo┼╝liwiaj─ů precyzyne poznanie jego potrzeb i przesy┼éanie komunikat├│w reklamowych. Jednak┼╝e prowadzenie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym mo┼╝e wywo┼éywa─ç r├│wnie┼╝ wiele nowych zagro┼╝e┼ä, zar├│wno dla konsument├│w, jak i konkurent├│w oraz interesu publicznego. Jednocze┼Ťnie ze wzgl─Ödu na bezprecedensowe tempo post─Öpu technologicznego mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje si─Ö organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, w obr─Öbie kt├│rych uwidacznia si─Ö nieadekwatno┼Ť─ç istniej─ůcych uregulowa┼ä prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, b─Öd─ůca prac─ů zbiorow─ů zespo┼éu autor├│w, pracownik├│w Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematyk─Ö zastosowania nowych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych, zar├│wno w uj─Öciu teoretycznym - przedstawiaj─ůc bogactwo nowoczesnych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych oraz definiuj─ůc i porz─ůdkuj─ůc omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizuj─ůc aplikacj─Ö nowych narz─Ödzi i technik w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci non profit: w kampaniach spo┼éecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zar├│wno do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i praktyk├│w gospodarczych oraz mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami non profit, zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie problematyk─ů komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again