Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
Status
available
(21)
only on-site
(19)
Branch
Magazyny
(12)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(19)
Author
Gierszewska Gra┼╝yna
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Berliński Lechosław
(1)
Bia┼éas Tomasz (1964- )
(1)
Boydell Tom
(1)
Czapiewski Miros┼éaw (1963- )
(1)
Dancewicz Bo┼╝ena
(1)
DeCenzo David A
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Leary Malcolm
(1)
Lisiński Marek
(1)
Luecke Richard
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Strahl Danuta
(1)
Strzy┼╝ewska Marianna
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
W├│jcik Leszek
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(15)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(8)
ZARZ─äDZANIE
(6)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(5)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(4)
MARKETING
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KADRY
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
20 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystuj─ůc swoje do┼Ťwiadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz dzia┼éalno┼Ťci konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiot├│w gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiaj─ů praktyczne zastosowanie narz─Ödzi projektowania, wdro┼╝enia i kontroli strategii organizacji. Opieraj─ůc swoje rozwa┼╝ania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii cel├│w strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasob├│w organizacji, struktur projekt├│w typu biznes plan oraz spo┼éecznych uwarunkowa┼ä skutecznego wdro┼╝enia przygotowanych rozwi─ůza┼ä projektowych przedstawiaj─ů narz─Ödzia ich skonstruowania. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy wzbogacono o praktyczne przyk┼éady opisuj─ůce zastosowanie danego narz─Ödzia w praktyce projektowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W┼éa┼Ťciwie przeprowadzona identyfikacja potrzeb szkoleniowych stwarza solidne podstawy dla organizowania szkole┼ä w firmie. W procesie rozpoznawania potrzeb powinny by─ç brane pod uwag─Ö cele organizacji, efektywno┼Ť─ç pracy zatrudnionych w niej os├│b oraz mo┼╝liwo┼Ťci uczenia si─Ö i rozwoju. Ksi─ů┼╝ka przedstawia metody i techniki, kt├│re pomagaj─ů powi─ůza─ç potrzeby indywidualne z potrzebami ca┼éej organizacji pracy z nauk─ů i likwidacji sprzeczno┼Ťci mi─Ödzy potrzebami pracy. Omawiaj─ů: metody gromadzenia danych niezb─Ödnych do przetworzenia identyfikacji; proces por├│wnania i analizy uzyskanych danych; metody okre┼Ťlania potrzeb szkoleniowych; role, relacje i umiej─Ötno┼Ťci ludzi zaanga┼╝owanych w proces; kolejne etapy przeprowadzania procesu; program "Investors in People".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8196.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Umiej─Ötne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala oceni─ç szanse przedsi─Öbiorstwa na rynku i przewidzie─ç czyhaj─ůce na nie zagro┼╝enia. Dzi─Öki temu mo┼╝na ograniczy─ç ryzyko b┼é─Ödnych decyzji, aby lepiej sobie radzi─ç na silnie konkurencyjnych rynkach. W podr─Öczniku zosta┼éy przedstawione metody analizy strategicznej najcz─Ö┼Ťciej stosowane w zarz─ůdzaniu strategicznym. S─ů to metody s┼éu┼╝─ůce do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewn─Ötrznej przedsi─Öbiorstwa. Szczeg├│┼éowo zosta┼éa przedstawiona analiza SWOT, pozwalaj─ůca zbada─ç wn─Ötrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupe┼énieniem podr─Öcznika s─ů zestawy ─çwicze┼ä, ucz─ůce samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych w wy┼╝szych uczelniach r├│┼╝nych typ├│w, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie, a tak┼╝e przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3885 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3879 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1] (10 egz.)
Book
In basket
Umiej─Ötne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala oceni─ç szanse przedsi─Öbiorstwa na rynku i przewidzie─ç czyhaj─ůce na nie zagro┼╝enia. Dzi─Öki temu mo┼╝na ograniczy─ç ryzyko b┼é─Ödnych decyzji, aby lepiej sobie radzi─ç na silnie konkurencyjnych rynkach. W podr─Öczniku zosta┼éy przedstawione metody analizy strategicznej najcz─Ö┼Ťciej stosowane w zarz─ůdzaniu strategicznym. S─ů to metody s┼éu┼╝─ůce do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewn─Ötrznej przedsi─Öbiorstwa. Szczeg├│┼éowo zosta┼éa przedstawiona analiza SWOT, pozwalaj─ůca zbada─ç wn─Ötrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupe┼énieniem podr─Öcznika s─ů zestawy ─çwicze┼ä, ucz─ůce samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych w wy┼╝szych uczelniach r├│┼╝nych typ├│w, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie, a tak┼╝e przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16644.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16643.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Umiej─Ötne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala oceni─ç szanse przedsi─Öbiorstwa na rynku i przewidzie─ç czyhaj─ůce na nie zagro┼╝enia. Dzi─Öki temu mo┼╝na ograniczy─ç ryzyko b┼é─Ödnych decyzji, aby lepiej sobie radzi─ç na silnie konkurencyjnych rynkach. W podr─Öczniku zosta┼éy przedstawione metody analizy strategicznej najcz─Ö┼Ťciej stosowane w zarz─ůdzaniu strategicznym. S─ů to metody s┼éu┼╝─ůce do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewn─Ötrznej przedsi─Öbiorstwa. Szczeg├│┼éowo zosta┼éa przedstawiona analiza SWOT, pozwalaj─ůca zbada─ç wn─Ötrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupe┼énieniem podr─Öcznika s─ů zestawy ─çwicze┼ä, ucz─ůce samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych w wy┼╝szych uczelniach r├│┼╝nych typ├│w, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie, a tak┼╝e przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1252 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1254.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 1736.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zasadniczym celem prezentowanej pracy jest uporz─ůdkowanie i opis podstawowych metod stosowanych w ramach analizy strategicznej. Chocia┼╝ na rynku polskim spotka─ç mo┼╝na pozycje po┼Ťwi─Öcone problemowi analizy strategicznej, to wydaje si─Ö, i┼╝ metody analizy strategicznej nie s─ů jednak jeszcze dostatecznie spopularyzowane. St─ůd pomys┼é stworzenia niniejszego opracowania. Opracowanie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego - zar├│wno dla s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych studiuj─ůcych t─Ö problematyk─Ö, jak i dla praktyk├│w, kierownictwa przedsi─Öbiorstw, mened┼╝er├│w, kt├│rzy d─ů┼╝─ů do doskonalenia metod zarz─ůdzania swoj─ů firm─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4587.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W tym poradniku starano si─Ö przedstawi─ç istot─Ö biznesplanu, zasady jego opracowania i sposoby prezentacji danych, w mo┼╝liwie przyst─Öpnej formie j─Özykowej. W pierwszym rozdziale zosta┼éy przedstawione podstawy metodyczne biznesplanu. W drugim rozdziale przybli┼╝ono zagadnienie bazy wyj┼Ťciowej do opracowania biznesplanu. Baza ta jest cz─Ö┼Ťci─ů sk┼éadow─ů planu, w jego cz─Ö┼Ťci pocz─ůtkowej. W trzecim rozdziale pokazano jedno z mo┼╝liwych opracowa┼ä biznesplanu. Zamieszczony na pocz─ůtku s┼éowniczek wa┼╝niejszych poj─Ö─ç i zestaw miernik├│w ekonomiczno-finansowych dodatkowo wzbogaca zawarto┼Ť─ç poradnika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7191.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8079.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce scharakteryzowano 28 metod formu┼éowania strategii organizacji. Autor pokaza┼é, czym jest planowanie strategiczne oraz na czym polega istota metod planowania strategicznego, a nast─Öpnie przedstawi┼é metody analizy makrootoczenia, metody analizy otoczenia konkurencyjnego, metody analizy potencja┼éu strategicznego organizacji oraz metody zintegrowane.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2423 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2424.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu w┼éa┼Ťciwych rzeczy, a jej wdro┼╝enie - na w┼éa┼Ťciwym robieniu rzeczy. Aby firma mog┼éa odnie┼Ť─ç sukces, oba te etapy strategii musz─ů by─ç do siebie dopasowane i dobrze zarz─ůdzane. Niniejsza ksi─ů┼╝ka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i do┼Ťwiadczenia wielu ludzi - od wiod─ůcych my┼Ťlicieli po strateg├│w wojskowych dysponuj─ůcych wiedz─ů i przydatnymi narz─Ödziami, kt├│re s─ů im niezb─Ödne, aby mogli aktywnie i z odpowiedni─ů pewno┼Ťci─ů siebie uczestniczy─ç w przygotowywaniu i realizacji w┼éasnej strategii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11095.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza jest czym┼Ť wi─Öcej ni┼╝ tylko stosowaniem gotowych narz─Ödzi. Jest to tak┼╝e umiej─Ötno┼Ť─ç dobierania narz─Ödzi oraz ich tworzenia, je┼Ťli istnieje taka potrzeba. Analityk jest g┼é├│wnym narz─Ödziem pomiaru. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tych obszaraKsi─ů┼╝ka nie jest typowym podr─Öcznikiem. Nie koncentruje si─Ö bowiem na wydobyciu tych pogl─ůd├│w, kt├│re s─ů powszechnie przyj─Öte w literaturze. Przedstawia te, kt├│re z punktu widzenia przyj─Ötej koncepcji pracy s─ů istotne. Nie zawiera te┼╝ w┼éa┼Ťciwych dla podr─Öcznik├│w ─çwicze┼ä i zada┼ä., kt├│re wymaga┼éy uporz─ůdkowania i uzupe┼énienia, i s─ů istotne dla marketingu. S─ů to g┼é├│wnie analiza klient├│w i analiza marketingu mix. Ponadto dodana zosta┼éa analiza sprzeda┼╝y, jako punkt wyj┼Ťcia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
In┼╝ynieria projektowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Konstrukcja i technologia" zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce zarz─ůdzania strategicznego. Tematyka tego rodzaju podejmowana jest w literaturze w ostatnim okresie bardzo cz─Östo, jednak nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e podej┼Ťcie zaprezentowane w recenzowanej pracy jest bardzo oryginalne, niecz─Östo spotykane w publikacjach z tej dziedziny. (...) Oryginalno┼Ť─ç pracy to oparcie si─Ö na tezie, ┼╝e ?istniej─ů dwie in┼╝ynierie w ramach zarz─ůdzania strategicznego - in┼╝ynieria konstrukcji strategicznej i in┼╝ynieria technologii strategii?, kt├│re s─ů sp├│jne ze sob─ů i stanowi─ů osnow─Ö ksi─ů┼╝ki. In┼╝ynieria konstrukcji strategii (autor L. Berli┼äski) obejmuje: mened┼╝ersk─ů koncepcj─ů strategii, modelowanie system├│w strategicznych, empiryczny przyk┼éad modelu strategii oraz in┼╝ynieryjne aspekty zarz─ůdzania projektami strategii. Za┼Ť technologia konstrukcji strategii (autor I. Penc-Pietrzak) obejmuje: procedur─Ö budowy strategii, podstawowe metody analizy otoczenia, analizy potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, analiz─Ö SWOT/TOWS oraz formu┼éowanie zalece┼ä strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10295.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka omawia problematyk─Ö oceny rozwoju regionalnego, uwzgl─Ödniaj─ůc klasyczne podej┼Ťcia zwi─ůzane z teori─ů rozwoju regionalnego oraz wspomagaj─ůce i wykorzystuj─ůce aparat formalny wsp├│┼éczesnych metod ekonometrycznych. Rozdzia┼é pierwszy stanowi wprowadzenie do problematyki bada┼ä, wskazuj─ůc teoretyczne aspekty rozwoju regionalnego, jego czynniki i mo┼╝liwo┼Ťci pomiaru. Rozdzia┼é drugi pokazuje baz─Ö informacyjn─ů do bada┼ä regionalnych w ich europejskim wymiarze. Rozdzia┼é trzeci to prezentacja klasycznych metod oceny rozwoju regionalnego, natomiast czwarty zawiera procedury regionalnego planowania strategicznego. Kolejne rozdzia┼éy prezentuj─ů mo┼╝liwo┼Ťci kwantyfikacji rozwoju regionalnego za pomoc─ů miar agregatowych, wykorzystanie metod klasyfikacji do pog┼é─Öbiania wiedzy o rozwoju region├│w oraz nowoczesne i zaawansowane narz─Ödzia modelowania i mo┼╝liwo┼Ťci ich zastosowania do oceny rozwoju regionalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11750.