Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Baron David P
(1)
Roszkowska Paulina
(1)
Rothaermel Frank T
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
ETYKA BIZNESU
(1)
Etyka biznesu
(1)
FINANSE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
business ethics
(3)
business strategy
(1)
commercial law
(1)
corporate ethics
(1)
corporate strategy
(1)
enterpreuneurship
(1)
finance
(1)
global startegy
(1)
industrial policy
(1)
innovation
(1)
social responsibility
(1)
societal ethics
(1)
strategic leadership
(1)
strategic management
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Business and its environment / David P. Baron. - Seventh edition - Boston : Pearson, c2013. - XXXIII, 747 pages : illustrations ; 29 cm.
Businesses compete in many ways, including nonmarket areas like corporate responsibility. Learn how to sharpen your firm’s competitive edge. Baron’s integrated approach combines the disciplines of economics, political science, law, and ethics to provide a deeper understanding of the managerial issues that arise in the business landscape. The seventh edition includes four new chapters on financial markets and their regulation, the investor’s perspective and renewable power, the political economy of India, and behavioral ethics. The book also includes 26 new cases on timely topics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18223.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16887.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management / Frank T. Rothaermel. - Third edition. - New York : McGraw-Hill Education, 2017 - XXV, 526 pages : color illustrations ; 26 cm
Includes bibliographical references and indexes.
Strategic Management, 3e by Frank T. Rothaermel continues to synthesize and integrate theory, empirical research, and practical applications with current, real-world examples. This approach not only offers students a learning experience that uniquely combines rigor and relevance, but it also prepares them for the types of challenges they will face as managers in the globalized and turbulent business environment of the 21st century. Examples profile the products and services of companies that students are familiar with such as Facebook, Google, Starbucks, Apple and Uber. In its characteristic single, strong voice, Strategic Management provides students with the foundation they need to understand how companies gain and sustain competitive advantage, as well as how to become managers capable of making well-reasoned strategic decisions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18300.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej