Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Feunteun Anne
(2)
Vale David
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Kiribati
(1)
Polska
(1)
Język
polski
(2)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Słowo kluczowe
English language
(2)
children of immigrants
(2)
education
(2)
foreign speakers
(2)
study
(2)
teacher
(2)
teaching
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9643 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.705 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1715.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.707.XXIV.14.8 [Czytelnia A], P.706.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej