Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Status
available
(8)
only on-site
(7)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Armstrong Gary
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
MARKETING
(3)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(3)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
BANKI
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Zasadniczym celem prezentowanej pracy jest uporz─ůdkowanie i opis podstawowych metod stosowanych w ramach analizy strategicznej. Chocia┼╝ na rynku polskim spotka─ç mo┼╝na pozycje po┼Ťwi─Öcone problemowi analizy strategicznej, to wydaje si─Ö, i┼╝ metody analizy strategicznej nie s─ů jednak jeszcze dostatecznie spopularyzowane. St─ůd pomys┼é stworzenia niniejszego opracowania. Opracowanie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego - zar├│wno dla s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych studiuj─ůcych t─Ö problematyk─Ö, jak i dla praktyk├│w, kierownictwa przedsi─Öbiorstw, mened┼╝er├│w, kt├│rzy d─ů┼╝─ů do doskonalenia metod zarz─ůdzania swoj─ů firm─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4587.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jet okre┼Ťlenie etap├│w post─Öpowania badawczego oraz narz─Ödzi bada┼ä w podstawowych obszarach decyzji i dzia┼éa┼ä marketingowych. Zasadnicz─ů struktur─Ö pracy wyznaczaj─ů trzy cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych pierwsza jest po┼Ťwi─Öcona formu┼éowaniu cel├│w i organizacji bada┼ä, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowa┼ä bada┼ä marketingowych. Ka┼╝da z wymienionych cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö z kilku rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla s┼éuchaczy wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych a tak┼╝e dla pracownik├│w przedsi─Öbiorstw i kadry zarz─ůdzaj─ůcej, kt├│ra w swych dzia┼éaniach powinna si─Ö kierowa─ç zasadami marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
In┼╝ynieria projektowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Konstrukcja i technologia" zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce zarz─ůdzania strategicznego. Tematyka tego rodzaju podejmowana jest w literaturze w ostatnim okresie bardzo cz─Östo, jednak nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e podej┼Ťcie zaprezentowane w recenzowanej pracy jest bardzo oryginalne, niecz─Östo spotykane w publikacjach z tej dziedziny. (...) Oryginalno┼Ť─ç pracy to oparcie si─Ö na tezie, ┼╝e ?istniej─ů dwie in┼╝ynierie w ramach zarz─ůdzania strategicznego - in┼╝ynieria konstrukcji strategicznej i in┼╝ynieria technologii strategii?, kt├│re s─ů sp├│jne ze sob─ů i stanowi─ů osnow─Ö ksi─ů┼╝ki. In┼╝ynieria konstrukcji strategii (autor L. Berli┼äski) obejmuje: mened┼╝ersk─ů koncepcj─ů strategii, modelowanie system├│w strategicznych, empiryczny przyk┼éad modelu strategii oraz in┼╝ynieryjne aspekty zarz─ůdzania projektami strategii. Za┼Ť technologia konstrukcji strategii (autor I. Penc-Pietrzak) obejmuje: procedur─Ö budowy strategii, podstawowe metody analizy otoczenia, analizy potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, analiz─Ö SWOT/TOWS oraz formu┼éowanie zalece┼ä strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10295.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca sk┼éada si─Ö z 11 rozdzia┼é├│w, kt├│re kolejno omawiaj─ů zagadnienia poj─Öcia marketingu w sferze bankowo┼Ťci, badanie marketingowe na potrzeby bank├│w, strategie marketingowe i ich tre┼Ťci, organizacj─Ö marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych bank├│w. Wymienione zagadnienia om├│wione s─ů w ┼Ťcis┼éym zwi─ůzku z praktyka bankow─ů i poparte przyk┼éadami dzia┼éa┼ä bank├│w. Na ko┼äcu pracy umieszczone zosta┼éy studia przypadk├│w, odnosz─ůce si─Ö do konkretnych decyzji marketingowych wybranych bank├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e dla pracownik├│w sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3499 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3150 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie w┼éa┼Ťciwej strategii produktu firma mo┼╝e kszta┼étowa─ç swoj─ů tera┼║niejszo┼Ť─ç i kreowa─ç przysz┼éo┼Ť─ç. Dlatego autor ksi─ů┼╝ki skoncentrowa┼é swoje rozwa┼╝ania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany uk┼éad tematyczny ksi─ů┼╝ki u┼éatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdra┼╝ania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11241.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w spos├│b naukowy wyja┼Ťnia podstawy marketingowej dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw na rynku, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc prawid┼éowo┼Ťci praktycznego dzia┼éania i konsekwencje podejmowanej aktywno┼Ťci. W celu w┼éa┼Ťciwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w oparciu o wiedz─Ö o rynku, w opracowaniu obejmuj─ůcym dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, po ka┼╝dym z nich zamieszczono cz─Ö┼Ť─ç, maj─ůc─ů na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia okre┼Ťlonej wiedzy. Dodatkowo, ka┼╝demu rozdzia┼éowi przyporz─ůdkowano zalecan─ů literatur─Ö, dzi─Öki kt├│rej mo┼╝liwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11836.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again