Form of Work
Książki
(34)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(42)
only on-site
(32)
unavailable
(6)
Branch
Magazyny
(21)
Wypożyczalnie
(27)
Czytelnie
(32)
Author
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Mruk Henryk
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Brady Regina
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Maison Dominika
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Sala Paweł
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(34)
Language
Polish
(34)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Pracownicy naukowi
(1)
Subject
MARKETING
(19)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
Marketing
(3)
TURYSTYKA
(3)
Badania marketingowe
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Badania rynku
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
RYNEK
(1)
Rynek
(1)
Turystyka
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Źródła informacji
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(7)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
34 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Treścią podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12243 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12242 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie muszą być drogie, mogą je zatem prowadzić także właściciele firm małych i średnich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania. Przedstawił on znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych oraz sposoby analizy ich wyników, mające zapewnić firmie efektywność działania, a tym samym wyższe zyski. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923 IX.16.1 [Wypożyczalnia C], 7257 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5934 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5931 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], 7258 [Magazyn 2] (8 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5930 IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.2954 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7259 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2], 1023 [Magazyn 2] (4 egz.)
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 10)
Bibliogr s. 171-178.
Niniejsza monografia porządkuje poglądy na istotę atrakcji turystycznych, porównuje definicje i kryteria ich klasyfikacji. Zasadniczym celem pracy jest jednak identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Autor proponuje podział metod i omawia najwazniejsze stosowane techniki i narzędzia badań. W miarę możliwości ilustruje sposób zastosowania omawianych metod w odniesieniu do konkretnych badań. Badania nad atrakcjami turystycznymi mają ogromne znaczenie dla rozwoju turystyki oraz tworzenia nowych i doskonalenia istniejących produktów turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11439 XXI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12661 XXI.2 [Czytelnia B], 12660 XXI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
W podręczniku autorzy bardzo szczegółowo przedstawili tematykę badań marketingowych, przygotowując Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a następnie wdrożenia planu badawczego. Ponadto omówili oni między innymi: istotę i znaczenie badań marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budowę instrumentu pomiarowego, realizację procesu badawczego i prezentację jego wyników, internetowe i międzynarodowe badania marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14310 [Magazyn 1], P.14309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12389 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13554 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 18689 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18688 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17442 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17441 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11465 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11464 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18707 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18706 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13538 V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 12844 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich działań w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części: zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów, marka i lojalność w zachowaniach konsumentów, rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami, zachowania młodych konsumentów, seniorzy na rynku. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12853 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesującym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnień ekonomiczno-społecznych powiązanych z innowacjami, przedsiębiorczością, analizą rynku, marketingiem, logistyką i informatyką. Istotnym atutem publikacji opisującej zjawiska innowacyjnej przedsiębiorczości jest jej przejrzystość, komunikatywność i duża liczba ilustracji, które uzupełniają tekst oraz wyjaśniają szereg opisanych procesów i zależności. Schematy i wykresy mają dużą wartość poznawczą i ułatwiają odbiór trudniejszych fragmentów opracowania. (pfor. zw. dr hab. inż. Grzegorz Spychalski)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11586 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12814 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja ma na celu przedstawienie zagadnienia wpływu środków finansowych z funduszy unijnych na rozwój i konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszej części książki dokonano przeglądu stanu i kondycji finansowej MŚP i źródeł ich finansowania, w drugiej natomiast przedstawiono szerokie możliwości pozyskiwania środków finansowych z poszczególnych programów operacyjnych na lata 2007-2013. Autorz omówili również zagadnienie wartości pieniądza w czasie oraz jak prawidłowo przygotować dokumenty o uzyskanie wsparcia finansowego z funduszy unijnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12766 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again