Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(8)
Author
Boruszczak Mirosław
(1)
Farrall Cate
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Majewski Piotr
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Zboralski Marek
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(7)
English
(1)
Subject
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
J─Özyk angielski
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
TURYSTYKA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Professional English in Use : Marketing / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - 4th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2015. - 144 strony : ilustracje ; 27 cm.
Indeks.
Professional English in Use Marketing contains 50 units covering a wide variety of marketing vocabulary. Topics include marketing basics, the full "marketing mix", research, PR, and marketing communications. Primarily designed as a self-study reference and practice book, it can also be used for classroom work and one-to-one lessons, and is suitable for intermediate and upper intermediate students.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17140.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest pr├│b─ů opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem element├│w formu┼éowania jej to┼╝samo┼Ťci. Autorka wyja┼Ťnia w niej prawid┼éowo┼Ťci dotycz─ůce wyboru wyr├│┼╝nik├│w to┼╝samo┼Ťci miejskiej wykorzystywanych przez samorz─ůdy w procesie zarz─ůdzania mark─ů terytorialn─ů, a tak┼╝e wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorz─ůd├│w miast. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczna monografii skupia si─Ö na diagnozie poziomu wykorzystania element├│w brandingu w zarz─ůdzaniu ma┼éymi i ┼Ťrednimi miastami w Polsce. Obejmuje ona r├│wnie┼╝ identyfikacj─Ö sk┼éadowych to┼╝samo┼Ťci miejskich (ich aspekt├│w funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania po┼╝─ůdanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest prze┼éomowym dzie┼éem, pokazuj─ůcym, co najwi─Öksze ┼Ťwiatowe firmy robi─ů inaczej, aby skutecznie integrowa─ç w swoich dzia┼éaniach wszystkie pi─Ö─ç zmys┼é├│w - wzrok, s┼éuch, dotyk, smak i w─Öch. Ksi─ů┼╝ka ta ca┼ékowicie odmieni podej┼Ťcie marketer├│w do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8522.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], P.4897.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C], 5458.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzy┼Ťcie, na temat aspekt├│w wyboru i funkcjonowania nazw firm i produkt├│w. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddzia┼éywanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo wa┼╝ne - j─Özykowe nazw firm i produkt├│w b─Öd─ůcych elementem brandingu oraz promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11377.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisa┼é t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, opieraj─ůc si─Ö na swoich do┼Ťwiadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawi┼é j─ů du┼╝─ů dawk─ů najaktualniejszej wiedzy na ┼Ťwiatowym poziomie. Autor spisa┼é po kolei wszystkie wa┼╝ne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - w┼éa┼Ťcicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powiniene┼Ť zna─ç. Ksi─ů┼╝k─Ö mo┼╝esz przeczyta─ç od deski do deski, otrzymuj─ůc solidn─ů dawk─Ö informacji podanych w przyst─Öpny, typowy dla praktyka spos├│b - bez tabel, wzor├│w i skomplikowanych klasyfikacji. Je┼Ťli jednak wolisz, mo┼╝esz te┼╝ czyta─ç ksi─ů┼╝k─Ö na wyrywki, wybieraj─ůc zagadnienia, kt├│re najbardziej Ci─Ö interesuj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podej┼Ťcia do komunikacji rynkowej stworzy┼éa wyra┼║n─ů luk─Ö poznawcz─ů, kt├│rej wype┼énieniem s─ů zainteresowane zar├│wno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmuj─ůcy si─Ö m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych m.in. nad determinantami wsp├│┼éczesnej komunikacji rynkowej, mo┼╝liwo┼Ťciami zastosowania nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci personalizacji komunikat├│w, a tak┼╝e tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazuj─ůcych jednocze┼Ťnie na konwencjonalnych i nowoczesnych ┼Ťrodkach przekazu. Obok prowadzonych bada┼ä r├│wnie istotn─ů kwesti─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç publikowania ich wynik├│w, a tak┼╝e wymiana my┼Ťli i do┼Ťwiadcze┼ä os├│b zawodowo zwi─ůzanych z problematyk─ů komunikacji." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przyjrzenie si─Ö warunkom rozwoju turystyki w regionie. Chc─ůc pog┼é─Öbi─ç funkcje turystyki w skali regionalnej i lokalnej, trzeba konsekwentnie realizowa─ç cele polityki turystycznej. W tym celu samorz─ůd wojew├│dzki i lokalny, wsp├│┼édzia┼éaj─ůc wzajemnie, powinny wsp├│┼épracowa─ç z samorz─ůdem gospodarczym, administracj─ů rz─ůdow─ů, organizacjami pozarz─ůdowymi i ze ┼Ťrodowiskiem naukowym. Na szczeg├│lne podkre┼Ťlenie zas┼éuguje zadanie wsp├│┼épracy samorz─ůdu wojew├│dztwa z ogniwami lokalnymi samorz─ůdu terytorialnego. Chodzi o to, ┼╝e w obliczu post─Öpuj─ůcej integracji Europy i globalizacji gospodarki ┼Ťwiatowej, procesy urbanizacyjne prowadz─ů do wzrostu sieci m.in. zespo┼é├│w miejskich i mega miast. Efektywno┼Ť─ç realizacji g┼é├│wnych i uzupe┼éniaj─ůcych funkcji tych organizm├│w warunkuje ich wsp├│┼épraca i koordynacja dzia┼éalno┼Ťci. Do┼Ťwiadczenie uczy, i┼╝ droga do tego celu prowadzi przez tworzenie zwi─ůzk├│w metropolitarnych, kt├│re - szanuj─ůc to┼╝samo┼Ť─ç miast cz┼éonk├│w - daj─ů im szanse wysokiej dynamiki rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13399.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again