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12942.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autor stara┼é si─Ö po┼é─ůczy─ç do┼Ťwiadczenia praktyk├│w dzia┼éaj─ůcych w poszczeg├│lnych dzia┼éach sektora non profit z dost─Öpnymi wynikami bada┼ä akademickich, proponuje konkretne rozwi─ůzania marketingowe, dzi─Öki kt├│rym mo┼╝na znacznie poprawi─ç skuteczno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä organizacji non profit i zwi─Ökszy─ç ich wp┼éyw na otoczenie, w kt├│rym funkcjonuj─ů. Opisuje r├│wnie┼╝ zasady post─Öpowania przy ubieganiu si─Ö o dofinansowanie oraz omawia sposoby uzyskiwania wsparcia finansowego od darczy┼äc├│w indywidualnych i komercyjnych. Radzi, w jaki spos├│b prowadzi─ç skuteczne kampanie informacyjne, a tak┼╝e kampanie marketingu spo┼éecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6345 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5179.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik, kt├│ry w kompleksowy spos├│b ujmuje problematyk─Ö marketingu. Obecne wydanie zosta┼éo rozszerzone o kilka nowych temat├│w, takich jak marketing bezpo┼Ťredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co wi─Öcej, w ksi─ů┼╝ce om├│wiono do┼Ťwiadczenia przedsi─Öbiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontakt├│w mi─Ödzynarodowych, a tak┼╝e ┼Ťcis┼éych zwi─ůzk├│w Autor├│w z wieloma firmami. W nowej wersji podr─Öcznika zosta┼éy zachowane te rozwi─ůzania metodyczne, kt├│re potwierdzi┼éy swoj─ů warto┼Ť─ç w dotychczasowych do┼Ťwiadczeniach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5963 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5959.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.5956.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C], 7265.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarz─ůdzania. Mened┼╝erowie musz─ů posi─ů┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ť─ç przewidywania przysz┼éej pozycji firmy, bra─ç pod uwag─Ö r├│┼╝ne opcje rozwoju, identyfikowa─ç zewn─Ötrzne i wewn─Ötrzne czynniki sukcesu, umie─ç ocenia─ç i ogranicza─ç ryzyko, a tak┼╝e przedsi─Öbiorcze wykorzystywa─ç szans─Ö. Dostosowywanie si─Ö do zmian zewn─Ötrznych wymaga jasnego okre┼Ťlenia perspektyw rozwoju firmy w spos├│b zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarz─ůdzania opartych na wizji przysz┼éo┼Ťci.Takie podej┼Ťcie da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsi─Öbiorstwa zosta┼éo zaprezentowane w niniejszej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14397 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14396.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9239.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10964.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybli┼╝a Czytelnikowi tematyk─Ö zarz─ůdzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie zwi─ůzane z konkurencyjno┼Ťci─ů, a tak┼╝e strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdra┼╝ania na wszystkich szczeblach organizacji. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarz─ůdzania strategicznego, strategiczna karta wynik├│w, zarz─ůdzanie wiedz─ů i technologi─ů oraz systemy zarz─ůdzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowan─ů, zaawansowan─ů wiedz─Ö w dziedzinie zarz─ůdzania strategicznego w przedsi─Öbiorstwie. Opr├│cz podstawowych wiadomo┼Ťci prezentuje nowe koncepcje zarz─ůdzania strategicznego, kt├│re s─ů odpowiedzi─ů na wzrost ryzyka i niepewno┼Ťci dzia┼éania przedsi─Öbiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umi─Ödzynarodowienia przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11646.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to po┼é─ůczenie kilku element├│w: dobrego pomys┼éu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarz─ůdzania ni─ů w burzliwych czasach. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istot─ů zarz─ůdzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiej─Ötno┼Ťci i narz─Ödzia pomagaj─ů mened┼╝erom w ich codziennej pracy oraz jak rozwi─ůzywa─ç typowe problemy firmy. Intencj─ů autor├│w jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarz─ůdzania przydatnej w codziennym zyciu, kt├│ra powinna stanowi─ç inspiracj─Ö w poszukiwaniu w┼éasnej recepty na sukces w biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"MarketingÔÇŁ, fundamentalne dzie┼éo Kotlera ukazuje si─Ö od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzaj─ůc emocje oraz stanowi─ůc ┼║r├│d┼éo wiedzy o marketingu. Podstaw─ů tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupe┼éniona jedenasta edycja ameryka┼äska z 2003 roku. Cho─ç to od dawna podstawowy podr─Öcznik, autor wci─ů┼╝ zaskakuje trze┼║wo┼Ťci─ů spojrzenia, wnikliwo┼Ťci─ů i umiej─Ötno┼Ťci─ů przewidywania. Prezentuj─ůc najnowsze poj─Öcia, teorie i strategie, k┼éadzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunk├│w prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Umiej─Ötne po┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů sprawia, ┼╝e dzie┼éo Kotlera jest nadal aktualne i ┼╝ywe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-364. Indeks.
Nowoczesny podr─Öcznik akademicki, w kt├│rym autor w jasny i przyst─Öpny spos├│b wyja┼Ťnia zawi┼ée kwestie zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem, si─Ögaj─ůc po przyk┼éady zaczerpni─Öte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnie┼ä. Du┼╝─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest jej struktura, w kt├│rej zosta┼éy wyodr─Öbnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadk├│w, umo┼╝liwiaj─ůce ┼éatwe powt├│rzenie materia┼éu. Podr─Öcznik jest podzielony na 14 rozdzia┼é├│w-wyk┼éad├│w, w kt├│rych autor omawia m.in.: teorie zarz─ůdzania, spo┼éeczny kontekst dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa, ┼Ťrodowisko przedsi─Öbiorstwa, proces podejmowania decyzji, planowanie, organizowanie, zarz─ůdzanie kadrami, zachowania organizacyjne, przewodzenie, przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç, kontrolowanie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13336.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14342.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy podr─Öcznika szczeg├│┼éowo rozwa┼╝aj─ů wyzwania stoj─ůce przed kierownikami w XXI w., wykazuj─ůc si─Ö przy tym zwi─Öz┼éym stylem, skupieniem uwagi na zagadnieniach istotnych dla czytelnika oraz umiej─Ötno┼Ťci─ů doboru odpowiednich przyk┼éad├│w i rysunk├│w o┼╝ywiaj─ůcych prezentowane koncepcje. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki oparto na czterech tradycyjnych funkcjach zarz─ůdzania - planowaniu, organizowaniu, przewodzeniu i kontroli. Ponadto zosta┼é on uzupe┼éniony tematami, z kt├│rymi kierownicy maj─ů wsp├│┼écze┼Ťnie do czynienia, oraz trzema mpodu┼éami zawieraj─ůcymi zar├│wno opis rozwoju teorii zarz─ůdzania i popularnych technik ilo┼Ťciowych wykorzystywanych dzi┼Ť w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, jak i informacje dotycz─ůce karier kerowniczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1860.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again