Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Magazyny
(7)
Wypożyczalnie
(8)
Czytelnie
(5)
Autor
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(2)
Ableson W. Frank
(1)
Al Zabir Omar
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Collins Charles
(1)
Conder Shane (1975- )
(1)
Darcey Lauren (1977- )
(1)
Galpin Michael D
(1)
Gonera Paweł
(1)
Górczyński Robert
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Iliescu Ovidiu
(1)
Jepson Brian (1967- )
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
King Chris
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Lamża Aleksander
(1)
MacLean Dave
(1)
Nowak Michał
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sen Robi
(1)
Stark Jonathan (1968-)
(1)
Troelsen Andrew W
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
ANDROID (system operacyjny)
(5)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(5)
APLIKACJE INTERNETOWE
(2)
J2ME
(2)
.NET
(1)
ASP.NET
(1)
C#
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HTML
(1)
JAVA (język programowania)
(1)
JAVASCRIPT
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(9)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U góry okł.: Twórz natywne aplikacje za pomocą standardowych technologii internetowych.
Na s. tyt. i okł. nazwa wydaw. oryg.: O'Reilly.
Indeks.
Praktyczny podręcznik opisujący, jak wejść w świat aplikacji przeznaczonych dla platformy Android, tworzonych w oparciu o otwarte standardy internetowe - przede wszystkim HTML5 - oraz dodatkowe narzędzia, takie jak choćby PhoneGap. Z książki Czytelnik nauczy się wykorzystywać HTML5, CSS i JavaScript do tworzenia aplikacji mobilnych oraz dowie się, jak stworzyć dynamiczny interfejs użytkownika, jak wykorzystać bezpłatny framework Adobe PhoneGap do przekonwertowania ich na natywne aplikacje dla Androida oraz opublikować aplikację w sklepie Google Play.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13969 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13968 XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg. Android in action, 2011.
Indeks.
Doskonała książka dla wszystkich programistów, którym marzy się tworzenie własnych aplikacji dla robiącego oszałamiającą karierę systemu. Choć ta książka nie jest przeznaczona dla początkujących, zawiera wszystkie informacje potrzebne osobom, dla których Android jest całkowicie nowym środowiskiem. Można w niej znaleźć instrukcje niezbędne do szybkiego zorientowania się w architekturze tej platformy oraz sposobie jej działania, co pozwoli sprawnie rozpocząć pracę w tym środowisku. Pozostałe rozdziały to już czysta frajda programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13007 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14126 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają użytkownikom personalizowanie stron, a także agregowanie danych z różnych źródeł. Wszystko to sprawia, że są doskonałymi serwisami korporacyjnymi i należą do najefektywniejszych aplikacji sieciowych. Zastosowanie mechanizmów AJAX pozwala na udostępnienie interaktywnego i rozbudowanego interfejsu, działającego znacznie szybciej i bardziej wydajnie niż w tradycyjnych serwisach. Natomiast wykorzystanie widżetów (komponentów typu plag-and-play) zapewnia przejrzystość architektury portalu i łatwość jego rozbudowy, ponieważ są one opracowywane niezależnie od warstwy rdzeniowej systemu. Książka "ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0" zawiera opis najnowszych metod i technologii projektowania oraz budowy portali z wykorzystaniem platformy ASP.NET i środowiska ASP.NET AJAX. W podręczniku przedstawiono także praktyczne rozwiązania problemów związanych z projektowaniem, wdrażaniem, utrzymaniem, a także skalowaniem i usprawnianiem serwisu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9148 [Magazyn 1], 10825 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13727 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14724 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 2. odnosi się do oryg.
Tyt. oryg.: Android wireless application development, 2011.
Indeks.
Podręcznik zawiera wszystko, co potrzebne do tworzenia, wdrażania i sprzedawania aplikacji na urządzenia przenośne działające pod kontrolą najnowszych wersji Androida. Autorzy przedstawiają wszystkie etapy tego procesu: pomysł, projektowanie, pisanie kodu, testowanie, pakowanie i rozpowszechnianie aplikacji. Czytelnik pozna doskonale specyfikację platformy Android, podstawowe zasady efektywnego projektowania aplikacji na nią przeznaczonych oraz najlepsze praktyki związane z tworzeniem wygodnych interfejsów użytkownika. Znajdzie tu także wyczerpujące opisy wszystkich kluczowych interfejsów programistycznych: do obsługi składowania danych, komunikacji sieciowej, obsługi rozmów telefonicznych, usług lokalizacyjnych, multimediów, grafiki 3D oraz opcjonalnych komponentów sprzętowych. Oprócz tego książka została uzupełniona praktycznymi sztuczkami, które pozwolą zaoszczędzić sporo cennego czasu i uniknąć wielu niepotrzebnych pułapek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13006 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14125 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niniejsza książka stanowi przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku Czytelnik dowie się, jak skonfigurować środowisko produkcyjne oraz pozna strukturę i elementy składowe aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały omawiają tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych, efektywne korzystanie z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzenie widgetów i podłączanie się do zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11470 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12708 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
J2ME : praktyczne projekty / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 266 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
"J2ME. Praktyczne projekty" to przydatny przewodnik po zaawansowanych zagadnieniach, związanych z tworzeniem różnego rodzaju aplikacji mobilnych przy użyciu środowiska Java. Autor pokrótce przedstawia w nim podstawowe informacje na temat projektowania i kodowania programów działających na urządzeniach przenośnych, aby szybko przejść do konkretnych przykładów zastosowania zdobytej wiedzy. Dzięki nim czytelnik nauczy się tworzyć gry, aplikacje komunikacyjne, programy multimedialne i narzędzia GPS.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13023 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13022 XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Pro C# 2010 and the .NET 4 platform, 2010.
Indeks.
C# jest językiem programowania platformy .NET. Andrew Troelsen uczy, jak wykorzystać C# do stworzenia prawie każdego rodzaju aplikacji .NET, począwszy od aplikacji systemu Windows, a skończywszy na aplikacjach sieci WWW. Dokładnie omawia każdy aspekt pisania programów .NET i podaje dobrze dobrane przykłady. Autor omawia nowości, które pojawiły się w .NET 4.0, m.in. PLINQ, typy dynamiczne, nazwane i opcjonalne argumenty, parametry opcjonalne. Tytuł kierowany jest do doświadczonych programistów i studentów informatyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13973 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14742 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Pro Java ME apps, 2011.
Indeks.
Książka omawia wszystkie zagadnienia związane z profesjonalnym wytwarzaniem aplikacji dla platformy Java ME. W trakcie lektury czytelnik dowie się, jak podzielić aplikację na moduły nadające się do ponownego użycia, jak utrwalać dane oraz jak testować kod. Ponadto opanuje techniki optymalizacji kodu, tworzenia atrakcyjnego interfejsu użytkownika oraz rysowania zaawansowanych komponentów graficznych. Na sam koniec będzie mógł zapoznać się z wizją przyszłości dla platformy Java ME, która mimo inwazji platform Android, iOS i Windows Phone wcale nie jest taka ponura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13024 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej