Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(43)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(56)
only on-site
(41)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(26)
Wypo┼╝yczalnie
(32)
Czytelnie
(41)
Author
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(3)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(3)
Maison Dominika
(2)
Mruk Henryk
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brady Regina
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
K─Ödzior Zofia
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Milic-Czerniak R├│┼╝a
(1)
Mizerski Richard
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pop┼éawski Wojciech (1946- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Sala Paweł
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stavkov Jan
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Turcinkov Jan
(1)
Tylińska Renata
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
┼Üliwa Jan (1928- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(15)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(43)
Language
Polish
(43)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Pracownicy naukowi
(1)
Subject
MARKETING
(26)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
Marketing
(3)
TURYSTYKA
(3)
Badania marketingowe
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
RYNEK
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Badania rynku
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
REKLAMA
(1)
Rynek
(1)
Turystyka
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Źródła informacji
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODR─śCZNIKI
(7)
Monografia
(2)
Podr─Öcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
43 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Tre┼Ťci─ů podr─Öcznika s─ů znane i powszechnie stosowane metody bada┼ä marketingowych. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki wyznaczaj─ů kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dob├│r pr├│by i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze ┼║r├│de┼é wt├│rnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wynik├│w badania marketingowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12243 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12242 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrza┼éy podr─Öcznik akademicki, kt├│ry w naturalny spos├│b przedstawia problematyk─Ö metodologii bada┼ä marketingowych. Praca opr├│cz warto┼Ťci merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdzia┼éy zosta┼éy opracowane wed┼éug jednego schematu. Pozwala to wyk┼éadowcom na dok┼éadne przygotowanie si─Ö do zaj─Ö─ç i przedstawienie omawianych zagadnie┼ä w jak najbardziej przyst─Öpny spos├│b."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" nale┼╝─ů do podr─Öcznik├│w najcz─Ö┼Ťciej wykorzystywanych w ameryka┼äskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wy┼╝szych. Teraz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö oddajemy w r─Öce polskich czytelnik├│w, maj─ůc nadziej─Ö, ┼╝e b─Ödzie r├│wnie dobrze przyj─Öta.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6016 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1], P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2050 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3257 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie musz─ů by─ç drogie, mog─ů je zatem prowadzi─ç tak┼╝e w┼éa┼Ťciciele firm ma┼éych i ┼Ťrednich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, kt├│rzy chc─ů korzysta─ç z wynik├│w bada┼ä marketingowych lub zamierzaj─ů samodzielnie prowadzi─ç tego typu badania. Przedstawi┼é on znane i najcz─Ö┼Ťciej stosowane techniki bada┼ä marketingowych oraz sposoby analizy ich wynik├│w, maj─ůce zapewni─ç firmie efektywno┼Ť─ç dzia┼éania, a tym samym wy┼╝sze zyski. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni ekonomicznych r├│┼╝nego typu, ale zainteresuje r├│wnie┼╝ przedsi─Öbiorc├│w oraz osoby chc─ůce pozna─ç tajniki bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], 7257 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: badania marketingowe ; CRM
Prowadzenie bada┼ä marketingowych w warunkach nowych wyzwa┼ä stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwi─ůza┼ä z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie tych rozwi─ůza┼ä zar├│wno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdro┼╝eniowej. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, kt├│re pozwalaj─ů na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowa┼ä nabywc├│w. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera om├│wienie wykorzystania metod bada┼ä marketingowych w dzia┼éaniach przedsi─Öbiorstw. W zako┼äczeniu przedstawiono metodyczny aspekt bada┼ä zwi─ůzanych z implementacj─ů marketingu relacyjnego w przedsi─Öbiorstwach polskich, czeskich i s┼éowackich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8845 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 127-128.
Najwa┼╝niejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie dzia┼éaj─ůcej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi g┼é├│wnie wiedza o rynku. Dziedzin─ů nauki i praktyki, kt├│ra prowadzi do tej wiedzy, s─ů badania marketingowe. Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest metodologia bada┼ä marketingowych. Zawarte w tytule okre┼Ťlenie "aspekty mened┼╝erskie" ma wskazywa─ç na praktyczn─ů interpretacj─Ö bada┼ä. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje si─Ö jako punkt wyj┼Ťcia rzeczywiste problemy, przed jakimi mo┼╝e stan─ů─ç firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produkt├│w, wyb├│r marki, opakowania, ocena ┼Ťrodk├│w komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8838 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10346 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera om├│wienie podstawowych zasad i metod bada┼ä marketingowych rynk├│w zagranicznych. Wychodz─ůc od om├│wienia istoty bada┼ä marketingowych i podstawowych zakres├│w prowadzonych prac badawczych, przedstawiono nast─Öpnie metody gromadzenia informacji. Podj─Öta zosta┼éa r├│wniez pr├│ba systematyzacji metod bada┼ä strukturalnych s┼éu┼╝─ůcych wyborowi docelowych rynk├│w zagranicznych i okre┼Ťleniu podstaw mi─Ödzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejno┼Ťci om├│wiono czynniki okre┼Ťlaj─ůce funkcjonowanie podstawowych element├│w rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3583 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady)
Podstaw─ů marketingu jest prze┼Ťwiadczenie, ┼╝e cele przedsi─Öbiorstwa mog─ů by─ç osi─ůgni─Öte tylko wtedy, gdy potrzeby i ┼╝yczenia klient├│w s─ů dobrze poznane. Przedsi─Öbiorstwo musi spe┼énia─ç te potrzeby i ┼╝yczenia - i to lepiej ni┼╝ konkurenci. Ze znajomo┼Ťci oczekiwa┼ä wynikaj─ů wszystkie pozosta┼ée dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrob├│w, ┼Ťwiadczonych us┼éug, r├│┼╝ne formy i techniki sprzeda┼╝y i sposoby jej stymulowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4061 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowi─ů jeden z najwa┼╝niejszych element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Dlatego te┼╝ ksi─ů┼╝ka ta b─Ödzie przydatna dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e menad┼╝er├│w firm oraz pracownik├│w agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5934 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5931 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], 7258 [Magazyn 2] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5930 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.2954 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7259 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowi─ů jeden z najwa┼╝niejszych element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Dlatego te┼╝ ksi─ů┼╝ka ta b─Ödzie przydatna dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e menad┼╝er├│w firm oraz pracownik├│w agencji reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2], 1023 [Magazyn 2] (4 egz.)
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 10)
Bibliogr s. 171-178.
Niniejsza monografia porz─ůdkuje pogl─ůdy na istot─Ö atrakcji turystycznych, por├│wnuje definicje i kryteria ich klasyfikacji. Zasadniczym celem pracy jest jednak identyfikacja i opis metod bada┼ä nad atrakcjami turystycznymi. Autor proponuje podzia┼é metod i omawia najwazniejsze stosowane techniki i narz─Ödzia bada┼ä. W miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci ilustruje spos├│b zastosowania omawianych metod w odniesieniu do konkretnych bada┼ä. Badania nad atrakcjami turystycznymi maj─ů ogromne znaczenie dla rozwoju turystyki oraz tworzenia nowych i doskonalenia istniej─ůcych produkt├│w turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11439 XXI.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12661 XXI.2 [Czytelnia B], 12660 XXI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta ksi─ů┼╝ka jest efektem pracy i ogromnego zaanga┼╝owania. To r├│wnie┼╝ dow├│d, ┼╝e ┼Ťrodowisko badaczy marketingowych ma du┼╝y potencja┼é, kt├│rego podstaw─ů jest wiedza, do┼Ťwiadczenie i gotowo┼Ť─ç do ci─ůg┼éego podejmowania nowych wyzwa┼ä. Publikacj─Ö t─Ö stworzyli ludzie reprezentuj─ůcy ro┼╝ne firmy badawcze, pokazuj─ůc tym samym, ┼╝e ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4957 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5560 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jet okre┼Ťlenie etap├│w post─Öpowania badawczego oraz narz─Ödzi bada┼ä w podstawowych obszarach decyzji i dzia┼éa┼ä marketingowych. Zasadnicz─ů struktur─Ö pracy wyznaczaj─ů trzy cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych pierwsza jest po┼Ťwi─Öcona formu┼éowaniu cel├│w i organizacji bada┼ä, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowa┼ä bada┼ä marketingowych. Ka┼╝da z wymienionych cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö z kilku rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla s┼éuchaczy wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych a tak┼╝e dla pracownik├│w przedsi─Öbiorstw i kadry zarz─ůdzaj─ůcej, kt├│ra w swych dzia┼éaniach powinna si─Ö kierowa─ç zasadami marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
W podr─Öczniku autorzy bardzo szczeg├│┼éowo przedstawili tematyk─Ö bada┼ä marketingowych, przygotowuj─ůc Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a nast─Öpnie wdro┼╝enia planu badawczego. Ponadto om├│wili oni mi─Ödzy innymi: istot─Ö i znaczenie bada┼ä marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budow─Ö instrumentu pomiarowego, realizacj─Ö procesu badawczego i prezentacj─Ö jego wynik├│w, internetowe i mi─Ödzynarodowe badania marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14310 [Magazyn 1], P.14309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12389 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13554 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podr─Öcznik przyst─Öpnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegl─ůd metod dzia┼éa┼ä marketingowych. Szczeg├│┼éowo scharakteryzowano w nim rynek us┼éug turystycznych, om├│wiono metody tworzenia katalog├│w, materia┼é├│w promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ─çwiczenia wymagaj─ů kreatywnego podej┼Ťcia do omawianych zagadnie┼ä i sk┼éaniaj─ů do samodzielnego rozwi─ůzywania problem├│w. Ksi─ů┼╝ka obfituje w przyk┼éady z ┼╝ycia wzi─Öte i uczy analitycznego podej┼Ťcia do przedstawianych zagadnie┼ä. Dodatkowym atutem s─ů liczne przyk┼éady rzeczywistych dzia┼éa┼ä marketingowych w obszarze us┼éug turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 18689 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18688 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia K─Ödzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr.
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradnik├│w daj─ůcych pog┼é─Öbion─ů znajomo┼Ť─ç poszczeg├│lnych dziedzin marketingu. Autorzy, opieraj─ůc si─Ö na rozwi─ůzaniach sprawdzonych w praktyce, podaj─ů w ka┼╝dej ksi─ů┼╝ce z serii zasady post─Öpowania przy rozwi─ůzywaniu konkretnych problem├│w dotycz─ůcych dzia┼éania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmen├│w, mened┼╝er├│w, kadry kierowniczej urz─Öd├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej, student├│w wy┼╝szych uczelni wszystkich typ├│w oraz s┼éuchaczy r├│┼╝nych kurs├│w i szkole┼ä doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze i mened┼╝erskie. Ksi─ů┼╝ka Badaniu marketingowe w praktyce: przekazuje podstawow─ů wiedz─Ö o roli systemu informacji w procesie zarz─ůdzania marketingowego, ukazuje znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedur─Ö tych bada┼ä, ┼║r├│d┼éa informacji, sposoby pomiaru, dob├│r pr├│by, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokona─ç wyboru w┼éa┼Ťciwej agencji bada┼ä marketingowych, i podaje zasady wsp├│┼épracy z t─ů agencj─ů, wskazuje, jak analizowa─ç, interpretowa─ç i prezentowa─ç wyniki bada┼ä, podaje przyk┼éady rozwi─ůzywania problem├│w zawartych w studiach przypadk├│w (tzw. cases).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3260 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2054 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczeg├│┼éowe przedstawienie zarysowanych wy┼╝ej trend├│w oraz najnowszych koncepcji dotycz─ůcych zarz─ůdzania informacj─ů marketingow─ů. Celem autorek by┼éa r├│wnie┼╝ analiza i ocena skuteczno┼Ťci r├│┼╝nych technik i narz─Ödzi stosowanych we wsp├│┼éczesnych organizacjach pod k─ůtem wykorzystania potencja┼éu zwi─ůzanego z informacj─ů marketingow─ů do zwi─Ökszania warto┼Ťci dla klient├│w. Z tego wzgl─Ödu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przyk┼éad├│w dotycz─ůcych polskich i zagranicznych organizacji - zar├│wno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczeg├│┼éowe opisy niekt├│rych przyk┼éad├│w umieszczono w ramkach zatytu┼éowanych Materia┼éy dodatkowe. S┼éu┼╝─ů one zilustrowaniu omawianych problem├│w teoretycznych b─ůd┼║ zawieraj─ů uzupe┼éniaj─ůce dane i opinie, dotycz─ůce np. nowych narz─Ödzi marketingowych. W celu uporz─ůdkowania tre┼Ťci pos┼éu┼╝ono si─Ö w ksi─ů┼╝ce koncepcj─ů systemu informacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17442 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17441 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jako┼Ťciowe, chocia┼╝ od lat pe┼éni─ů wa┼╝n─ů rol─Ö w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane s─ů dosy─ç intuicyjnie. Autorka przekonuje, ┼╝e w ┼Ťwietle dokona┼ä wsp├│┼éczesnej psychologii nale┼╝y zrewidowa─ç tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedz─Ö t─Ö warto uwzgl─Ödnia─ç na ka┼╝dym etapie prowadzonych bada┼ä marketingowych, pocz─ůwszy od konstruowania schemat├│w bada┼ä, scenariuszy wywiad├│w, przez decyzje o tym, o co pyta─ç respondent├│w wprost, a co pr├│bowa─ç zrozumie─ç w spos├│b po┼Ťredni, a┼╝ po analiz─Ö i interpretacj─Ö wynik├│w bada┼ä, kt├│ra powinna wykracza─ç poza deklaracje respondent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11465 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11464 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawow─ů przes┼éank─ů prezentowanej monografii jest przedstawienie g┼é├│wnych etap├│w oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii bada┼ä marketingowych, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem ostatniego dziesi─Öciolecia, kiedy to pojawi┼éa si─Ö era wielkich zbior├│w danych, a nast─Öpnie era produkt├│w i us┼éug, bazuj─ůcych na tych danych. Autorzy ka┼╝dego z rozdzia┼é├│w koncentruj─ů si─Ö na przedstawieniu najnowszych, czy to ┼║r├│de┼é informacji czy te┼╝ metod i techniki pozyskiwania danych, jak r├│wnie┼╝ nowych obszar├│w badawczych. W ka┼╝dym z nich omawiane s─ů nie tylko nowe mo┼╝liwo┼Ťci badawcze na licznych przyk┼éadach, ale r├│wnie┼╝ spos├│b interpretacji uzyskanych wynik├│w i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18707 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18706 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Ekonomia, Marketing)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka zawiera szerokie spojrzenie na problematyk─Ö zastosowania informacji w procesach zarz─ůdzania zmianami organizacyjnymi. Inne poruszane tematy to: wykorzystanie informacji w procesach wytwarzania, w relacjach z klientami, w warunkach kryzysu i upad┼éo┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, tworzenie nowych system├│w informacyjnych dla potrzeb funkcji kontroli, zarz─ůdzania personelem, zarz─ůdzania zr├│wnowa┼╝onym rozwojem przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6305 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-228.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w podejmuj─ůcych najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z przygotowaniem i realizacj─ů jako┼Ťciowych bada┼ä marketingowych. Pierwsze dwa maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy i dotycz─ů istoty bada┼ä, r├│┼╝nic z badaniami ilo┼Ťciowymi, etyki bada┼ä i przebiegu procesu badawczego. W nast─Öpnych rozdzia┼éach zaprezentowano "tradycyjne" metody bada┼ä jako┼Ťciowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metod─Ö najbardziej "klasyczn─ů" - obserwacj─Ö, techniki projekcyjne oraz "nowoczesn─ů" metod─Ö opart─ů na badaniach biometrycznych - eye tracking.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13538 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B], P.13058 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again