Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(2)
Author
Barska Anetta
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
REKLAMA
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podr─Öcznik ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů, staj─ůc si─Ö swoistym przewodnikiem po ┼Ťwiecie reklamy, w kt├│rym zaczynaj─ů dominowa─ç nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapozna─ç si─Ö z kluczowymi narz─Ödziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu medi├│w, a tak┼╝e dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku b─Öd─ů dokonywa┼éy si─Ö zmiany w ┼Ťwiecie medi├│w. Autorzy wyja┼Ťniaj─ů Czytelnikowi r├│┼╝nice pomi─Ödzy tradycyjn─ů reklam─ů a jej odmian─ů on-line, dostarczaj─ů r├│wnie┼╝ odpowiedzi na pytanie jak kszta┼étowa─ç wizerunek w sieci oraz tworzy─ç pozytywne relacje z klientem spo┼éeczno┼Ťciowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again