Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Calderhead James
(1)
Gates Peter
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Słowo kluczowe
academic philosophy
(1)
education
(1)
education studies
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reflection has become widely recognized as a crucial element in the professional growth of teachers. Terms such as reflective teaching enquiry-orientated teacher education, teachers as researchers and reflective practitioner have become quite prolific in discussions of classroom practice and professional development. It is frequently presumed that reflection is an intrinsically good and desirable aspect of teaching and teacher education and that teachers, in becoming more reflective, will in some sense be better teachers, though such claims have been rarely subject to detailed scrutiny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3205.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3204.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej