Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Binder Marek
(1)
Jarmocik Anna
(1)
Kaiser Jan (1941- )
(1)
Kalat James W. (1946- )
(1)
Kuniecki Michał (1971- )
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Temat
Dziecko
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
Osobowość
(1)
PSYCHOFIZJOLOGIA
(1)
Pamięć
(1)
Poznanie
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wrażenia
(1)
Świadomość
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
biopsychologia
(2)
emocje
(2)
uczenie się
(2)
agresja
(1)
amnezja
(1)
badania psychologiczne
(1)
choroba Huntingtona
(1)
choroba Parkinsona
(1)
choroba afektywna dwubiegunowa
(1)
depresja
(1)
neuropsychologia
(1)
pamięć
(1)
pragnienie
(1)
procesy poznawcze
(1)
psychologia
(1)
psychologia społeczna
(1)
psychologia zdrowia
(1)
psychopatologia
(1)
schizofrenia
(1)
sen
(1)
spostrzeganie
(1)
stres
(1)
terapia
(1)
układ nerwowy
(1)
uzależnienie
(1)
wrażenia
(1)
zaburzenia nastroju
(1)
zachowania seksualne
(1)
zachowanie
(1)
zmysły
(1)
łaknienie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.III.1 [Wypożyczalnia B], 1203.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Biological psychology, 2004.
Bibliogr. s. 502-570. Indeksy.
Książka w sposób przystępny i całościowy omawia fizjologiczne, ewolucyjne i rozwojowe mechanizmy zachowań i przeżyć psychicznych. Autor skupił się na mechanizmach biologicznych związanych z najważniejszymi zagadnieniami w psychologii, takimi jak język, uczenie się i pamięć, zachowania seksualne, lęk, agresja, psychopatologia czy problem psychofizyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12204.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej