Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(39)
E-booki
(1)
Status
available
(50)
only on-site
(38)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(26)
Wypo┼╝yczalnie
(31)
Czytelnie
(38)
Author
Mruk Henryk
(3)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bojanowski Witold (ekonomia)
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Brz─Öczek Tomasz
(1)
Burda Michael C
(1)
Burgers Willem
(1)
Curtis Tony
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Czarny El┼╝bieta
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jonas Agata
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krugman Paul R
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lehman Dale
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
McCann Brian T
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Micha┼éek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Owsiak Stanis┼éaw (1946- )
(1)
Oziewicz Ewa (1949- )
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rudelius William
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Siwi┼äski W┼éodzimierz (1939- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Walczyna Borys
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zadora Halina (1944- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Bogusław
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Year
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(40)
Language
Polish
(40)
Subject
MARKETING
(20)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
USŁUGI
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
EKONOMIA
(2)
FINANSE
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUD┼╗ETY RODZINNE
(1)
DECYZJE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INTERNET
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
PIENI─äDZ
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
PODR─śCZNIKI
(6)
Podr─Öcznik
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
40 results Filter
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy po┼éo┼╝yli szczeg├│lny nacisk na analiz─Ö zachowa┼ä rynkowych odbiorc├│w, powi─ůza┼ä mi─Ödzy dostawcami a odbiorcami oraz aspekt├│w strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystyk─Ö specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a tak┼╝e na prezentacj─Ö instrument├│w i technik marketingowych (np. nowych technik zwi─ůzanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili r├│wnie┼╝ specyfik─Ö dzia┼éa┼ä marketingowych na ka┼╝dym z g┼é├│wnych segment├│w rynku instytucjonalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6993.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodz─ůce na rynku operator├│w logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dw├│ch aspektach - pierwszy od strony przedsi─Öbiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obs┼éugi, segmenty oraz jego ocen─Ö dzia┼éa┼ä bran┼╝y TSL. Autor dokona┼é analizy wykorzystania instrument├│w marketingu przez przedsi─Öbiorstwa TSL wchodz─ůce w sk┼éad kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczenia us┼éug logistycznych. Nast─Öpnie zaprezentowa┼é, na przyk┼éadzie najwi─Ökszych operator├│w logistycznych realizuj─ůcych us┼éugi w Polsce, Europie i ┼Ťwiecie, kreowanie pozytywnego wizerunku g┼é├│wnie poprzez dzia┼éanie ukierunkowane na ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. W publikacji opisana zosta┼éa logistyka imprez sportowych realizowanych przez operator├│w logistycznych, gdzie ┼éa┼äcuch dostaw jest elementem sprawno┼Ťci organizacji zawod├│w i du┼╝ych imprez sportowych, jak olimpiady. W ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci znajduje si─Ö analiza por├│wnawcza oferowanych us┼éug i kreowanego wizerunku przedsi─Öbiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö ekonomiczn─ů niezb─Ödn─ů mened┼╝erom w procesach organizacji i zarz─ůdzania firmami. Autorzy skupili uwag─Ö na typowych problemach, wobec kt├│rych staj─ů mened┼╝erowie i zaproponowali sposoby ich rozwi─ůzania z wykorzystaniem cz─Ö┼Ťci teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarz─ůdzaniu. Autorzy pokazali: istot─Ö prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej zar├│wno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, koszt├│w i zysk├│w, tworzenie strategii firmy i jej wdra┼╝anie, dzia┼éalno┼Ť─ç firm w warunkach niepewno┼Ťci i ryzyka. Ksi─ů┼╝k─Ö uzupe┼éniaj─ů liczne przyk┼éady pomagaj─ůce zrozumie─ç omawiane zagadnienia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12599.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12598.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 405-410.
G┼é├│wnym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach post─Öpuj─ůcych proces├│w globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano si─Ö na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsi─Öbiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10554.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14299.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437.XX.5 [Czytelnia B], 11436.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Jedn─ů z wa┼╝niejszych tendencji rozwoju wsp├│┼éczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia us┼éug. Nic wi─Öc dziwnego, ┼╝e na rynku wydawniczym pojawia si─Ö coraz wi─Öcej prac po┼Ťwi─Öconych marketingowi us┼éug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest ksi─ů┼╝ek takich jak ta - stanowi─ůcych kompleksowe om├│wienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszaj─ůcych kwestie wa┼╝ne dla ca┼éej sfery us┼éug. Autorzy omawiaj─ů w niej szczeg├│┼éowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy us┼éug i rynku us┼éug, - zarz─ůdzanie marketingiem w firmie us┼éugowej, - segmentacja rynku us┼éug, - jako┼Ť─ç us┼éug, - proces ┼Ťwiadczenia us┼éug, - polityka kszta┼étowania cen us┼éug, dystrybucja i promocja us┼éug, - rola personelu w marketingu firmy us┼éugowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwi─ůzane z e-ustugami, promocj─ů w Internecie, z rozwojem portali spo┼éeczno┼Ťciowych oraz ze wsp├│┼éczesnymi formami reklamy. Ksi─ů┼╝ka obejmuje szeroki zas├│b wiedzy z dziedziny marketingu us┼éug wymagany na poziomie akademickim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6285 [Magazyn 1], P.6284 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5276.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C], 7376.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik, kt├│ry w kompleksowy spos├│b ujmuje problematyk─Ö marketingu. Obecne wydanie zosta┼éo rozszerzone o kilka nowych temat├│w, takich jak marketing bezpo┼Ťredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co wi─Öcej, w ksi─ů┼╝ce om├│wiono do┼Ťwiadczenia przedsi─Öbiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontakt├│w mi─Ödzynarodowych, a tak┼╝e ┼Ťcis┼éych zwi─ůzk├│w Autor├│w z wieloma firmami. W nowej wersji podr─Öcznika zosta┼éy zachowane te rozwi─ůzania metodyczne, kt├│re potwierdzi┼éy swoj─ů warto┼Ť─ç w dotychczasowych do┼Ťwiadczeniach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5963 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5959.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.5956.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C], 7265.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
E-book
In basket
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej g┼é├│wnym walorem s─ů liczne przyk┼éady praktycznych dzia┼éa┼ä, u┼éatwiaj─ůce zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnie┼ä. Z podr─Öcznika skorzystaj─ů r├│wnie┼╝ i ci, kt├│rzy stawiaj─ů pierwszy krok w zg┼é─Öbianiu tajnik├│w marketingu i ci, kt├│rzy chc─ů poszerzy─ç wiedz─Ö oraz skorelowa─ç j─ů z praktyk─ů dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.75.IX.16
Book
In basket
Bibliogr. s. [386-392].
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej g┼é├│wnym walorem s─ů liczne przyk┼éady praktycznych dzia┼éa┼ä, u┼éatwiaj─ůce zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnie┼ä. Z podr─Öcznika skorzystaj─ů r├│wnie┼╝ i ci, kt├│rzy stawiaj─ů pierwszy krok w zg┼é─Öbianiu tajnik├│w marketingu i ci, kt├│rzy chc─ů poszerzy─ç wiedz─Ö oraz skorelowa─ç j─ů z praktyk─ů dzia┼éania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8904 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8905.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.8903.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10456.IX.16 [Czytelnia C], 10455.IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12438.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12437.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza wybranych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j marek oraz strategie markowe, a tak┼╝e charakterystyka r├│┼╝nych aspekt├│w zarz─ůdzania mark─ů, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybut├│w silnej marki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: definicja marki, elementy zarz─ůdzania mark─ů, prawne aspekty zarz─ůdzania mark─ů, narz─Ödzia marketingu mix s┼éu┼╝─ůce kszta┼étowaniu silnej marki, proces kszta┼étowania programu lojalno┼Ťciowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najwa┼╝niejsze problemy zarz─ůdzania mark─ů w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zw┼éaszcza studi├│w niestacjonarnych - odnios┼éem wra┼╝enie, ┼╝e odczuwaj─ů oni brak pozycji, kt├│rej nie musz─ů studiowa─ç "od pocz─ůtku do ko┼äca", w kt├│rej wzgl─Ödnie szybko znale┼║─ç mog─ů wyja┼Ťnienie konkretnego tematu i informacje o ┼║r├│d┼éach umo┼╝liwiaj─ůcych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gn─Öbi─ůce" ich pytanie. Pracuj─ůcy ju┼╝ studenci maj─ů bowiem najcz─Ö┼Ťciej w┼éasne obserwacje i do┼Ťwiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuj─ů wi─Öc wyja┼Ťnie┼ä uzupe┼éniaj─ůcych ich zasoby wiedzy, dotycz─ůcych tych zagadnie┼ä, poj─Ö─ç czy instrument├│w, kt├│re nie s─ů im znane, lub co do kt├│rych maj─ů w─ůtpliwo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Magazyn 1
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15201
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest syntetyczne przedstawienie najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä umo┼╝liwiaj─ůcych zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten spos├│b podstaw do jego dalszego studiowania. Podr─Öcznik ma za zadanie wpojenie studentom najwa┼╝niejszych zasad i regu┼é marketingu, b─Öd─ůcego fundamentem marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem oraz warunkiem osi─ůgni─Öcia wysokiej pozycji rynkowej i ci─ůg┼éego utrzymywania i poprawiania konkurencyjno┼Ťci firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12164.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12163.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-201.
W podr─Öczniku przedstawiono podstawowe narz─Ödzia ekonomiczne. Aby u┼éatwi─ç sprawne pos┼éugiwanie si─Ö nimi, zamieszczono liczne przyk┼éady praktyczne. Podano informacje o rynku i gospodarce rynkowej, o podstawowych elementach mechanizmu rynkowego: popycie, poda┼╝y i cenach, a tak┼╝e o r├│wnowadze rynkowej. Om├│wiono zagadnienie elastyczno┼Ťci popytu i elastyczno┼Ťci poda┼╝y, g┼é├│wne poj─Öcia zwi─ůzane z wyborami ekonomicznymi konsumenta i producenta, koszty przedsi─Öbiorstwa w kr├│tkim i d┼éugim okresie. Wprowadzono klasyfikacj─Ö rynk├│w wed┼éug struktury poda┼╝y, zaprezentowano miary koncentracji poda┼╝y i ich zastosowanie do klasyfikowania rynk├│w. Szczeg├│┼éowo opisano pierwszy typ rynku konkurencj─Ö doskona┼é─ů i podano jej przyk┼éady. Opisano monopol i oligopol oraz rynki czynnik├│w produkcji: kapita┼éu, pracy i ziemi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12094 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12093.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13205.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again