Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(31)
Status
available
(40)
only on-site
(30)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(19)
Wypo┼╝yczalnie
(25)
Czytelnie
(30)
Author
East Robert (1940- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bojanowski Witold (ekonomia)
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Brz─Öczek Tomasz
(1)
Burda Michael C
(1)
Burgers Willem
(1)
Curtis Tony
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Czarny El┼╝bieta
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Froeb Luke M
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krugman Paul R
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lehman Dale
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
McCann Brian T
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Micha┼éek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Owsiak Stanis┼éaw (1946- )
(1)
Oziewicz Ewa (1949- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Siwi┼äski W┼éodzimierz (1939- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Walczyna Borys
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zadora Halina (1944- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Bogusław
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Year
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Subject
MARKETING
(15)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
EKONOMIA
(2)
FINANSE
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
USŁUGI
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUD┼╗ETY RODZINNE
(1)
DECYZJE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INTERNET
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PIENI─äDZ
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
PODR─śCZNIKI
(5)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
31 results Filter
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodz─ůce na rynku operator├│w logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dw├│ch aspektach - pierwszy od strony przedsi─Öbiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obs┼éugi, segmenty oraz jego ocen─Ö dzia┼éa┼ä bran┼╝y TSL. Autor dokona┼é analizy wykorzystania instrument├│w marketingu przez przedsi─Öbiorstwa TSL wchodz─ůce w sk┼éad kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczenia us┼éug logistycznych. Nast─Öpnie zaprezentowa┼é, na przyk┼éadzie najwi─Ökszych operator├│w logistycznych realizuj─ůcych us┼éugi w Polsce, Europie i ┼Ťwiecie, kreowanie pozytywnego wizerunku g┼é├│wnie poprzez dzia┼éanie ukierunkowane na ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. W publikacji opisana zosta┼éa logistyka imprez sportowych realizowanych przez operator├│w logistycznych, gdzie ┼éa┼äcuch dostaw jest elementem sprawno┼Ťci organizacji zawod├│w i du┼╝ych imprez sportowych, jak olimpiady. W ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci znajduje si─Ö analiza por├│wnawcza oferowanych us┼éug i kreowanego wizerunku przedsi─Öbiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö ekonomiczn─ů niezb─Ödn─ů mened┼╝erom w procesach organizacji i zarz─ůdzania firmami. Autorzy skupili uwag─Ö na typowych problemach, wobec kt├│rych staj─ů mened┼╝erowie i zaproponowali sposoby ich rozwi─ůzania z wykorzystaniem cz─Ö┼Ťci teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarz─ůdzaniu. Autorzy pokazali: istot─Ö prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej zar├│wno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, koszt├│w i zysk├│w, tworzenie strategii firmy i jej wdra┼╝anie, dzia┼éalno┼Ť─ç firm w warunkach niepewno┼Ťci i ryzyka. Ksi─ů┼╝k─Ö uzupe┼éniaj─ů liczne przyk┼éady pomagaj─ůce zrozumie─ç omawiane zagadnienia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12599 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12598 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14299 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437 XX.5 [Czytelnia B], 11436 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza wybranych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j marek oraz strategie markowe, a tak┼╝e charakterystyka r├│┼╝nych aspekt├│w zarz─ůdzania mark─ů, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybut├│w silnej marki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: definicja marki, elementy zarz─ůdzania mark─ů, prawne aspekty zarz─ůdzania mark─ů, narz─Ödzia marketingu mix s┼éu┼╝─ůce kszta┼étowaniu silnej marki, proces kszta┼étowania programu lojalno┼Ťciowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najwa┼╝niejsze problemy zarz─ůdzania mark─ů w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zw┼éaszcza studi├│w niestacjonarnych - odnios┼éem wra┼╝enie, ┼╝e odczuwaj─ů oni brak pozycji, kt├│rej nie musz─ů studiowa─ç "od pocz─ůtku do ko┼äca", w kt├│rej wzgl─Ödnie szybko znale┼║─ç mog─ů wyja┼Ťnienie konkretnego tematu i informacje o ┼║r├│d┼éach umo┼╝liwiaj─ůcych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gn─Öbi─ůce" ich pytanie. Pracuj─ůcy ju┼╝ studenci maj─ů bowiem najcz─Ö┼Ťciej w┼éasne obserwacje i do┼Ťwiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuj─ů wi─Öc wyja┼Ťnie┼ä uzupe┼éniaj─ůcych ich zasoby wiedzy, dotycz─ůcych tych zagadnie┼ä, poj─Ö─ç czy instrument├│w, kt├│re nie s─ů im znane, lub co do kt├│rych maj─ů w─ůtpliwo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15201
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest syntetyczne przedstawienie najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä umo┼╝liwiaj─ůcych zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten spos├│b podstaw do jego dalszego studiowania. Podr─Öcznik ma za zadanie wpojenie studentom najwa┼╝niejszych zasad i regu┼é marketingu, b─Öd─ůcego fundamentem marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem oraz warunkiem osi─ůgni─Öcia wysokiej pozycji rynkowej i ci─ůg┼éego utrzymywania i poprawiania konkurencyjno┼Ťci firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12164 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12163 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-201.
W podr─Öczniku przedstawiono podstawowe narz─Ödzia ekonomiczne. Aby u┼éatwi─ç sprawne pos┼éugiwanie si─Ö nimi, zamieszczono liczne przyk┼éady praktyczne. Podano informacje o rynku i gospodarce rynkowej, o podstawowych elementach mechanizmu rynkowego: popycie, poda┼╝y i cenach, a tak┼╝e o r├│wnowadze rynkowej. Om├│wiono zagadnienie elastyczno┼Ťci popytu i elastyczno┼Ťci poda┼╝y, g┼é├│wne poj─Öcia zwi─ůzane z wyborami ekonomicznymi konsumenta i producenta, koszty przedsi─Öbiorstwa w kr├│tkim i d┼éugim okresie. Wprowadzono klasyfikacj─Ö rynk├│w wed┼éug struktury poda┼╝y, zaprezentowano miary koncentracji poda┼╝y i ich zastosowanie do klasyfikowania rynk├│w. Szczeg├│┼éowo opisano pierwszy typ rynku konkurencj─Ö doskona┼é─ů i podano jej przyk┼éady. Opisano monopol i oligopol oraz rynki czynnik├│w produkcji: kapita┼éu, pracy i ziemi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12094 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12093 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13205 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w spos├│b naukowy wyja┼Ťnia podstawy marketingowej dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw na rynku, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc prawid┼éowo┼Ťci praktycznego dzia┼éania i konsekwencje podejmowanej aktywno┼Ťci. W celu w┼éa┼Ťciwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w oparciu o wiedz─Ö o rynku, w opracowaniu obejmuj─ůcym dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, po ka┼╝dym z nich zamieszczono cz─Ö┼Ť─ç, maj─ůc─ů na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia okre┼Ťlonej wiedzy. Dodatkowo, ka┼╝demu rozdzia┼éowi przyporz─ůdkowano zalecan─ů literatur─Ö, dzi─Öki kt├│rej mo┼╝liwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodz─ůce w otoczeniu wp┼éywaj─ů na ewolucj─Ö koncepcji zarz─ůdzania marketingowego w przedsi─Öbiorstwach. Kierowanie si─Ö warto┼Ťci─ů, a nie tylko cen─ů, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarz─ůdzanie do┼Ťwiadczeniem konsumenta, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, a tak┼╝e wiedza na temat funkcjonowania m├│zgu i osi─ůgni─Öcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kszta┼étuj─ůce marketing XXI wieku. Podr─Öcznik zawiera odwo┼éania do trend├│w w gospodarce i zachowaniach konsument├│w, kt├│re wyznaczaj─ů nowe strategie, czyli sposoby osi─ůgania cel├│w marketingowych w przedsi─Öbiorstwie. Obja┼Ťnieniu omawianych zasad i technik marketingu s┼éu┼╝─ů trafne przyk┼éady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12088 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki inspiruj─ůcy i wspomagaj─ůcy w samokszta┼éceniu z podstaw marketingu. Opr├│cz syntezy tre┼Ťci poszczeg├│lnych temat├│w zawiera r├│wnie┼╝ interesuj─ůcy zestaw test├│w, zada┼ä, przyk┼éad├│w i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö instrumentami marketingowego zarz─ůdzania firm─ů w procesie globalizacji i integracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8480 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8479 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnie┼ä marketingu, kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Zwa┼╝aj─ůc na fakt, ┼╝e podstaw─ů marketingowego dzia┼éania przedsi─Öbiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel us┼éugowy, stanowi─ůcy fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwag─Ö zwr├│cono na elementy norm post─Öpowania i etyki touroperator├│w. W szczeg├│lno┼Ťci praca niniejsza obejmuje: charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki; charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucj─Ö oraz ludzi; zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych; dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kultur─Ö obs┼éugi i normy etyczne pracownik├│w biur podr├│┼╝y; badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14282 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii mened┼╝erskiej. Zawiera techniki i koncepcje, kt├│rymi mened┼╝erowie mog─ů i powinni sie pos┼éugiwa─ç. Autorzy k┼éad─ů nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podaj─ů przyk┼éady i opisuj─ů rzeczywiste sytuacje z r├│┼╝nych zak─ůtk├│w ┼Ťwiata. Do teorii odwo┼éuj─ů si─Ö tylko wtedy, gdy jest to niezb─Ödne. Czytelnik znajdzie w ksi─ů┼╝ce wykaz najwa┼╝niejszych poj─Ö─ç, testy i pytania kontrolne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12162 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again