Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(4)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(5)
Author
Dryl Wioleta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Lisiński Marek
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
MARKETING
(4)
AUDYT WEWN─śTRZNY
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczeg├│┼éowo, krok po roku pokazuj─ů, jak napisa─ç profesjonalny plan marketingowy. Z tej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö: od czego zacz─ů─ç przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawiera─ç plan marketingowy, jak zgromadzi─ç dane, kt├│re wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracowa─ç kolejne cz─Ö┼Ťci planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zar├│wno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, i┼╝ marketing jest t─ů dziedzin─ů dzia┼éalno┼Ťci, kt├│rej efekty najtrudniej jest zmierzy─ç, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodni─ç jest zyskowno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä podejmowanych w tym zakresie. Podej┼Ťcie to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Ksi─ů┼╝ka dostarcza wiedz─Ö niezb─Ödn─ů do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analiz─Ö obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci organizacji podlegaj─ůcych audytowi, metod i narz─Ödzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz po┼Ťr├│d innych rodzaj├│w audytu, relacji mi─Ödzy kontrol─ů, controllingiem i audytem marketingowym a tak┼╝e stopnia wykorzystania audytu jako narz─Ödzia kontroli marketingowej w polskich przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9890 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11483 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na ok┼é.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszy─ç swoj─ů karier─Ö.
Indeks.
Z ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö, jakie umiej─Ötno┼Ťci powiniene┼Ť doskonali─ç, aby osi─ůgn─ů─ç znakomite wyniki marketingowe i przyspieszy─ç rozw├│j w┼éasnej kariery. Ksi─ů┼╝ka obejmuje: marketing w pigu┼éce - zbi├│r odpowiedzi na najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania, umo┼╝liwiaj─ůcy szybkie zapoznanie si─Ö z tematem, dziesi─Ö─ç najwa┼╝niejszych narz─Ödzi i technik s┼éu┼╝acych rozwijaniu w┼éasnego stylu w marketingu, porady dotycz─ůce kierowania zespo┼éem, proste listy kontrolne u┼éatwiaj─ůce wskazanie mocnych i s┼éabych stron oraz mo┼╝liwo┼Ťci twoich i twojego zespo┼éu, wskaz├│wki dotycz─ůce przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12238 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13363 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 389-405.
Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszar├│w warunkuj─ůcych jej sprawne funkcjonowanie. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono system audytu wewn─Ötrznego jako koncepcj─Ö zarz─ůdzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewn─Ötrznego mo┼╝e by─ç stosowany we wszystkich podmiotach prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç spo┼éeczno-gospodarcz─ů. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana przez zesp├│┼é pracownik├│w naukowo-dydaktycznych Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autor├│w, dotycz─ůcej audytu wewn─Ötrznego jako koncepcji zarz─ůdzania. W dociekaniach badawczych przewa┼╝aj─ů aspekty u┼╝ytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarz─ůdzania jako dyscypliny naukowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12030 IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again