Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Jolly Adam
(1)
Lubiński Marek
(1)
Zawadzka Anna (anglistka)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
INNOWACJE
(1)
KONIUNKTURA
(1)
RYNEK
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
badania rynku
(2)
analiza koniunktury
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
innowacje
(1)
koniunktura gospodarcza
(1)
konkurencyjność
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
myślenie kreatywne
(1)
transfer technologii
(1)
własność intelektualna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza koniunktury i badanie rynków / Marek Lubiński. - Wyd. 2 poszerz. - Warszawa : "Elipsa", 2004. - 293 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Na książce błędny ISBN.
"Książka jest nie tylko bardzo logiczna i spójna. Zawiera także wszystkie najważniejsze aspekty empirycznych analiz koniunktury gospodarczej i badań rynku. Istotnym walorem merytorycznym pracy jest również bardzo udana synteza rozważań o charakterze ogólnym z potrzebami zgłaszanymi przez praktykę gospodarczą. Książka stanowi znakomitą podstawe do prowadzenia samodzielnych analiz procesów decyzyjnych podejmowanych przez konsumentów w warunkach zmieniających się w czasie elementów otoczenia."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12633 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12632.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13703.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej