Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUCZANIE
(1)
Podstawa programowa
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
cele kształcenia
(2)
cele nauczania
(2)
dydaktyka
(1)
formy kształcenia
(1)
historia
(1)
kształcenie
(1)
metody nauczania
(1)
metody uczenia się
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie całościowe
(1)
nauka domowa
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
ocenianie
(1)
podstawa programowa
(1)
pomiar kształcenia
(1)
praca dydaktyczna
(1)
program nauczania
(1)
tok lekcji
(1)
uczenie się
(1)
uczeń zdolny
(1)
zajęcia pozalekcyjne
(1)
zasady nauczania
(1)
środki kształcenia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-289.
W książce autor określa wartości i definiuje cele edukacji w szkolnictwie ogólnokształcącym. Istotną sprawą jest respektowanie zasady podmiotowości ucznia i jego wielostronnej aktywności w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej ważnym zagadnieniem jest samodzielne uczenie się, którego podstawą jest znajomość metod uczenia się. W związku z tym jawi się potrzeba opracowania teorii kształcenia dotyczącej prawidłowości rządzących procesem nauczania i uczenia się w szkolnictwie ogólnokształcącym. Książka ujmuje również podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11181.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej