Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Boruszczak Mirosław
(1)
Farrall Cate
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Majewski Piotr
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zboralski Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Temat
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
TURYSTYKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
branding
(8)
marka
(3)
marketing
(3)
reklama
(3)
public relations
(2)
znak towarowy
(2)
Facebook
(1)
Natura 2000
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konsument
(1)
marka miasta
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
nazwa firmy
(1)
nazwa produktu
(1)
oddziaływanie
(1)
organizacja nonprofit
(1)
polityka turystyczna
(1)
portal społecznościowy
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
region
(1)
rozwój regionalny
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sklep internetowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
turystyka
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka medyczna
(1)
turystyka miejska
(1)
turystyka militarna
(1)
turystyka morska
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
turystyka zdrowotna
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
wizerunek
(1)
zmysły
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzyście, na temat aspektów wyboru i funkcjonowania nazw firm i produktów. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddziaływanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo ważne - językowe nazw firm i produktów będących elementem brandingu oraz promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11377.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przyjrzenie się warunkom rozwoju turystyki w regionie. Chcąc pogłębić funkcje turystyki w skali regionalnej i lokalnej, trzeba konsekwentnie realizować cele polityki turystycznej. W tym celu samorząd wojewódzki i lokalny, współdziałając wzajemnie, powinny współpracować z samorządem gospodarczym, administracją rządową, organizacjami pozarządowymi i ze środowiskiem naukowym. Na szczególne podkreślenie zasługuje zadanie współpracy samorządu województwa z ogniwami lokalnymi samorządu terytorialnego. Chodzi o to, że w obliczu postępującej integracji Europy i globalizacji gospodarki światowej, procesy urbanizacyjne prowadzą do wzrostu sieci m.in. zespołów miejskich i mega miast. Efektywność realizacji głównych i uzupełniających funkcji tych organizmów warunkuje ich współpraca i koordynacja działalności. Doświadczenie uczy, iż droga do tego celu prowadzi przez tworzenie związków metropolitarnych, które - szanując tożsamość miast członków - dają im szanse wysokiej dynamiki rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13399.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej