Form of Work
Książki
(56)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(53)
available
(42)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(16)
Wypożyczalnie
(30)
Czytelnie
(53)
Author
Abegg Birgit
(2)
Fast Larysa
(2)
Glinka Beata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Zwolińska Magdalena
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bondar Natalia
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buczel Anna
(1)
Chick Anne
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Collin Peter Hodgson (1935- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Fisher Alan
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Janowska Jolanta
(1)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Kietliński Wiesław
(1)
Kimčuk Kristina Vladimirovna
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kossakowska Elżbieta
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowska Zofia
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(1)
Mac Amber
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stefko Olga
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szeworski Adam
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Słupski J
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Trzeciakowska Justyna
(1)
Widelska Urszula
(1)
Williams Kevan
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Wojtkiewicz Katarzyna B
(1)
Woźniak Cezary
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Ziętala Grzegorz Adam
(1)
Zych Witold
(1)
Year
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(56)
Language
Polish
(55)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
NAUKI EKONOMICZNE
(7)
JĘZYK ROSYJSKI
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
INNOWACJE
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
Zarządzanie
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
Analiza biznesowa
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BOGACTWO
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Big data
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMIA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Google
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
INWESTYCJE
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINIĘTE
(1)
Konkurencyjność
(1)
Korespondencja
(1)
LISTY NIEMIECKIE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing
(1)
Model biznesowy
(1)
NAUKA
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
OGRODNICTWO
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Umowa
(1)
VENTURE CAPITAL
(1)
WSPÓŁPRACA NAUKOWO-TECHNICZNA
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Subject: time
2001-
(3)
2001-0
(3)
1989-
(1)
Subject: place
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(6)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI ROSYJSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Tablice i wzory
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
56 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 130-137.
W książce zaprezentowano ewolucję sektora MSP. Wskazano przyczyny powstawania i utrzymywania się luki kapitałowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw oraz zasygnalizowano rolę i istotę wsparcia ze strony funduszy wysokiego ryzyka (venture capital) oraz aniołów biznesu. Największą uwagę skupiono na dostępność MSP do źródła finansowania jaką stanowią nieformalni inwestorzy rynku podwyższonego ryzyka. W tym celu zaprezentowano dynamikę i strukturę aniołów biznesu jak i sieci „aniołów”. Ponadto zaprezentowano profil statystycznego „anioła”, wskazano motywy jego działania, a także dokonano podziału inwestorów w oparciu o różne kryteria. Scharakteryzowano również schemat inwestowania aniołów biznesu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na znaczenie syndykatów i sieci aniołów biznesu w procesie inwestycyjnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10307 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wydanie w nowej szacie graficznej z mp3.
Na okładce: Plik mp3 do pobrania gratis.
Posługujesz się fachowym słownictwem w pracy lub na studiach? Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Książka zawiera pojęcia, zwroty, wyrażenia i idiomy przydatne w wielu sytuacjach, które spotkasz w życiu zawodowym. Dzięki tej książce opanujesz język angielski przydatny podczas prezentacji, negocjacji, konferencji oraz negocjowania i podpisywania umów i kontraktów. Tematycznie książka obejmuje m.in. marketing i reklamę, finanse i bankowość, naukę i technikę. Książka stanowi znakomite i całościowe kompendium fachowego języka angielskiego, którego znajomość pomoże w karierze zawodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18652 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Praktyka zarządzania / Peter F. Drucker. - Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, 2017. - 590 stron ; 24 cm.
Słowo kluczowe: zarządzanie ; biznes ; menedżer
Indeks.
Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18697 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia, bibliografia na stronach 172-175.
Google hacking to pakiet umiejętności, w jakie powinien być wyposażony każdy, kto szuka informacji w internecie. Na początek trzeba zrozumieć, jak wyszukiwarka działa, co wpływa na wyniki wyszukiwania, a potem poznać język, którym trzeba się z nią komunikować. Zaawansowane wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem funkcjonalności, które daje nam powszechnie stosowany Google, to umiejętność uniwersalna. Przyda się w prowadzeniu firmy i codziennej pracy: do wyszukiwania klientów, do rekrutacji pracowników, do znajdywania, gdzie starać się o dotację i w wielu innych sytuacjach. Przyda się na etapie wyszukiwania informacji naukowej i wyszukiwaniu trudniej dostępnych materiałów do opracowania publikacji. Przyda się w szeroko rozumianym marketingu, dziennikarstwie i aby rozumieć, co dzieje się w branży, w której przyszło nam pracować. Przykłady zastosowania kompetencji Google hackingu można by jeszcze długo mnożyć. A korzyści? Na początek najbardziej oczywista czyli oszczędność czasu. Ale ważniejsze, że dzięki korzystaniu z dobrodziejstw zaawansowanych metod wyszukiwania można docierać do źródeł informacji, które niekoniecznie łatwo znaleźć po wpisaniu czegokolwiek w oknie wyszukiwarki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18670 XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9233 I.3 [Czytelnia A], 9232 I.3 [Czytelnia A], 9231 I.3 [Czytelnia A] (3 egz.)
Book
In basket
The present Dictionary contains over 100 000 terms, combinations, equivalents and meanings related to the sphere of business. The Dictionary comprises the basic terminology concering business theory and practice, applied economics, various areas of financial activities, international economic and curncy relations, business communication and other areas of business activity. All the terms for the present Dictionary were chosen from the specialized literature: modern dictionaries, encyclopedias, reference books, respective periodicals and some other sources.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14226 I.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 243-258.
W pracy autorka dokonała analizy i oceny modelu biznesu jako narzędzia, za pomocą którego można scharakteryzować sposób funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych i uchwycić specyfikę tych podmiotów wynikającą ze współistnienia systemu rodziny i systemu przedsiębiorstwa. Na podstawie studiów literatury przedmiotu przedstawiono stan badań światowych i polskich z zakresu przedsiębiorczości rodzinnej i tematyki dotyczącej modeli biznesu, wskazano najczęściej podejmowane tematy badawcze. Przedstawiono specyfikę przedsiębiorstw rodzinnych w stosunku do firm nierodzinnych i sposoby zachowań rynkowych firm rodzinnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16447 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16446 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja obejmuje 6 laboratoriów komputerowych, poświęconych wybranym statystycznym metodom komputerowej analizy zjawisk ekonomicznych. Dotyczą one: porównawczych analiz i struktur, wnioskowania z prób losowych, analizy regresji zmiennych, korelacji zmiennych oraz szeregów czasowych. Wszystkie wyróżnione części Statystyki w biznesie kończą się rekapitulacjami tematycznymi, natomiast do całości podręcznika dołączono aneksy metodologiczne. Składają się one z prezentacji przykładowego komputerowego sprawdzianu statystycznej wiedzy studentów (A) oraz ze skróconego wykazu (B) wybranych modułów, procedur i opcji pakietu STATISTICA PL (wersja 6). do każdego laboratorium komputerowego podano liczne przykłady numeryczne analiz zjawisk ekonomicznych, prowadzonych ze wspomaganiem komputera. Na podstawie prezentowanych wydruków pakietu starano się zwrócić uwagę na prawidłowy wybór metod analizy statystycznej, na symulację trudniejszych rachunków wykonywanych przez komputer oraz na sposoby prowadzenia analiz w warunkach niepewności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6912 XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6106 XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.268 [Magazyn 1], 800 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.267 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Data wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Bibliografia na stronach 257-261.
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18674 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9187 XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883 XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Słownik biznesu / Peter Hodgson Collin, J. Słupski. - Warszawa : Wilga, 1999. - 433, [64] s. ; 20 cm.
(Biblioteka Profesjonalisty)
Podręczny, angielsko-polski przewodnik po terminologii specjalistycznej przeznaczony dla ludzi biznesu. Zawiera ponad 12 tysięcy haseł i zwrotów dotyczących działalności gospodarczej, handlu, giełdy, księgowości oraz typowych czynności biurowych. Pozycję charakteryzuje specjalny dodatek, zawierający tablice skrótów, kodów i miar, przykłady dokumentów i listów handlowych oraz indeks polsko-angielski, ułatwiający znalezienie ekwiwalentów słów w obu językach. Słownik jest idealny dla studentów i ludzi biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4577 I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Do płyty CD o sygn. CD. 254 dołączona jest książka o sygn. 10763 XXII CZYT., do płyty CD.255 - książka o sygn. 10764 XXII CZYT., do płyty CD o sygn. od CD.256 do CD.263 - książka o sygn. (do wyboru) od P.9129 WYP. do P.9136 WYP.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.263 [Czytelnia A], CD.262 [Czytelnia A], CD.261 [Czytelnia A], CD.260 [Czytelnia A], CD.259 [Czytelnia A], CD.258 [Czytelnia A], CD.257 [Czytelnia A], CD.256 [Czytelnia A], CD.255 [Czytelnia A], CD.254 [Czytelnia A] (10 egz.)
No cover
Book
In basket
Do książki o sygn. 10763 XXII CZYT. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.254, do książki o sygn. 10764 XXII CZYT. - płyta CD.255, do książek o sygn. (do wyboru) od P.9129 WYP. do P.9136 WYP. - płyty CD o sygn. (do wyboru) od CD.256 do CD.263.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9136 [Magazyn 1], P.9135 [Magazyn 1], P.9134 [Magazyn 1], P.9133 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9132 XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9130 XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9129 XXII.9 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10764 XXII.9 [Czytelnia A], 10763 XXII.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Seven cultures of capitalism : value systems for creating wealth in the United States, Japan, Germany, France, Britain, Sweden, and the Netherlands, 1993.
Bibliogr. s. 389-396.
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykle kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię - wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jesli przyjrzymy sie znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia. W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodoej kooperacji, poznanie i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomicznie korzyści.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13765 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: Aktualne! Dostosowane do wymogów Unii Europejskiej.
Ta książka pomoże wszystkim stającym przed koniecznością sformułowania oficjalnego pisma po angielsku. Wśród pism do firm i instytucji są wzory korespondencji z bankiem oraz specjalistycznych umów związanych z prowadzeniem firmy - z wymaganym układem graficznym. Suplement zawiera wyrażenia niezbędne w prowadzeniu takiej korespondencji i rozmowach służbowych."
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18768 XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18767 XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14664 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
100 Briefe Deutsch für Export und Import / Birgit Abegg. - Wyd. 5. - Berlin : Langenscheidt, [2001]. - 160 s. ; 22 cm.
Publikacja dla osób, które chcą, w sposób profesjonalny, prowadzić korespondencję biznesową w języku niemieckim. Pozycja zawiera wzory listów w języku niemieckim oraz praktyczne wskazówki na temat formy pisma biznesowego, urzędowego, faksu i e-maila.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Langenscheidt Biznes)
Indeks.
Publikacja dla osób, które chcą, w sposób profesjonalny, prowadzić korespondencję biznesową w języku niemieckim. Pozycja zawiera wzory listów w języku niemieckim oraz praktyczne wskazówki na temat formy pisma biznesowego, urzędowego, faksu i e-maila.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6776 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19146 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19145 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again