Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(21)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(33)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Buko Jacek
(2)
Johnson Robert L
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Puchnarewicz Elżbieta
(2)
Radzicki Józef
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Andrejčuk Vâčeslav Nikolaevič
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Fierla Irena (1933- )
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Helnarska Karolina Julia
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jaremen Daria Elżbieta n
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kaiser Alicja
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Manczak Iryna. n
(1)
Marak Janusz
(1)
Meyer Beata
(1)
Migoń Piotr (1966- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Nazarczuk Jarosław Michał
(1)
Nizioł Anna. n
(1)
Olszewski Marcin. n
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- ) n
(1)
Para Anna Katarzyna. n
(1)
Pawłowski Bogusław (1962- )
(1)
Przybylska Anna (geograf) n
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Rapacz Andrzej (1951- ) n
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sikorska-Wolak Izabella
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Szromek Adam R
(1)
Szutowski Dawid. n
(1)
Wojciechowski Aleksander
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wyrzykowski Jerzy
(1)
Wójtowicz Bożena (1957- )
(1)
Zawistowska Hanna (1950- ) n
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Ćwiklińska Jolanta n
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
TURYSTYKA
(16)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
EKOTURYSTYKA
(2)
INWESTYCJE
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(2)
POPYT
(2)
Psychologia społeczna
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
USŁUGI
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ATRAKCYJNOŚĆ INTERPERSONALNA
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
ESTETYKA
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
GEOTURYSTYKA
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KRAJOBRAZ
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STRES
(1)
Stres
(1)
TRAKTAT LIZBOŃSKI (2007)
(1)
TURYSTYKA - antropologia społeczna
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
UZDROWISKA
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
POLSKA
(2)
EUROPA
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
atrakcyjność turystyczna
(22)
turystyka
(12)
produkt turystyczny
(8)
atrakcyjność
(7)
psychologia społeczna
(6)
przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
ruch turystyczny
(5)
turystyka kulturowa
(5)
agresja
(4)
agroturystyka
(4)
atrakcyjność inwestycyjna
(4)
dziedzictwo kulturowe
(4)
ekoturystyka
(4)
gospodarka turystyczna
(4)
grupa społeczna
(4)
konkurencyjność
(4)
miłość
(4)
postawa
(4)
rozwój regionalny
(4)
turystyka uzdrowiskowa
(4)
hotelarstwo
(3)
innowacyjność
(3)
poznanie społeczne
(3)
region
(3)
rynek turystyczny
(3)
samoocena
(3)
spostrzeganie społeczne
(3)
stres
(3)
turystyka medyczna
(3)
wpływ społeczny
(3)
zagospodarowanie turystyczne
(3)
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
atrybucja
(2)
baza noclegowa
(2)
biuro podróży
(2)
grupa
(2)
infrastruktura
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
klaster
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
konformizm
(2)
marketing
(2)
marketing terytorialny
(2)
metoda eksperymentalna
(2)
metoda korelacyjna
(2)
metoda obserwacyjna
(2)
metodologia
(2)
nawyki zdrowotne
(2)
poczucie własnej wartości
(2)
polityka turystyczna
(2)
popyt turystyczny
(2)
poznawanie siebie
(2)
prospołeczność
(2)
psychologia
(2)
płeć
(2)
region turystyczny
(2)
samopoznanie
(2)
stereotyp
(2)
teorie osobowości
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
turystyka zdrowotna
(2)
uprzedzenia
(2)
usługi turystyczne
(2)
uzdrowisko
(2)
zachowania prospołeczne
(2)
zachowanie
(2)
związki uczuciowe
(2)
Lista Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO
(1)
SPA
(1)
aktywność fizyczna
(1)
aktywność turystyczna
(1)
altruizm
(1)
atrakcyjność fizyczna
(1)
atrakcyjność geoturystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
badanie
(1)
czas wolny
(1)
człowiek
(1)
demografia
(1)
dobór pracowników
(1)
dysonans poznawczy
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-urząd
(1)
ekomarketing
(1)
elektroenergetyka
(1)
etniczność
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
geografia gospodarcza
(1)
geografia turystyczna
(1)
geopark
(1)
geoturystyka
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka przestrzenna
(1)
handel zagraniczny
(1)
hutnictwo
(1)
inwestycje
(1)
jakość usług
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 220-234. Indeks.
Tom 5 nowoczesnego przewodnika dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem ludzkiej psychiki. Książka prezentuje psychologię społeczną oraz zagadnienia związane ze stresem, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Czytelnik dowiaduje się, w jaki sposób interakcje między ludźmi wpływają na ich myśli, uczucia, spostrzeganie, motywy i zachowania. Poznaje badania zachowań grupowych, takie jak praca zespołowa i konformizm, jak również uprzedzenia grupowe i terroryzm. Autorzy, ukazując wpływ sytuacji społecznych na zachowanie człowieka, pomagają zrozumieć siły przyciągania, działające przy budowaniu przyjaźni i związków romantycznych, jak również siły odpychania, stanowiące podłoże przemocy, uprzedzeń i dyskryminacji. Tumacząc ludzkie reakcje na stres, pokazują, że nie jest on ograniczony do wielkich tragedii, poważnych urazów i katastrof. Niektórzy ludzie wydają się äzestresowaniö nawet przy niewielkich kłopotach, podczas gdy inni sprawiają wrażenie spokojnych, chłodnych i opanowanych nawet w sytuacjach kryzysowych. Czytelnik może spojrzeć na stres z wielu różnych punktów widzenia, np. jako na procesy zachodzące w ciele i w mózgu, fizjologiczne reakcje, modyfikowane przez nasze procesy myślowe, naszą wiedzę i doświadczenie, naszą osobowość oraz nasze stadium życia i nasz kontekst społeczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1003.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.1004.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.1005.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.990.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 220-234. Indeks.
Tom 5 nowoczesnego przewodnika dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem ludzkiej psychiki. Książka prezentuje psychologię społeczną oraz zagadnienia związane ze stresem, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Czytelnik dowiaduje się, w jaki sposób interakcje między ludźmi wpływają na ich myśli, uczucia, spostrzeganie, motywy i zachowania. Poznaje badania zachowań grupowych, takie jak praca zespołowa i konformizm, jak również uprzedzenia grupowe i terroryzm. Autorzy, ukazując wpływ sytuacji społecznych na zachowanie człowieka, pomagają zrozumieć siły przyciągania, działające przy budowaniu przyjaźni i związków romantycznych, jak również siły odpychania, stanowiące podłoże przemocy, uprzedzeń i dyskryminacji. Tumacząc ludzkie reakcje na stres, pokazują, że nie jest on ograniczony do wielkich tragedii, poważnych urazów i katastrof. Niektórzy ludzie wydają się äzestresowaniö nawet przy niewielkich kłopotach, podczas gdy inni sprawiają wrażenie spokojnych, chłodnych i opanowanych nawet w sytuacjach kryzysowych. Czytelnik może spojrzeć na stres z wielu różnych punktów widzenia, np. jako na procesy zachodzące w ciele i w mózgu, fizjologiczne reakcje, modyfikowane przez nasze procesy myślowe, naszą wiedzę i doświadczenie, naszą osobowość oraz nasze stadium życia i nasz kontekst społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11736.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Analizy Instytutu Przedsiębiorstwa / [Szkoła Główna Handlowa])
Bibliogr. s. 131-138.
W niniejszej pracy została wykorzystana metoda wagowo-korelacyjna, na bazie której powstały autorskie kartogramy, służące do interpretacji roli czynnika przestrzennego w kształtowaniu atrakcyjności inwestycyjnej europejskich regionów. Jest to pierwsza tego typu praca w Polsce. Również w międzynarodowej literaturze naukowej nie ma opublikowanych prac naukowych odnoszących się stricte do atrakcyjności inwestycyjnej wszystkich regionów UE. Są prace na temat konkurencyjności wybranych regionów, nie ukazują one jednak podstaw naukowych analizy, względnie prace dotyczące wybranych aspektów rozwoju regionalnego (np. rozwoju regionów poprzemysłowych). Stąd niniejsza praca ma charakter propozycji naukowego rozwiązania problemu waloryzacji atrakcyjności inwestycyjnej regionów z perspektywy międzynarodowej, z jednoczesnym zastosowaniem wyników niniejszej pracy do oceny przewag konkurencyjnych, pozycji konkurencyjnej oraz szans i zagrożeń rozwoju regionalnych rynków inwestycyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14314 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14313.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15229.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Psychologii)
Książka ta jest podręcznikiem wprowadzającym w podstawy psychologii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem polskich realiów i dorobku rodzimych autorów. Potoczna wiedza o świecie społecznym, spostrzeganie ludzi i samego siebie, postawy, wartości i ich zmiana, sympatia i miłość, pomaganie innym i agresja, funkcjonowanie grup społecznych i zróżnicowanie płci - to wszystko składa się na 12 rozdziałów obejmujących niemal cały kanon tej dyscypliny. Autor przyjął, że Czytelnika książki o wiele bardziej interesują ludzie niż wewnętrzne problemy zajmującej się nimi nauki. Dlatego unika rozważań definicyjnych i szczegółów metodologicznych. Większość uwagi skupia natomiast na prawidłowościach rządzących ludzką psychiką i postępowaniem, starając się pokazać, w jak fascynujący sposób psychologia społeczna odpowiada na pytanie, kim jest człowiek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3829.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 549-604 i przy rozdz. Indeksy.
Książka przedstawia aktualny stan psychologii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem polskich realiów i dorobku rodzimych autorów. Obejmuje wszystkie klasyczne zagadnienia składające się na tę dyscyplinę, które sygnalizują hasła: potoczna wiedza o świecie społecznym, spostrzeganie ludzi i samego siebie, postawy i ich zmiana, sympatia i miłość, pomaganie innym, agresja i konflikt, funkcjonowanie grup społecznych. Obejmuje też zagadnienia nowsze, będące od niedawna przedmiotem intensywnych badań psychologów, w szczególności: motywy i przekonania społeczne, władza, szczęście, moralność. Odrębny rozdział przedstawia stereotypy i faktyczne różnice płci. Książka pisana jasnym i barwnym językiem, skupia sie na prawidłowościach rządzących ludzką psychiką i postępowaniem. Pokazuje, w jak fascynujący sposób psychologia społeczna odpowiada na pytanie, kim jest człowiek i na czym polega jego społeczna natura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11410.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12624.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest ono wzbogacone o najnowsze osiągnięcia tej gałęzi nauki i prezentuje najbardziej aktualny stan wiedzy. Czytelnik znajdzie tutaj prezentację najważniejszych badań z ostatnich kilku lat, fragmenty ponad dwudziestu artykułów wybranych z publikacji American Psychological Society, kilkaset dodanych pozycji bibliografii. Podręcznik ten obrazuje najnowsze trendy w psychologii społecznej, nie zapominając jednak o jej pionierskich badaniach; prezentuje uaktualnienie starszych teorii, uzupełniając klasyczne treści nowym podejściem do tych samych tematów (m.in. kultura, płeć, tożsamość, emocje, poczucie własnej wartości, proces redukcji dysonansu poznawczego w różnych kulturach), a także perspektywą ewolucyjną w badaniu różnych aspektów zachowań człowieka. Dzięki takiemu przedstawieniu wiedzy czytelnik poznaje ciągłość i głębię zagadnień, a nie tylko zbiór wyników badań ogłaszanych przed wielu laty i obecnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5846.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7238.III.5 [Czytelnia B], 7239.III.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : serce i umysł / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 1997. - XXXI, 736 stron : fotografie, ryciny ; 26 cm.
Oryg. : "Social psychology" 1994.
Bibliografia strony 689 - 736
Jest to idealny podręcznik psychologii społecznej dla studentów. Łączy rygor naukowy z intelektualną pasją. Ta książka potwierdza tezę, że wymogi rozumu i serca, czyli sfery emocjonalnej w człowieku, nie muszą pozostawać w kolizji ze sobą, choć z natury rzeczy zasadniczo od siebie się różnią. Autorzy w bardzo atrakcyjny sposób omawiają wiele eksperymentów prowadzonych w ramach psychologii społecznej, cytują znanych pisarzy, artystów, polityków i myślicieli, przypominając, że życie to nie tylko domena naukowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.464.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33.III.5 [Czytelnia B], 3915.III.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Komisji Krajobrazu Kulturowego PTG, ISSN 1896-1460 ; nr 14)
Bibliogr. przy pracach.
Krajobraz i turystyka od lat znajdują się w polu badawczym geografii. Pomiędzy obydwu sferami zachodzą wielowymiarowe i wielowątkowe interakcje przestrzenne, funkcjonalne, rozwojowe i inne. Proponowany tom dotyczy aspektów teoretycznych systemu relacji "krajobraz-turystyka", krajobrazowych walorów turystycznych wybranych regionów świata i Polski oraz architektonicznego ujęcia zagadnień, związanych z krajobrazem i turystyką. Poruszane w niniejszej książce zagadnienia w żadnym stopniu nie wyczerpują bogactwa i różnorodności aspektów, związanych z turystyką i krajobrazem, wskazują jednak na główne problemowe kierunki rozwoju w tym obszarze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12902.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 140-[142].
Niniejsza publikacja jest próbą przybliżenia problemów towarzyszących rozwojowi obszarów wiejskich wschodnich regionów przygranicznych Polski oraz ukazuje możliwości przynajmniej częściowego ich rozwiązania z wykorzystaniem funkcji turystycznej. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony jest zagadnieniom metodologicznym - określono w nim cel główny i cele szczegółowe badań, zakres i metodykę badań oraz scharakteryzowano próbę badawcza. Rozdział drugi ma charakter teoretyczny. Ukazano w nim różne podejścia do definiowania i określania istoty turystyki wiejskiej oraz jej powiązania z innymi rodzajami turystyki. Rozdział trzeci to charakterystyka przestrzenna i społeczno-ekonomiczna obszaru badań. Z uwagi na przygraniczne położenie w części wstępnej rozdziału uwzględniono zagadnienia współpracy transgranicznej i jej znaczenia w rozwoju turystyki. Kolejny, czwarty rozdział ukazuje atrakcyjność turystyczną badanych regionów i gmin. Ze względu na ograniczenia objętościowe, oraz mnogość informacji, zaprezentowane zostały tylko podstawowe informacje dotyczące walorów turystycznych oraz ukazano stan rozwoju infrastruktury turystycznej. W rozdziale piątym zaprezentowano stan rozwoju turystyki wiejskiej postrzegany przez wymienione w poprzednim rozdziale grupy opiniotwórcze. Scharakteryzowano proponowaną ofertę usług turystycznych, pożądaną sylwetkę osoby świadczącej usługi turystyczne segment odbiorców oraz stosowane środki i kanały promocji. Rozdział szósty akcentuje potrzebę i ukazuje perspektywy rozwoju funkcji turystycznej badanych gmin. Szczególnie wiele miejsca poświęcono w nim zasobom niematerialnym możliwym do wykorzystania w rozwoju turystyki wiejskiej, jakim są postawy mieszkańców wsi nie zaangażowanych w działalność turystyczną wobec rozwoju turystyki. Zaproponowana Czytelnikowi publikacja nie wyczerpuje złożonych i wieloaspektowych zagadnień związanych z kierunkami rozwoju turystyki wiejskiej i jej rolą w ewolucji obszarów wschodniego pogranicza Polski. Jest ona jedynie próbą przybliżenia tych problemów, a życzeniem autorek jest aby zainspirowała Czytelnika do dalszych badań nad poruszaną problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10447.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Studenckie Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku)
Bibliogr. przy pracach.
Pisząc o rozwoju turystyki uzdrowiskowej, z przykrością należy stwierdzić, że monolityczny, jednofunkcyjny model uzdrowisk polskich okazał się, na przestrzeni minionych lat, fatalnym nieporozumieniem. Ograniczenia w tworzeniu w uzdrowiskach infrastruktury towarzyszącej spowodowały zaniedbania, często trudne do odrobienia. Rozwój naszych uzdrowisk będzie zależeć od ich wielofunkcyjności, ponieważ wychodzi naprzeciw społecznemu zapotrzebowaniu. Bogata oferta uzdrowiskowa, uzupełniona jest o ofertę turystyczną, rekreacyjną: kulturalną i sportową, decydować będzie o popularności i efektach ekonomicznych uzdrowisk. Wyłącznie leczenie uzdrowiskowe nie trafia już do przekonania zbyt wielu osób. Należy zrozumieć, że produktem będą uzdrowiska, które zaoferują szeroki wachlarz usług towarzyszących leczeniu uzdrowiskowemu, poczynając od niezwykle popularnych usług typu SPA, wellness i beauty kończąc. Należy podkreślić, że w przypadku polskich uzdrowisk brakuje wyraźnie zarysowanego wielofunkcyjnego modelu. Wynika to z prostej przyczyny, jaką jest priorytet zaspokajania potrzeb lokalnych, które domagają się często inwestowania w infrastrukturę komunalną, nie zawsze zgodną z zadaniami uzdrowisk. (Fragment wstępu Mirosław Boruszczak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13243.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania środków Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspektów rozwoju rynku turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Autorzy: - przedstawili poziom, dynamikę i zróżnicowanie przestrzenne rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski; - przeanalizowali wymienione zagadnienia na tle osiągnięć i przemian zachodzących w tym zakresie w innych państwach Europy; - opisali stan badanych zjawisk, przyczyny ich określonego kształtowania się oraz towarzyszące im następstwa społeczno­-ekonomiczne, a w określonych sytuacjach przyrodnicze; - przeanalizowali również czynniki wpływające na sytuację demograficzną, poziom rozwoju i strukturę gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13136 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11084.XI.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12047.XI.7 [Czytelnia C], 12048.XI.7 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Analizy Instytutu Przedsiębiorstwa / Szkoła Główna Handlowa)
Streszcz. ang.
Praca niniejsza dotyczy parametryzacji atrakcyjności inwestycyjnej polskich regionów i podregionów. Zaproponowana metoda pozwoliła nie tylko oszacować wskaźniki potencjalnej atrakcyjności inwestycyjnej regionów, ale także dokonać ich rankingu. Oryginalność wiąże się także z odniesieniem do ogólnej atrakcyjności inwestycyjnej sytuacji pod tym względem w wybranych sekcjach usług: pośrednictwa finansowego oraz handlu i napraw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8272.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9611.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-143.
Książka ukazuje, czym jest atrakcyjność turystyczna regionu z punktu widzenia konsumenta. Przedstawia definicje i przedmiot atrakcyjności turystycznej, metody jej analizy, zasady klasyfikacji regionów turystycznych oraz ich charakterystykę w kontekście naturalnych i antropogenicznych zasobów Polski. Część druga zawiera rezultaty podjętych w tym zakresie badań. W ostatniej części zawarto teorię klasteringu jako nowoczesnej formy organizacyjnej podmiotów gospodarki rynkowej oraz propozycję modelu klastra działającego w przykładowym regionie geograficznym Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15104.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 261-268.
Książka poświęcona jest polityce Unii Europejskiej w dziedzinie turystyki z uwzględnieniem obowiązującego Traktatu z Lizbony. Rozdział pierwszy prezentuje przegląd definicji i podstawowych pojęć związanych z turystyką i geografią turystyczną. Rozdziały pozostałe poświęcone są: turystyce międzynarodowej w Unii Europejskiej, działaniom UE na rzecz rozwoju międzynarodowego ruchu turystycznego, polityce turystycznej UE i Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13736.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja nie wyczerpuje obszernej problematyki dotyczącej rynku turystycznego. Podejmuje jednak szereg zagadnień, które przyczyniają się do lepszego zrozumienia funkcjonowania rynku turystycznego. Publikacja jest miejscem prezentacji różnych zagadnień z zakresu branży turystycznej (agroturystyki, produktu turystycznego, hotelarstwa, usług specjalistycznych, instytucji i organizacji wspomagających rozwój turystyki). Jest ona kolejną, dziesiątą już publikacją przygotowaną przez Katedrę Turystyki i Rekreacji Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, przy znaczącym udziale pracowników naukowych reprezentujących różne ośrodki akademickie w kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13716.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9073.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10675.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 10)
Bibliogr s. 171-178.
Niniejsza monografia porządkuje poglądy na istotę atrakcji turystycznych, porównuje definicje i kryteria ich klasyfikacji. Zasadniczym celem pracy jest jednak identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Autor proponuje podział metod i omawia najwazniejsze stosowane techniki i narzędzia badań. W miarę możliwości ilustruje sposób zastosowania omawianych metod w odniesieniu do konkretnych badań. Badania nad atrakcjami turystycznymi mają ogromne znaczenie dla rozwoju turystyki oraz tworzenia nowych i doskonalenia istniejących produktów turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11439.XXI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12660.XXI.2 [Czytelnia B], 12661.XXI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej