Form of Work
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(31)
available
(21)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(6)
Wypożyczalnie
(18)
Czytelnie
(32)
Author
Knedler Konrad
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Stasik Mirosław
(2)
Bartoszewicz Anna (ekonomia)
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Chojna-Duch Elżbieta (1948- )
(1)
Czarnecki Krzysztof (politolog)
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołębiewski Dariusz
(1)
Gumińska Barbara
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lutrzykowski Alfred (1945- )
(1)
Marchewka-Bartkowiak Kamilla
(1)
Marzec Józef
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mullin Roddy
(1)
Musiałkiewicz Robert
(1)
Ochyra Irena
(1)
Piaszczyk Artur
(1)
Przybylska Joanna (ekonomia)
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Saunders Edmund J
(1)
Sputowski Arkadiusz Jerzy
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szeląg Barbara
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Williams Alison
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Winiarska Kazimiera
(1)
Wirkus Marek
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojdylak-Sputowska Zofia
(1)
Zaleska Małgorzata (1969- )
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Żółtowski Wiesław
(1)
Year
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(32)
Language
Polish
(32)
Audience Group
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
AUDYT WEWNĘTRZNY
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
FINANSE
(4)
MARKETING
(4)
ZARZĄDZANIE
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
FINANSE PUBLICZNE
(2)
FUNDUSZ SPÓJNOŚCI UE
(2)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(2)
Finanse publiczne
(2)
INNOWACJE
(2)
KONTROLA FINANSOWA
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
BANKI
(1)
BANKI SPÓŁDZIELCZE
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
NORMY ISO 9001
(1)
Normy ISO 14001
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Prawo finansowe
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
RYZYKO UBEZPIECZENIOWE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Europa
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(8)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
32 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 325-328.
Audyt sprawozdań finansowych jest wyspecjalizowaną dziedziną rachunkowości finansowej. Jego znaczenie stale rośnie, gdyż wiele firm musi swoje roczne sprawozdania finansowe przed zatwierdzeniem i przekazaniem wszystkim zainteresowanym poddać badaniu (audytowi) przez biegłych rewidentów. Podręcznik obejmuje wiedzą o istocie audytu, roli biegłych rewidentów oraz metodach badania sprawozdań finansowych, przy czym nacisk został położony na pokazanie praktycznych aspektów takiego badania. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych zarówno na poziomie licencjackim, jak i magisterskim. Mogą z niego korzystać także słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości oraz praktycy służb finansowo-księgowych firm.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8793 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8747 VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10266 VIII.5 [Czytelnia C], 10220 VIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Audyt środków unijnych / Artur Piaszczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 117, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-94.
Autor podejmuje bardzo ważny i aktualny problem dotyczący oceny prawidłowości wykorzystania środków unijnych. Wskazując na rosnące znaczenie profesjonalnego audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Książka jest adresowana przede wszystkim do audytorów wewnętrznych i zewnętrznych, uczestniczących w badaniu środków unijnych. Audytorzy wewnętrzni zatrudnieni w sektorze publicznym mają bowiem nie tylko prawo, ale i obowiązek, prowadzić badanie prawidłowości wykorzystania środków unijnych, które na gruncie nowej ustawy o finansach publicznych są integralną częścią systemu środków publicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10281 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Decyzje kadry kierowniczej każdego przedsiębiorstwa mają dalekosiężne i w dużej mierze nieodwracalne skutki. Znajduje to odzwierciedlenie w unikalnej ścieżce rozwojowej każdego przedsiębiorstwa. Otoczenie przedsiębiorstw staje się coraz bardziej turbulentne i zmienne, a interakcje przedsiębiorstwa z tym otoczeniem coraz bardziej złożone. Audyt strategiczny to kompleksowe badanie systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; jest narzędziem doskonalenia systemu zarządzania strategicznego; służy zredukowaniu ryzyka strategicznego. Książka niniejsza jest przewodnikiem po kierunkach i metodach zredukowania ryzyka strategicznego poprzez odpowiednią kontrolę systemu zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Nowatorstwo podejścia pokazanego w niniejszej książce polega na zintegrowaniu analizy ryzyka strategicznego z analizą ryzyka operacyjnego, przejętą z sektora usług finansowych. Omówiono tu podstawowe zagadnienia związane z budowaniem strategii oraz kryteriami oceny sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa, dokonano przeglądu metod audytu strategicznego, przeanalizowano związki między audytem strategicznym i ryzykiem strategicznym oraz metody redukcji ryzyka strategicznego w oparciu o audyt, wreszcie przedstawiono wyniki autorskiego audytu strategicznego, przeprowadzonego na dużej i zróżnicowanej próbce polskich spółek giełdowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10362 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 189-191.
Audyt finansowy obejmuje ocenę sprawozdań finansowych i budżetowych zgodnie ze standardami rewizji finansowej. W książce zostały więc przeanalizowane następujące zagadnienia: międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej, międzynarodowe standardy rewizji finansowej, normy wykonywania zawodu biegłego rewidenta, sprawozdawczość finansowa i budżetowa jednostek sektora publicznego, procedura badania sprawozdania finansowego, procedura badania sprawozdań budżetowych. Przytoczono również przykłady przeprowadzenia audytu finansowego w sektorze finansów publicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8533 VIII.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9957 VIII.4 [Czytelnia C], 9956 VIII.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
W publikacji omówiono zasady i sposoby wykonywania badania finansowego i merytorycznego w ramach audytu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz innych źródeł niepodlegających zwrotowi w latach 2007-2013. Publikacja precyzyjnie i praktycznie omawia zasady i sposoby wykonywania badania (finansowego i merytorycznego) w ramach audytu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz innych źródeł niepodlegających zwrotowi. Zawiera także szereg list kontrolnych pozwalających na sprawne dokonanie badania, oraz udokumentowanie przeprowadzonych czynności audytorskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10465 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9890 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11483 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. s. 173-[177].
Głównym zamysłem autora było przedstawienie czytelnikowi nieczęsto spotykanego w literaturze spojrzenia na zarządzanie informacją, w którym tak niewiele się pisze na temat technologii, a także napisanie o zarządzaniu informacją takim językiem, który czytelnikowi nieobeznanemu z terminologią informatyczną pozwoli bez problemów zapoznać się z pracą. Autor ma nadzieję, że zaprezentowany w publikacji materiał wzbudzi zainteresowanie czytelnika i wzbogaci jego wiedzę o mało znane w krajowej literaturze ujęcia omawianej tematyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12637 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12636 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13705 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-421. Indeks.
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsoursing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14906 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15715 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bank lokalny / Wiesław Żółtowski. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 234 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 233-234.
Książka jest próbą odniesienia się do praktycznych zagadnień istotnych w praktyce działania banków. Zamiarem autora jest skupienie się na celach i zadaniach praktycznie realizowanych w bankach lokalnych, a mniej na metodach i technikach. Odpowiedzi na pytanie: po co? i kiedy? ich używać są w praktyce najważniejsze. Autor pokazuje banki lokalne (w warunkach polskich są to banki spółdzielcze) w całym bogactwie ich praktycznego działania. Opracowanie może odnosić się też do SKOK-ów, w takim zakresie, w jakim są przedsiębiorstwami bankowymi i przymierzają sie do przyjęcia bankowych norm nadzorczych. Praca składa sie z dwunastu rozdziałow.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11270 VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12370 VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14134 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14995 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość / red. nauk. Małgorzata Zaleska. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2013. - 314, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Finanse)
Na okł.: Podręcznik rekomendowany przez Komitet Nauk o Finansach PAN.
Bibliogr. s. 305-310. Indeks.
Publikacja, aczkolwiek ma charakter podręcznikowy, przedstawia indywidualne poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy przede wszystkim stabilności i sieci bezpieczeństwa sektora bankowego, produktów i usług bankowych, zarządzania ryzykiem bankowym oraz zasad konstruowania portfela aktywów banku, a także oceny i kontroli banków.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12836 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12835 VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13947 VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
(Praktyczna Edukacja)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Jest to książka napisana przez praktyków dla praktyków, w której teoretyczne rozważania ograniczone zostały do minimum. Zawiera szereg porad, praktycznych rozwiązań, a także przykładów konkretnych projektów audytowych oraz narzędzi przydatnych przy ich przeprowadzaniu. Adaptacja przedstawionych technik do własnych specyficznych potrzeb nie powinna sprawić trudności żadnemu audytorowi wewnętrznemu. Książka jest skierowana do odbiorców zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego. Niewątpliwie będzie bardzo przydatną pomocą dla młodych adeptów sztuki audytorskiej przygotowujących się do egzaminu na audytora wewnętrznego w administracji publicznej, jak i dla osób z bogatszym doświadczeniem zawodowym, które poszukują możliwości weryfikacji swoich pomysłów i inspiracji do tworzenia własnych programów audytu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11376 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem niniejszej książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do pola B+R. Przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12321 IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13468 IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 141-144.
Publikacja została poświęcona praktyce funkcjonowania audytu wewnętrznego w Polsce. Książka zawiera zarówno aspekt teoretyczny, jak i praktyczny audytu wewnętrznego. Część pierwsza opracowania dotyczy teoretycznych zagadnień z zakresu audytu wewnętrznego. Omówiono w niej także główne zasady funkcjonowania gminy, jako podstawowej jednostki samorządu terytorialnego. Część druga zawiera opis praktycznych aspektów funkcjonowania audytu wewnętrznego w sektorze finansów publicznych. Zamieszczono w niej wyniki badań przeprowadzonych w 525 jednostkach samorządu terytorialnego pod kątem funkcjonowania audytu wewnętrznego w Polsce. Część trzecia książki to przytoczenie nowych uregulowań prawnych w zakresie audytu wewnętrznego wraz z komentarzem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13128 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22/2013)
Bibliogr. przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym poświęcona jest ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gosodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14490 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy finansów publicznych i prawa finansowego / Elżbieta Chojna-Duch. - Wyd. 2., stan prawny na 1 grudnia 2011 roku. - Warszawa : LexisNexis Polska, 2012. - 619, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Monografie)
Bibliogr. przy rozdz.
Przedmiotem niniejszej monografii są rozwiązania w finansach publicznych, w prawie finansowym i w polityce finansowej państwa. Autorka w przystępny sposób omawia te zagadnienia, łącząc w wykładzie teorię z praktyką. Szczególnie interesująco analizuje kwestie dotyczące skutków globalnego kryzysu ekonomicznego i zadłużenia państw. Treść podręcznika obejmuje nowe rozwiązania prawne uregulowane w ustawie o finansach publicznych z 2009 roku, także te obowiązujące od 2012 roku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15105 VIII.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16008 VIII.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18895 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Współczesne Ubezpieczenia)
Bibliogr. s. 183-189.
Książka podsumowuje stan wiedzy dotyczącej analizowania, oceny i modelowania ryzyka dla celów ubezpieczania przedsiębiorstw. Szczególną uwagę poświęca inżynierii ryzyka w ubezpieczeniach, a zwłaszcza procedurom, metodom i technikom stosowanym podczas prowadzenia audytu. Wskazano kierunki rozwoju metod modelowania ryzyka oraz zaprezentowano autorską metodę IRAM, wykorzystywaną do analizowania ryzyka związanego z ubezpieczaniem złożonych obiektów technicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12507 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12506 VIII.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13638 VIII.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again