Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Królewski Jarosław
(2)
Sala Paweł
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
content marketing
(2)
copywriting
(2)
e-commerce
(2)
marketing 3.0
(2)
marketing mobilny
(2)
badania marketingowe
(1)
e-mail marketing
(1)
e-marketing
(1)
kampania społeczna
(1)
media społecznościowe
(1)
obsługa klienta
(1)
rynek internetowy
(1)
social media
(1)
webwriting
(1)
zarządzanie projektami
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej