Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
available
(21)
only on-site
(19)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(15)
Czytelnie
(19)
Author
East Robert (1940- )
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Begg David K. H
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Czarny El┼╝bieta
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Knopik Leszek
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McCann Brian T
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Turyna Jan
(1)
Urbanowska-Sojkin El┼╝bieta
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
DECYZJE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
ZARZ─äDZANIE
(6)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(3)
EXCEL
(2)
MARKETING
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
EKONOMIA
(1)
FINANSE
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć ZARZ─äDCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
20 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o sygn. CD.241.
Ksi─ů┼╝ka, wprowadza Czytelnika w obszar wspieranych komputerami zastosowa┼ä metod matematycznych w zarz─ůdzaniu przedsi─Öwzi─Öciami. Jest to szerokie spektrum zagadnie┼ä, w kt├│rym do problem├│w wynikaj─ůcych z praktyki kierowania i administrowania stosuje si─Ö procedury wykorzystuj─ůce naukow─ů wiedz─Ö i metody. Podej┼Ťcie to przede wszystkim proponuje metod─Ö systematycznej analizy problem├│w i umo┼╝liwia racjonalne ich rozwi─ůzanie za pomoc─ů arkusza kalkulacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10288.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Decyzje mened┼╝erskie z Excelem - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm.
Do p┼éyty do┼é─ůczona jest ksi─ů┼╝ka o sygn. 10288 IX.11 CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.241 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 357-369. Indeks.
Celem podr─Öcznika jest zarys problematyki system├│w wspomagania decyzji (SWD) zar├│wno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspekt├│w metod ich wdra┼╝ania oraz u┼╝ytkowania. Utrwaleniu wiedzy s┼éu┼╝─ů pytania i zadania kontrolne na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu. Szeroki zakres ┼║r├│de┼é literaturowych umo┼╝liwia samodzielne pog┼é─Öbienie zawartej w nich wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13597.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14617.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W obliczu narastaj─ůcej niepewno┼Ťci wnioskowanie przez analogi─Ö jest powszechn─ů form─ů stosowan─ů przez zarz─ůdzaj─ůcych ma┼éymi i ┼Ťrednimi przedsi─Öbiorstwami. Staj─ůc przed wyzwaniami strategicznymi czy b─Öd─ůc w trudnych sytuacjach biznesowych, mened┼╝erowie wracaja my┼Ťlami do podobnych sytuacji ze swojego ┼╝ycia lub do tych, o kt├│rych s┼éyszeli, i wykorzystuj─ů to jako lekcj─Ö wzi─Öte z przesz┼éych do┼Ťwiadcze┼ä. W kontek┼Ťcie du┼╝ej z┼éo┼╝ono┼Ťci decyzji strategicznych, kiedy wnioskowanie dedukcyjne jest ograniczone, odwo┼éanie sie do do┼Ťwiadczenia jest jak najbardziej racjonalnym zachowaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9926.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11547.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö ekonomiczn─ů niezb─Ödn─ů mened┼╝erom w procesach organizacji i zarz─ůdzania firmami. Autorzy skupili uwag─Ö na typowych problemach, wobec kt├│rych staj─ů mened┼╝erowie i zaproponowali sposoby ich rozwi─ůzania z wykorzystaniem cz─Ö┼Ťci teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarz─ůdzaniu. Autorzy pokazali: istot─Ö prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej zar├│wno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, koszt├│w i zysk├│w, tworzenie strategii firmy i jej wdra┼╝anie, dzia┼éalno┼Ť─ç firm w warunkach niepewno┼Ťci i ryzyka. Ksi─ů┼╝k─Ö uzupe┼éniaj─ů liczne przyk┼éady pomagaj─ůce zrozumie─ç omawiane zagadnienia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12599.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12598.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 375-385.
Wybory strategiczne przedsi─Öbiorstw zawsze interesowa┼éy badaczy i praktyk├│w. Tych pierwszych g┼é├│wnie z tego powodu, ┼╝e konieczne jest porz─ůdkowanie, opisanie i poznanie praktyki gospodarczej obfituj─ůcej w r├│┼╝ne zachowania, a tak┼╝e okre┼Ťlenie prawid┼éowo┼Ťci dla cel├│w racjonalizacji dzia┼éa┼ä gospodarczych. Natomiast praktykom chodzi o ujawnienie przyczyn wi─Ökszej skuteczno┼Ťci rynkowej niekt├│rych przedsi─Öbiorstw. Oczekiwania z tego zakresu przedmiotowego spe┼éniaj─ů autorzy ksi─ů┼╝ki, wyja┼Ťniaj─ůc w niej istot─Ö i rodzaje wybor├│w strategicznych dokonywanych w przedsi─Öbiorstwach w warunkach XXI w. Niew─ůtpliw─ů warto┼Ťci─ů publikacji s─ů studia nad uwarunkowaniami wybor├│w strategicznych uzupe┼énione badaniami empirycznymi przeprowadzonymi w przedsi─Öbiorstwach dzia┼éaj─ůcych na obszarze Polski.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11311 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12449.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12448.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14299.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarz─ůdzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia, jak skutecznie porozumiewa─ç si─Ö, zwi─Öksza─ç satysfakcj─Ö z pracy, efektywnie w┼é─ůczy─ç si─Ö w wykonywanie celu grupowego i unika─ç b┼é─Ödnej interpretacji otaczaj─ůcego ┼Ťrodowiska, czyli jak zosta─ç doskona┼éym liderem, mened┼╝erem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje nast─Öpuj─ůce zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wp┼éywaj─ůce na osobowo┼Ť─ç i jej wp┼éyw na cz┼éowieka w ┼Ťrodowisku pracy, percepcj─Ö cz┼éowieka w rozumieniu ┼Ťrodowiska pracy, warto┼Ťci w zachowaniach pracownik├│w i ich diagnoz─Ö, motywacj─Ö w firmie, istot─Ö, przyczyny i etapy istnienia grupy, kszta┼étowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie si─Ö w organizacji i jego ulepszanie, koncepcj─Ö i dzia┼éanie kierownika oraz przyw├│dcy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12280.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka jest monografi─ů napisan─ů przez autor├│w zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania z punktu widzenia zar├│wno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w spos├│b skondensowany rekomendowanych problem├│w projektowania i zastosowania Decyzyjnych System├│w Zarz─ůdzania (DSZ). Dob├│r materia┼éu podporz─ůdkowano kryterium praktycznej u┼╝yteczno┼Ťci dla jak najszerszego obszaru zastosowa┼ä. Om├│wiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniej─ůcych do┼Ťwiadcze┼ä jak i przewidywanych kierunk├│w rozwoju zastosowa┼ä wsp├│┼éczesnych metod i narz─Ödzi wspieraj─ůcych procesy podejmowania decyzji. Ta interdyscyplinarna ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu cz─Ö┼Ťci: poj─Öcia, projektowanie i procesy decyzyjne, informacyjne wspomaganie DSZ, narz─Ödzia tego wspomagania, otoczenie DSZ i wreszcie ocen─Ö i doskonalenie DSZ. W prezentacji materia┼éu zastosowano podej┼Ťcie projektowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12220.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13338.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-318
Autor ksi─ů┼╝ki zapoznaje Czytelnik├│w z problemami teorii zarz─ůdzania i ich praktyczn─ů u┼╝yteczno┼Ťci─ů, ze wsp├│┼éczesnymi metodami i technikami wspomagaj─ůcymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich dzia┼éaj─ůcymi. Sp├│jno┼Ť─ç wyk┼éadu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a tak┼╝e powi─ůzanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych s─ů zaletami tego podr─Öcznika.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11262 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5485.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6881.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch.
Tyt. oryg.: Economics, 2011.
Indeks.
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podr─Öcznika na pierwszych latach studi├│w ekonomicznych w wi─Ökszo┼Ťci polskich uczelni. Dzi─Öki rozszerzeniu grona autor├│w dokonano kompleksowej aktualizacji ca┼éej ksi─ů┼╝ki, przedstawiaj─ůc w przyst─Öpny spos├│b wiedz─Ö z dziedziny ekonomii. Opisano szczeg├│┼éowo mi─Ödzy innymi narz─Ödzia analizy ekonomicznej; popyt, poda┼╝ i rynek; decyzje konsumenta; konkurencj─Ö doskona┼é─ů i czysty monopol; konkurencj─Ö niedoskona┼é─ů. Zaprezentowano zmiany zachodz─ůce we wsp├│┼éczesnej gospodarce, w tym analiz─Ö kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narz─Ödzia dydaktyczne, na przyk┼éad ponadobowi─ůzkowe rozszerzenia matematyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13654.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
D┼éugo┼Ť─ç kolejki oczekuj─ůcych: 1.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14672.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 349-350.
Podr─Öcznik jest przeznaczony dla os├│b, kt├│re zaczynaja studiowa─ç rachunkowo┼Ť─ç zarz─ůdcz─ů. Zakres przedmiotowy podr─Öcznika zdecydowa┼é o wyodr─Öbnieniu w nim trzech cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öconych: rachunkowi koszt├│w jako ┼║r├│d┼éu informacji, modelom rachunku koszt├│w w rachunkowo┼Ťci zarz─ůdczej, rachunkowo┼Ťci zarz─ůdczej w procesie zarz─ůdzania. Prezentuj─ůc poszczeg├│lne tematy, autorzy najpierw przedstawiaj─ů elementy teorii, a nastepnie ilustruj─ů j─ů przyk┼éadami praktycznymi. Ka┼╝dy rozdzia┼é ko┼äcz─ů pytania testowe i zadania do samodzielnego rozwi─ůzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12608 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12607.VIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13691.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem ksi─ů┼╝ki s─ů procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz─ůce wewn─ůtrz gospodarstwa domowego. W cz─Ö┼Ťci I przedstawione zosta┼éy problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w cz─Ö┼Ťci II problemy decyzyjne. Publikacja umo┼╝liwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia syntetyczny przegl─ůd teorii zachowa┼ä konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych zwi─ůzanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikacj─Ö internetowych ┼║r├│de┼é informacji o produktach i us┼éugach oraz formu┼éuje zalecenia dla podmiot├│w tworz─ůcych elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 268-274.
Podr─Öcznik jest pr├│b─ů kompleksowego uj─Öcia podstawowych zagadnie┼ä z obszaru organizacji i zarz─ůdzania. Sk┼éada si─Ö z jedenastu rozdzia┼é├│w u┼éozonych wed┼éug logicznego porz─ůdku, prezentuj─ůcych najbardziej istotne zagadnienia z zakresu organizacji i zarz─ůdzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15078.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15982.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Wsp├│┼écze┼Ťnie konsument bywa nazywany "kr├│lem systemu ekonomicznego". Od jego zachowa┼ä cz─Östo zale┼╝y bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsi─Öbiorstw. Autor przedstawi┼é prawid┼éowo┼Ťci wyst─Öpuj─ůce w post─Öpowaniu konsument├│w w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocze┼Ťnie zosta┼éa pokazana rola czynnik├│w psychologicznych, personalno-demograficznych, spo┼éeczno-kulturowych i ekonomicznych w kszta┼étowaniu zachowania konsument├│w na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzie┼Ťcia artyku┼é├│w zawartych w publikacji to wybrane teksty zg┼éoszone na I Og├│lnopolsk─ů Konferencj─Ö Doktorant├│w, zorganizowan─ů przez Akademi─Ö Leona Ko┼║mi┼äskiego w Warszawie. Autorzy reprezentuj─ů zar├│wno grono doktorant├│w ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gda┼äskiego, Politechniki Gda┼äskiej, Uniwersytetu Miko┼éaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu. Problematyka opracowa┼ä determinuje uk┼éad ksi─ů┼╝ki, kt├│ra zosta┼éa podzielona na cztery obszary. S─ů to: zarz─ůdzanie lud┼║mi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarz─ůdzaniu. Wszystkie teksty ┼é─ůczy nowatorstwo uj─Ö─ç, oryginalno┼Ť─ç i pasja badawcza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again