Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
available
(10)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(6)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(5)
Author
Pasek Joanna
(3)
Wa┼Ťko Zbigniew
(2)
Dobrzański Jarosław
(1)
Jabłoński Paweł
(1)
Jońca Rafał
(1)
Keefe Matthew
(1)
Mullen Tony (1971- )
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Vogeleer David
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
3D Studio
(4)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(3)
FLASH (program komuterowy)
(3)
PROGRAMY GRAFICZNE
(3)
BLENDER (informat.)
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
PHP
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
STRONY WWW
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(6)
8 results Filter
Book
In basket
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional / tł. Łukasz Schmidt. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 391 s. : il. kolor. ; 23 cm.
(Oficjalny Podr─Öcznik)
Indeks.
,,Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podr─Öcznik" to kolejna ksi─ů┼╝ka w bestsellerowej serii podr─Öcznik├│w z ─çwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zesp├│┼é specjalist├│w z grupy Adobe Creative Team zapozna Ci─Ö z nowo┼Ťciami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezb─Ödnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Ka┼╝da kolejna strona, ka┼╝da lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przyst─Öpny spos├│b. W trakcie lektury dowiesz si─Ö, jak tworzy─ç symbole, dodawa─ç animacj─Ö oraz wykorzystywa─ç przekszta┼écenia i kinematyk─Ö odwrotn─ů. Ponadto b─Ödziesz mie─ç okazj─Ö opanowa─ç j─Özyk ActionScript. W┼éa┼Ťnie dzi─Öki niemu Twoje strony mog─ů zyska─ç na atrakcyjno┼Ťci, interaktywno┼Ťci, a Ty sam mo┼╝esz zrealizowa─ç wszystko, co tylko sobie zamarzysz. W┼Ťr├│d poruszanych temat├│w znajdziesz r├│wnie┼╝ te po┼Ťwi─Öcone pracy z materia┼éem audio i wideo, publikacji efekt├│w pracy w sieci, osadzaniu czcionek oraz tworzeniu i edytowaniu symboli. Ksi─ů┼╝ka stanowi idealny podr─Öcznik dla os├│b chc─ůcych rozpocz─ů─ç przygod─Ö z Adobe Flash. Natomiast osoby zaznajomione z technologi─ů Flash oraz narz─Ödziem Adobe Flash zainteresuje metodologia pracy specjalist├│w z firmy Adobe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12029.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
3 ds max 7 : ─çwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 122 s. : rys. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra wprowadzi Czytelnika w ┼Ťwiat grafiki i animacji 3D, wykonuj─ůc kolejne ─çwiczenia, przy u┼╝yciu r├│┼╝nych narz─Ödzi i metod modelowania. Publikacja zwiera r├│┼╝ne sposoby tworzenia animacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4507 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Blender : mistrzowskie animacje 3D / Tony Mullen ; [t┼é. Zbigniew Wa┼Ťko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 466, [6] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Blender to narz─Ödzie do wizualizacji obiekt├│w architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych, oderuj─ůcy wiele narz─Ödzi do tworzenia animacji. Ksi─ů┼╝ka zawiera szczeg├│┼éowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem, m.in.: zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skrypt├│w i generowania efekt├│w specjalnych za pomoc─ů mistrzowskich narz─Ödzi Blendera. Czytelnik dowie si─Ö mi─Ödzy innymi, jak profesjonalnie przygotowa─ç sceny do silnika gier i jak w tym ┼Ťrodowisku u┼╝ywa─ç Pythona, pozna tajniki rze┼║bienia, komponowania i edycji wideo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13010.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(─ćwiczenia Praktyczne)
Ksi─ů┼╝ka pozwala na poznanie interfejsu programu 2ds Max 2012 i wykorzystania podstawowych narz─Ödzi programu. Zosta┼éy w niej om├│wione mi─Ödzy innymi nast─Öpuj─ůce zagadnienia: moelowanie postaci, budowanie sceny, sk├│ra i szkielet, czyli jak przygotowa─ç posta─ç do animacji, animacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12997.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblia. Wiedza obiecana)
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi kompletne ┼║r├│d┼éo informacji na temat technologii Flash i PHP. Prezentuje podstawy tej technologii, a tak┼╝e sposoby u┼╝ywania bazy danych MySQL oraz weryfikacji po┼é─ůczenia Flash-PHP. Zawiera informacje o: obs┼éudze danych w r├│┼╝nych formatach, tworzeniu formularzy, wykorzystywaniu ciasteczek i stosowaniu dodatkowych bibliotek. Ponadto zawiera wiedz─Ö na temat korzystania z gniazd, gwarancji bezpiecze┼ästwa aplikacji oraz tworzenia rozbudowanych serwis├│w www.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13933.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14841.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [t┼é.: Zbigniew Wa┼Ťko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 1494 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta DVD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka. P┼éyta DVD zawiera pliki niezb─Ödne do wykonania opisywanych w ksi─ů┼╝ce ─çwicze┼ä, bibliotek─Ö modeli 3D, wersj─Ö pr├│bn─ů programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w ┼Ťrodowisku grafik├│w 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, pocz─ůwszy od tych najprostszych, a sko┼äczywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie si─Ö, w jaki spos├│b skonfigurowa─ç swoje ┼Ťrodowisko pracy, wykorzystywa─ç podstawowe obiekty, przekszta┼éca─ç je, obraca─ç i skalowa─ç. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, o┼Ťwietlenia oraz wykorzystywania r├│┼╝nych rodzaj├│w materia┼é├│w. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie w┼éasnych animacji 3D. Ksi─ů┼╝ka wprowadzwa r├│wnie┼╝ w zagadnienia zwi─ůzane z renderingiem oraz j─Özykiem MAXScript.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12996 [Magazyn 1], P.12995 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11480.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12716.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta DVD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka. P┼éyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersj─Ö demontracyjn─ů 3ds max 2010.
Poznaj s┼éynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narz─Ödzie kreowania i animowania tr├│jwymiarowego ┼Ťwiata. To w┼éa┼Ťnie w tym programie powsta┼éo wiele znanych Ci animacji i film├│w, a tak┼╝e realistycznych graficznie gier oraz zachwycaj─ůcych wizualizacji architektonicznych. Aby stworzy─ç swoj─ů pierwsz─ů animacj─Ö, koniecznie zapoznaj si─Ö z mo┼╝liwo┼Ťciami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej ksi─ů┼╝ce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualn─ů rzeczywisto┼Ť─ç, poznaj─ůc zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania ┼Ťwiate┼é i materia┼é├│w, wprowadzania efekt├│w specjalnych oraz renderingu i monta┼╝u ca┼éego filmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
"Macromedia Flash 8 Professional. Ksi─Öga eksperta" to szczeg├│┼éowe om├│wienie wszystkich mo┼╝liwo┼Ťci tej niezwyk┼éej aplikacji. Czytaj─ůc j─ů, poznasz Flasha 8 "od podszewki", poczynaj─ůc od interfejsu u┼╝ytkownika i zasad pos┼éugiwania si─Ö narz─Ödziami graficznymi, na programowaniu w j─Özyku ActionScript ko┼äcz─ůc. Dowiesz si─Ö, w jaki spos├│b wykorzystywa─ç w swoich projektach pliki graficzne, d┼║wi─Ökowe i cyfrowe wideo, jak ┼é─ůczy─ç Flasha z innymi technologiami kreowania witryn WWW, takimi jak ASP, PHP i ColdFusion, oraz publikowa─ç pliki SWF. Nauczysz si─Ö tworzy─ç interaktywne elementy nawigacyjne i formularze, stosowa─ç pliki XML oraz odtwarza─ç strumieniowo pliki multimedialne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4899 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5460.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again