Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowak Jakub (1981- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Słowo kluczowe
debata publiczna
(2)
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
demokracja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja polityczna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
media masowe
(1)
nowe media
(1)
platforma Moodle
(1)
reklama
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-262. Indeks.
Autor analizuje kierunki i zakres oddziaływania nowych mediów na poszczególne wymiary aktywności obywatelskiej. Udowadnia, że istnieją w tym obszarze zmiany zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Wskazuje, że proces rozwoju i upowszechniania nowych mediów skutkuje aktywną, innowacyjną adaptacją nowych technologii jako narzędzi aktywności obywatelskiej. Książka wnosi wiele nowego do dotychczasowego stanu wiedzy o roli Internetu w życiu obywateli, zwłaszcza w kontekście ich aktywności społeczno-politycznej. Praca ma charakter politologiczno-medioznawczy, w związku z czym powinna zainteresować zarówno naukowców, jak i studentów obydwu dyscyplin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15523.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej