Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Cook Guy
(1)
Dyer Gillian
(1)
Gore Sylee
(1)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(1)
Wojtasiak Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(3)
polski
(1)
Odbiorca
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Temat
Język angielski
(2)
Reklama
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Język środowiskowy
(1)
Językoznawstwo
(1)
MARKETING
(1)
Marketing
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
REKLAMA
(1)
Słownictwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
advertising
(4)
English language
(2)
marketing
(2)
vocabulary
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
business English
(1)
discourse analysis
(1)
grammar
(1)
language of advertising
(1)
media
(1)
phraseology
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Advertising as communication / Gillian Dyer. - London ; New York : Routledge, 1999. - XIV, 230 pages : illustrations ; 21 cm.
(Studies in culture and communication.)
Includes bibliographies and index.
Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19344.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19343.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Discourse of Advertising explores the language of contemporary advertising. Cook argues that advertisements are always in complex interaction with the texts around them, with music and pictures, and with the people who make and experience them. This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. Advertisements span a range of mediums from billboards to email and the author sensitively analyses their social functions and effects on the individual. New advertisements include those for Barnardos and the Royal Navy,Philips, Wonderbra and Wrigleys, and the book has also been substantially rewritten. This is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19350.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19349.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for Marketing & Advertising / Sylee Gore. - Oxford : Oxford University Press, 2007. - 80 s. : il. kolor. ; 26 cm + dysk optyczny (MultiROM)
(Oxford Business English)
(Express Series)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
English for Marketing & Advertising is part of the Express Series. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular cousebook, on its own, as a stand-alone intensive specialist course, or for self-study. English for Marketing & Advertising will help prepare you to work internationally in this profession.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12829.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13910.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Business English : Marketing and advertising : średni B1-B2. - Poznań : SuperMemo World sp. z o.o., [copyright 2018]. - 128 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Business English)
Na okładce: Business English. Angielski: Marketing and advertising.
Kurs języka angielskiego Business English-marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21776.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21775.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej