Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Widelska Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
INNOWACJE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
TURYSTYKA
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
biznes turystyczny
(3)
globalizacja
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
konkurencyjność
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
polityka turystyczna
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-235.
We wzroście atrakcyjności turystycznej Polski najważniejszym aktualnie wyzwaniem jest innowacyjność produktów i firm turystycznych kształtowanej we współpracujących regionach. Książka Innowacje w turystyce adresowana jest do akademików, studentów menadżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14451.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15359.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykalny model racjonalnej organizacji i zarządzania małymi firmami obejmuje: - analizę i badanie rynkowych uwarunkowań strategicznych funkcjonowania (segmentację rynku, rynki docelowe, konkurencję), - określenie planów i realizacji elementów działań marketingowych - rozwoju usług, kształtowania ich cen, handlu, promocji, PR, - współpracę mikro firm w skali regionalnej i globalnej, - dobrą organizację marketingu kadrowego - podstawy sukcesów na rynku, W literaturze przedmiotu podkreśla się specyfikę rynkową małych firm w postaci: - szybkiej reakcji na zmiany rynkowe, - niezbiurokratyzowane struktury zarządzania, - duża skłonność do podejmowania ryzyka, - szybkie organizowanie nowych miejsc pracy i pracy nakładczej, - wykorzystanie środków finansowych dla wspierania rozwoju biznesu lokalnego i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16990.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177, netogr. s. [178].
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce. Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13652.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14671.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej