Form of Work
Książki
(31)
Status
available
(38)
only on-site
(30)
unavailable
(5)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(19)
Wypożyczalnie
(25)
Czytelnie
(30)
Author
East Robert (1940- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bojanowski Witold (ekonomia)
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Burda Michael C
(1)
Burgers Willem
(1)
Curtis Tony
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Froeb Luke M
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krugman Paul R
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lehman Dale
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McCann Brian T
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Owsiak Stanisław (1946- )
(1)
Oziewicz Ewa (1949- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Walczyna Borys
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zadora Halina (1944- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Bogusław
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Year
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Subject
MARKETING
(15)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
EKONOMIA
(2)
FINANSE
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
USŁUGI
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
DECYZJE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INTERNET
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PIENIĄDZ
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
PODRĘCZNIKI
(5)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
31 results Filter
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę ekonomiczną niezbędną menedżerom w procesach organizacji i zarządzania firmami. Autorzy skupili uwagę na typowych problemach, wobec których stają menedżerowie i zaproponowali sposoby ich rozwiązania z wykorzystaniem części teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarządzaniu. Autorzy pokazali: istotę prowadzenia działalności gospodarczej zarówno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, kosztów i zysków, tworzenie strategii firmy i jej wdrażanie, działalność firm w warunkach niepewności i ryzyka. Książkę uzupełniają liczne przykłady pomagające zrozumieć omawiane zagadnienia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12599 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12598 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14299 III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków. Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437 XX.5 [Czytelnia B], 11436 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypożyczalnia C], P.12437 IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, elementy zarządzania marką, prawne aspekty zarządzania marką, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15201
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12164 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12163 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-201.
W podręczniku przedstawiono podstawowe narzędzia ekonomiczne. Aby ułatwić sprawne posługiwanie się nimi, zamieszczono liczne przykłady praktyczne. Podano informacje o rynku i gospodarce rynkowej, o podstawowych elementach mechanizmu rynkowego: popycie, podaży i cenach, a także o równowadze rynkowej. Omówiono zagadnienie elastyczności popytu i elastyczności podaży, główne pojęcia związane z wyborami ekonomicznymi konsumenta i producenta, koszty przedsiębiorstwa w krótkim i długim okresie. Wprowadzono klasyfikację rynków według struktury podaży, zaprezentowano miary koncentracji podaży i ich zastosowanie do klasyfikowania rynków. Szczegółowo opisano pierwszy typ rynku konkurencję doskonałą i podano jej przykłady. Opisano monopol i oligopol oraz rynki czynników produkcji: kapitału, pracy i ziemi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12094 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12093 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13205 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12088 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Oprócz syntezy treści poszczególnych tematów zawiera również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8480 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8479 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14282 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni sie posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Czytelnik znajdzie w książce wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12162 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again